Pardon?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Hoe kun je dan met je vleesboom infiltreren?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.
quote:
Jij moet altijd etenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik moet eten geloof ik..
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hou met de plaatjes in krijg een harde.
Is goedquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de categorie wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"
voor mij in de categorie
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahha ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Ik denk stukjes zaad :Squote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?
True..quote:
Garnaal?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True..![]()
Ik ga vandaag voor de luxe broodjes
Stukjes ookquote:
quote:
Hahahaquote:
Bedankt voor de beeldvorming, damn...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaik bedoel eigenlijk krioelende spermatozoiden
Garnaaltjes niet lusten? SRS!?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee dat lust ik niet..
Iets met mozzarella ofzo
Sta altijd voor je klaar schatquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de beeldvorming, damn...
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zoquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Garnaaltjes niet lusten? SRS!?
Mozerellla, meh.
Na drie dagen zijn ze dood he..quote:
Serieus, koop hollandse garnaaltjes en eet die op een bolletje met beetje mayo, of toastje kan ookquote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zo
[..]
Na drie dagen zijn ze dood he..
Dus dan krioelen ze niet meer.
Ja, maar het ziet er vies uitquote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, koop hollandse garnaaltjes en eet die op een bolletje met beetje mayo, of toastje kan ook
En je weet wel veel van zaad af zeg
scampi/gambas enz ook niet dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zo
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er vies uitAlsof je mini-aliens eet
Heb paraveterinair gedaan, dus daarom kennis mattie.
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..quote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scampi/gambas enz ook niet dan?
En ze hebben nog ogen toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahadat vond ik ook, deed me denken aan die ene die uit de buik van zo'n man knalt
![]()
En, ok ja vast, daar komt die kennis vandaan... viezerik.
dat kanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..
Gefrituurd wel.
Ja.quote:
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze hebben nog ogen toch?![]()
gefrituurd welquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..
Gefrituurd wel.
Gamba's tn tijgergarnalen zijn juist lekkerderquote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neealthans hollandse garnaaltjes zijn die kleine roze... zijn zacht.
Ik zou raar opkijken als ze knoerthard warenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neealthans hollandse garnaaltjes zijn die kleine roze... zijn zacht.
[..]
gefrituurd welongehoord jij.
Hoezo ga je denken dat je mijn mening beter kent dan ik zelfquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gamba's tn tijgergarnalen zijn juist lekkerder
Ik ben knoerthard nuquote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als ze knoerthard waren![]()
Ja sorry.. dacht misschien zijn ze dan wel lekker, net als kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |