Pardon?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Hoe kun je dan met je vleesboom infiltreren?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.
quote:
Jij moet altijd etenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik moet eten geloof ik..
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hou met de plaatjes in krijg een harde.
Is goedquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de categorie wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"
voor mij in de categorie
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahha ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Ik denk stukjes zaad :Squote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?
True..quote:
Garnaal?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True..![]()
Ik ga vandaag voor de luxe broodjes
Stukjes ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |