Facking noob.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terug
Wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.
slecht excuus voor een weekendje antwerpen hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terug
haai vajfquote:
Maagdelijk wit. Lekker tegenstrijdig.quote:
Gast, so gayquote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Tli wanneer gaan we nou een keer shoppen dan?
Gewoon donker kleurtje, iets wat beter bij een panty past. Ik weet het niet jullie horen het vanzelf.quote:
Ze kan zelf antwoorden hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagdelijk wit. Lekker tegenstrijdig.
.
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/kijken?".quote:
Dat hebben mannen toch helemaal niet door. Althans die van mij nietquote:Op woensdag 12 december 2012 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
slecht excuus voor een weekendje antwerpen hoor
Leuk hè. Is er godverdomme iemand met zo'n goed figuur verstoppen ze het in donkere kleuren.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon donker kleurtje, iets wat beter bij een panty past. Ik weet het niet jullie horen het vanzelf.
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/koeken?".
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.
quote:
Dat horen we van Allure ook dus dat is geen nieuws.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.
Hehe thanks! In de zomer draag ik welke zulke kleurtjes hoor, maar dan kun je er blote benen onder dragen en zijn je benen bruin.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk hè. Is er godverdomme iemand met zo'n goed figuur verstoppen ze het in donkere kleuren.
En vervolgens alleen kijken en aanhoren hoe ze neuken met andere gastenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/kijken?".
Ja dat is wel de downside wellicht, maar ik doe toch niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vervolgens alleen kijken en aanhoren hoe ze neuken met andere gasten
Waarom je dan wel aan verlekkeren?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat is wel de downside wellicht, maar ik doe toch niet aan seks voor het huwelijk.
Die gast zit achter de tralies. Vraag me af hoe ze het flikt.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat horen we van Allure ook dus dat is geen nieuws.
Wit is ook een kleur.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe thanks! In de zomer draag ik welke zulke kleurtjes hoor, maar dan kun je er blote benen onder dragen en zijn je benen bruin.
Dat werkt met dit weer gewoon niet.
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom je dan wel aan verlekkeren?
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Kerst is kut. De enige pluspunten zijn veel eten en 's avonds bier drinken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Is dit echt?quote:
Nee, mijn waarde Nootmans.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.quote:
Echt he. Zullen we haar slaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
Stop je hoofd in een cementmixer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat toch een foto bij joh....
Ja, wel zin in. Super mega hard.quote:
Je zet jezelf echt voor schut nuquote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans hequote:
Jawel dat zie je toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans he
Hou je bek eens manquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SC, geen leven hebben
Is eigenlijk ook Zombie SC.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
Stoer ben je hoor, internetriddertjequote:
Aan een KLBSC deelnemen om te klagen dat SCers geen leven hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
je doet je ondertitel wel eer aan, droeftoeterquote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, internetriddertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |