Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom je dan wel aan verlekkeren?
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Kerst is kut. De enige pluspunten zijn veel eten en 's avonds bier drinken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Is dit echt?quote:
Nee, mijn waarde Nootmans.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.quote:
Echt he. Zullen we haar slaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
Stop je hoofd in een cementmixer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat toch een foto bij joh....
Ja, wel zin in. Super mega hard.quote:
Je zet jezelf echt voor schut nuquote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans hequote:
Jawel dat zie je toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans he
Hou je bek eens manquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SC, geen leven hebben
Is eigenlijk ook Zombie SC.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
Stoer ben je hoor, internetriddertjequote:
Aan een KLBSC deelnemen om te klagen dat SCers geen leven hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
je doet je ondertitel wel eer aan, droeftoeterquote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, internetriddertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |