Houd je bek toch eens man, schimmelkut.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry maar zoveel badassness kan ik niet aan man![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens man, schimmelkut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurchquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben Vera, aangenaam. Wie ben jij?
Addams Familyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Wijo, pas op hoor!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Oh maar zo heet jij niet echt flauwiequote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Omgekeerd pijltje. Dit als in Germano.
Tsja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh maar zo heet jij niet echt flauwie
Zal ik doenquote:
Jouw mama jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |