Je bent te sexy voor deze SC, 8/10.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
waarom staat mijn UI niet in de OP? wat is dit voor iet skinderachtigs.
Mag ik jou eten dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben knoerthard nu
Ja misschien welmaar niet gezond.
dat is waar, je hebt een puntquote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent te sexy voor deze SC, 8/10.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie ben jij?quote:
Onzeker.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een vraag.
Dan zal het antwoord ook niet bijster boeiend zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een vraag.
Ja kunt hem er zelf in zetten. De vraag is echter of je er tussen wíl staan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Daar ga ik ook niet vanuit.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal het antwoord ook niet bijster boeiend zijn.
Eigenlijk niet, zo kom ik over als levenloos omdat ik part of a SC benquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja kunt hem er zelf in zetten. De vraag is echter of je er tussen wíl staan.
Jij bent bijna door de proefperiode heen, hè?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, zo kom ik over als levenloos omdat ik part of a SC ben
De vraag is of jij je er niet mee wilt bemoeien, Drank_Frebin.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze sc bestaat nog geen 8 jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef mymoodfentje het volgende:
Alsof ik er na 8+ jaar nog niet in hoor te staan, skandalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |