quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Aan een KLBSC deelnemen om te klagen dat SCers geen leven hebben____!
Riddertje jaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, internetriddertje
Jij vroeg anders net waarom je niet in de OP staat. Ben je nu verdrietig, dat je niet bij een groepje mag horen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SC, geen leven hebben
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SC, geen leven hebben
Moet ik je in de kelder gooien bij de rest van de haters?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, internetriddertje
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij vroeg anders net waarom je niet in de OP staat. Ben je nu verdrietig, dat je niet bij een groepje mag horen?
Boohoohoo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjes
Mag hoor. Ik haat Vas ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjes
Electric Retard ofzo toch?quote:
Echt ziek shit daar altijdquote:
Als jou dat opwindtquote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga een geweer in je kont schuiven vriend
http://d2k5.com/ ?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zit nu een hele lange scroll site te bekijken, gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |