Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebtquote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Allyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebt
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Ally.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
7.1/10 danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker rebels hè.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.
Moet je zeggen wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
WAT JE ZEGT BEN JEZELF MET JE PIEMEL DOOR DE HELFT HAHAAAAquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo booquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
Van jou niet man.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo boo.
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Germano het volgende:
Binnenkort klappen vangen van haar moeder.
[ afbeelding ]
Rustig maar hoor zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het erge is, ik twijfel ook nogmet je vieze skills
Oh is dat jouw reactie onderaan?quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!
Andi Muisequote:
Doh ik overdrijf toch ookquote:Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rustig maar hoor zo erg ben ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |