Damn 4ebequote:
quote:
quote:
Dat kan niet, en wat een haatquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja kunt hem er zelf in zetten. De vraag is echter of je er tussen wíl staan.
Niet terugkrabbelen nuquote:
wat?quote:
Nee joh, alles bedoeld met de grootst mogelijke liefde natuurlijk.quote:
hoe kom ik dan in de OP?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Btw altijd mooi van die mensen die even langs komen en dolgraag part willen zijn van deze vaste groep diehard mofo'sdie horen bij de rank of the gods...
Maar dan even melden dat ze juist graag NIET erbij willen horen en dit zielig is enzo
Geeft mijn ego weer wat meer boost
Mij nog steeds in je UI.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
De vraag is of jij je er niet mee wilt bemoeien, Drank_Frebin.
ben jij dat?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij nog steeds in je UI.Viezerik.
Alsof je dat echt vervelend vindquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je steentje bijdragen denk ik.quote:
Gisteren zei je dat je graag naar jezelf kijkt. Ben dan duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof je dat echt vervelend vind
[..]
Je steentje bijdragen denk ik.
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zei je dat je graag naar jezelf kijkt. Ben dan duidelijk.
Ok was gewoon een subtiele check mij lekker zijn/zie mij als UI post weerquote:
Ik wist het even niet zo zeker hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.
i do what i canquote:
Gij snapt um!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok was gewoon een subtiele check mij lekker zijn/zie mij als UI post weer
Als ze al uit de panty is wil ik nieuwe foto's zienquote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef Salatrel het volgende:
ben je er al uit over de panty tli?
Ik heb hem als wallpaperquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terugquote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef Salatrel het volgende:
ben je er al uit over de panty tli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |