quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
jij snapt hetquote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
als ik zon Scirroco 1 koop dan is mijn pa nog jaloers ook
op de sloop een stuk plaatwerk kopen, en daar op oefenenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: hoe kan ik het beste leren lassen? Met betrekking tot auto's dan, vloerdelen, chassisbalken en plaatwerk.
Een cursus volgen, YouTube kijken of gewoon een CO2-apparaat aanschaffen en platen gaan bakken? Ben sowieso van plan om een keer een klein barrel te kopen om daarna op te oefenen. Wil voor mijn paradapaardje namelijk wat laswerk doen maar ik wil het perfect hebben en dan kun je het soms het beste zelf doen, anders wordt het wel heel duur.
de auto an sich wel dacht ik, de motoren zijn de geplaagde TSI motoren dus ja ...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik krijg wel uitslag van nieuwe vw. is die Scirocco een beetje degelijk?
Ja dat zal veel oefenen worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op de sloop een stuk plaatwerk kopen, en daar op oefenen
vandaag nog een 1.4 TSI 170PK op transport gezet, turbo kapot. 2300km gelopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn de grotere tsi motoren ook zo onbetrouwbaar?
?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, zoiets als "username" HEK dicht!! kan ik verwachten ofzo?? Vond jullie allemaal best vriendelijk de laatste weken eig
Maandagmorgen geval of structueel? Slechte smering ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vandaag nog een 1.4 TSI 170PK op transport gezet, turbo kapot. 2300km gelopen
Dat ken je niet? Gelukkig maarquote:
geen idee als het structureel is, weet wel dat de as gebroken wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maandagmorgen geval of structueel? Slechte smering ofzo?
leg uit leg uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ken je niet? Gelukkig maar
Lekker waardeloos dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee als het structureel is, weet wel dat de as gebroken was
Jij ook niet??quote:
mooi lekker interieur lukt ze wel maar die motorenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee als het structureel is, weet wel dat de as gebroken was
yep, ga binnenkort denk ik nog even langs bij die VW dealer. Even verhaal halen als het vaker voorkomtquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef lipje het volgende:
wat is er met nummertjes 1764 tot en met 1973 gebeurd?
Newbe's OP
![]()
Ach, hij doet zijn bestquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef lipje het volgende:
nee die doe-het-zelver met gele zwaailampenbus![]()
Haha ook echt! Vind het ook al raar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef lipje het volgende:
wat is er met nummertjes 1764 tot en met 1973 gebeurd?
Newbe's OP
![]()
VAG uit de jaren 90 of een willekeurige japquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, stel: mijn schatje is morgen total loss (en da's snel op deze leeftijd en met deze mate van "voorzorgsmaatregelen"), welke auto (welk merk) raden jullie me dan aan? Max ¤ 3000 en zo weinig mogelijk km's ongeacht de leeftijd?
doe dan een originele met 1764 boutjes ofzo...quote:
Japquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
VAG uit de jaren 90 of een willekeurige jap
duitse rotzooiquote:
Ok oldbie kennelijk, aangenaamquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]
doe dan een originele met 1764 boutjes ofzo...
Tijd voor een OP ninja-edit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef lipje het volgende:
nee die doe-het-zelver met gele zwaailampenbus![]()
Boh, dat zijn een hoop nummers die je dan overslaatquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had een Saab 9000 turbo CD als OP in gedachte.
betrouwbaar? Golf 2quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
VAG uit de jaren 90 of een willekeurige jap
Noob hequote:
Ik weiger Duitse of Franse auto's te rijden..quote:
volgens de OP net nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok oldbie kennelijk, aangenaam![]()
zie sigquote:Wat rijdt u?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse of Franse auto's te rijden..
das van vóór 1990quote:
En al HELEMAAL als het Opel heet.. Kan me niet schelen of die krengen nu goed zijn, ik blijf de belachelijke eenheidsworst Kadet(t) voor mijn ogen zien en moet dan spontaan kotsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse of Franse auto's te rijden..
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
volgens de OP net niet
[..]
zie sigFord dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En al HELEMAAL als het Opel heet.. Kan me niet schelen of die krengen nu goed zijn, ik blijf de belachelijke eenheidsworst Kadet(t) voor mijn ogen zien en moet dan spontaan kotsen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had een Saab 9000 turbo CD als OP in gedachte.
maar niet mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mha, de Corrado was ook goed
Owh, gunstiger reactie dan ik had verwachtquote:
Kende het ding niet, maar wel mooiquote:
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimptquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende het ding niet, maar wel mooi
Slopel hequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, gunstiger reactie dan ik had verwacht
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimpt)
Tsja, IK heb er echt en pesthekel aan, al heel lang.. Dus ben en tikje bevooroordeeldquote:
Die dingen zijn zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimpt)
Dat zeg ik, wel MOOIquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo traag als dikke stront door een trechter.
Maar wel fraaie modellen, er rijdt hier in de buurt ook eentje rond als daily drive.
Mijn opa heeft 2 van die dingen gehad, zo jammer dat hij die heeft weggedaan om ruimte te maken voor 2 Capri's die hij totaal heeft laten wegroesten..quote:
Ik hou wel van een flinke kont en neus bij auto'squote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Ik moet bij de kont van de Saab trouwens telkens hieraan denken
[ afbeelding ]
Dat 'aanschaffen en zelf maar gaan beginnen met leren met wat ik online of in een (goedkoop) boekje kan vinden' zit ik ook al jaren te overwegen. Ik hoor van een boel mensen dat die, net als met sleutelen eigenlijk, zo begonnen zijn. Volgens mij die gast van Rustbuster zelf ook. Een keer een kleine cursus bijwonen kan ook geen kwaad. Mijn grootste bezwaar tot nu toe is dat het zo ontzettend veel kost om een fatsoenlijk lasapparaat en beschermende materialen aan te schaffen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: hoe kan ik het beste leren lassen? Met betrekking tot auto's dan, vloerdelen, chassisbalken en plaatwerk.
Een cursus volgen, YouTube kijken of gewoon een CO2-apparaat aanschaffen en platen gaan bakken? Ben sowieso van plan om een keer een klein barrel te kopen om daarna op te oefenen. Wil voor mijn paradapaardje namelijk wat laswerk doen maar ik wil het perfect hebben en dan kun je het soms het beste zelf doen, anders wordt het wel heel duur.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
PTA SC deel 1764, waar zie ik dat terug in de TT en OP?, mooie faalknaak
quote:De eerste generatie Scirocco kwam in 1974 op de markt en werd in 1982 opgevolgd door de tweede generatie die tot 1992 leverbaar was.
Doe er wat aan dan, jij kan datquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
PTA SC deel 1764, waar zie ik dat terug in de TT en OP?, mooie faalknaak
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummerquote:
Nummer wijzigen???quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummer![]()
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.quote:
En doe niet zo sjaggiequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trutquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ingewikkeld hoor... Wij nummeren gewoon door... Maar ik ga voor 1764 sterretjes in Whiskers' voorruitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?quote:
ok, muts dan... muts!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trut
Oewh nou is hij pissigquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?
Als jij weet waar ze woont, mag je het zeggen, dan stuur ik d'r een bomfax; zal ze leuk vinden na 25 jaar.quote:
Nein, zie de OPquote:
Misschien staat ze wel ergens op de sloopquote:
Nou goed, ik ben op zeker een newbie hier, en een noob ook nog... Maar mag dat de pret drukken??quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nein, zie de OP
Hoewel ik wel ooit op een oldbie meeting bij Paleis 't Loo ben geweest
Ik wil ook wel weg gaan hoor.. Maar ik zou het jammer vinden..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Nah, het is een slowchat... er gebeurd hier van alles.
Of niets, onder werktijd
Gelijk heb je... Schtijten mij die oldbiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Het is maar een slowchat... Doe niet zo moeilijk en post gewoon mee, je lijkt wel een vrouw
Chuck moet gewoon een schop onder zijn hol hebben omdat ie de OP vernaggelt
Want? (serieus)?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Het is een SC zeg... Daar zijn toch wat minder strakke regels???quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Paladijn het volgende:
Breken met tradities... not done
[ afbeelding ]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.quote:
Mij best hoor.. Maar die Chuck deed toch niks opzettelijk fout? Of?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.
Sorry, hoor.. Ik ben ook maar nieuw en vond het wat fors... Maar herstel is primaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Anne het volgende:
Geen idee, dat doet er niet toe? Ik smeer 'm toch ook geen ban aan ofzo?
Goeie oplossingquote:
Kattenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten die die bolle lapswans
De kerstboom hebben ze nooit echt interessant gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten door die bolle lapswans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Topic gaat wel lekker snel zo... kan hierna alsnog een SAAB ALFA OP volgen
met een bammetjequote:
Hoiquote:
quote:
Dat komt door je woeste aantrekkelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 08:12 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik moest vanochtend op de rem en uitwijken voor een ijsblok dat op mij af kwam. Dat was even schrikken.
Neen, want;quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Dingest het volgende:
Als we zulke TTs gaan maken, dan is het gewoon voortaan elk deel 'Dingests 121 met x lasuren'
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Was het niet die klomp ijs die op de plek van haar hart zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt door je woeste aantrekkelijkheid natuurlijk![]()
Het zou ook niet zo goed voor mijn moreel zijn. Ik bel in het voorjaar straks al met de garage niet om een afspraak te maken voor de APK, maar voor z'n jaarlijkse lasbeurtquote:
Met Anne d'r hartje is niks mis, itt. de inhoud van jouw hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet die klomp ijs die op de plek van haar hart zit
Mijn inhoud van mijn hoofd is niet bevroren hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met Anne d'r hartje is niks mis, itt. de inhoud van jouw hoofd
Ow, heb je een mutsie op? Blijft oppassen hoor met deze temperaturen, zo'n plons water in je hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn inhoud van mijn hoofd is niet bevroren hoor
Die is al goed gestraft door moeder natuur met al zijn gebrekenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Waarom ben ik weer de pineut? Kunnen jullie niet weer over 2cv beginnen ofzo.
Antivries jongen! 3x per dag snuiven en niks aan het handje!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, heb je een mutsie op? Blijft oppassen hoor met deze temperaturen, zo'n plons water in je hoofd
Volgens haar heb ik geen hart, en een steen vol stoppen is vrij onmogelijkquote:
Ja! Huil me zelf nog altijd in slaap door die opmerking!quote:
Al klaar met wachten?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef densmee het volgende:
Goedemiddag, ik zit te wachten bij de frituur op de beste fritten van nl te wachten
Geen patat?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef densmee het volgende:
Goedemiddag, ik zit te wachten bij de frituur op de beste fritten van nl te wachten
nee geen gekookte pattaten maar gewoon frittenquote:
Goed voor de Leeuwarder economie.quote:
FBTO zorgverzekering hier. Bevalt tot nu toe prima.quote:
Heb ook leuk wtf momentje.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
Jongen gewond bij aanrijding slagboom Laatste update: 12-12-2012 | 10:37
Leeuwarden – De politie heeft dinsdagmiddag rond 16.30 uur een eenzijdig ongeval afgehandeld. Een 17-jarige inwoner van Hilaard botste tijdens een sneeuwbui tegen een slagboom van een openstaande brug van het Van Harinxmakanaal, nabij het Oostergoplein. De man raakte daarbij zodanig gewond dat hij per ambulance werd overgebracht naar het ziekenhuis. De politie is erg tevreden over de hulp van omstanders die werd verleend tijdens het ongeval.
Foto'squote:Rond 15.37 uur vond er woensdag een zeer ernstig eenzijdig ongeval plaats op de weg bij Drogeham. Op de Kromelle raakte een 25-jarige automobilist uit Kootstertille - ter hoogte van de Sânnen - de macht over het stuur kwijt en botste tegen een boom. In de auto zaten vier personen.
Er zijn vijf ambulances gealarmeerd en naast de brandweer van Drogeham en Surhuisterveen kwam tevens het Mobiel Medisch Team per helikopter ter plaatse om een arts naar de ongevalslocatie te brengen. Eén van de ambulances heeft onder politiebegeleiding een slachtoffer naar het ziekenhuis in Groningen vervoerd.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:09 schreef Alfisti het volgende:
Gelukkig maar............dacht even dat een of andere amateur een nieuw SC gestart was.
Auto vs boom is eigenlijk altijd 0-1, ook met moderne auto'squote:Op woensdag 12 december 2012 20:09 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Foto's
Is niet meer zoveel van die Leon over.
nah. die overleeft het wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Auto vs boom is eigenlijk altijd 0-1, ook met moderne auto's
Maar volgens mij gaat die boom door de klap ook dood, ondanks dat ie er gewoon nog staat.
http://www.waldnet.nl/wn/(...)al_bij_Stroobos.htmlquote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Auto vs boom is eigenlijk altijd 0-1, ook met moderne auto's
Maar volgens mij gaat die boom door de klap ook dood, ondanks dat ie er gewoon nog staat.
en da's een boom met relatief veel scha. als je een boom hebt van 50 jaar oud dan denk ik dat ie een vrachtwagencombi nog prima overleefd.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
http://www.waldnet.nl/wn/(...)al_bij_Stroobos.html
Die boom staat er nog steeds.
Tsja, nu bijna 2 jaar geleden dat ongeluk. De boom is aardig hersteld, je ziet bijna niet dat er iemand tegen aan is geknald. Alleen aan het monumentje wat er staat is te zien dat er iemand een beste klapper heeft gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en da's een boom met relatief veel scha. als je een boom hebt van 50 jaar oud dan denk ik dat ie een vrachtwagencombi nog prima overleefd.
Op pagina 7 nog zeiken over de op.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:09 schreef Alfisti het volgende:
Gelukkig maar............dacht even dat een of andere amateur een nieuw SC gestart was.
we zijn pas op pagina 4, met je 25 posts per paginaquote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Op pagina 7 nog zeiken over de op.
Dat is niet mainstream zeg!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef densmee het volgende:
[..]
we zijn pas op pagina 4, met je 25 posts per pagina![]()
eindelijk weer eens gewoon een leuke bak. dit is de tijd van recessie, de tijd van vernieuwingquote:Op woensdag 12 december 2012 20:09 schreef Alfisti het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of je daar nou blij van wordt
1 groep users, 1 al machtige leider (ik dusquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En overal meteen een duidelijk antwoord en een slotje, geen discussies of gezeik meer
Duits regime haha.
oude regime wordt soberso weg gestuurd naar OUDquote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef densmee het volgende:
en bij 1 misstap direct onthoofding en vervalt alles weer in het oude regime
Ik zie de topics alquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha
Mijn binnenband van mijn Kever is lek, waarmee kan ik deze het beste plakken?
Is asbest echt gevaarlijk om mee te remmen?
het remt goed en lekker stil, dus ik zie geen problemenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is asbest echt gevaarlijk om mee te remmen?
sd heeft straks geen job meer op fok dus die heeft wel tijdquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de beste poepvanger voor mijn koets?
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sd heeft straks geen job meer op fok dus die heeft wel tijd
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moderatie is een fulltime job. Werk daarnaast is puur om onder echte mensen en vrouwen te zijn.
Kruis hier uw geslacht aanquote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moderatie is een fulltime job. Werk daarnaast is puur om onder echte mensen en vrouwen te zijn.
Op het internet zijn niet alle vrouwen echt vrouwen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
Al is FkTwKGzdfadfGffrc04 een prachtige trol, gebruikt SD hem nog steeds als papier voor zijn hol
koffie en broodje erbijquote:
Dan doen ze het van af nu achter je rug om en bedenken ze een manier om je geestelijk kapot te makenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Anne het volgende:
Herkenbaar. Ik voel mij deze week net een kleuterjuf die het een en ander op moet voeden.
Om de een of andere reden zijn 'ze' vandaag wel allemaal poeslief. Misschien dat het toch geholpen heeft.
Ze komen je opzoeken!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
/care
Dat zijn mensen in Amsterdam en Rotterdam die ik nooit zie. Die doen me niet zoveel.
we zijn al in de buurt geweestquote:
het is maar goed inderdaad dat de poort weer dicht is, als het ook maar enigzins lekker weer is hier in het zuiden dan overstroomt het hier met die hollandersquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
we zijn al in de buurt geweest
Wel het hek weer op slot gedaan, voordat Holland overspoelt wordt met Limburgers
en in de rest van de tijd doet de Maas dat welquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef densmee het volgende:
[..]
het is maar goed inderdaad dat de poort weer dicht is, als het ook maar enigzins lekker weer is hier in het zuiden dan overstroomt het hier met die hollanders
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zittenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
en in de rest van de tijd doet de Maas dat wel
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zitten
[ afbeelding ]
heeft SD hier al eens gedaan, wel met een hydraulische hengelquote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]vissen van uit de achter tuin
bedoel je nou marokkanenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zitten
[ afbeelding ]
wat ben jij voor racinist,quote:
vandaar dat je Groningen ingekleurd hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef densmee het volgende:
[..]
wat ben jij voor racinist,
nee ik bedoelde jou
ow. dan is het goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef densmee het volgende:
[..]
wat ben jij voor racinist,
nee ik bedoelde jou
Leeuwarden boppequote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welk land is dat, lijkt wel Duitslandquote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leeuwarden boppe
Overigens klopt het kaartje niet echt gezien de gepolderde Middelzee er niet op staat:
[ afbeelding ]
Joh! Straks ga je me nog vertellen dat ik Bolsward ook kan vinden op dat kaartje...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef Paladijn het volgende:
Ljouwert is gewoon Leeuwarden, Snits Sneek, etc.
en dan vechten op de snelwegquote:
was ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 21:42 schreef 2cv het volgende:
Waarom moest je dat nou weer doen Chuck ?
tl gok ikquote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jaja smoesjes.
Slotje of niet.
blauw stond geparkeerd, geel is er op ingeredenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wie was er eerder: geel of blauw?
Zaten die in die blauwe auto dan ?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Paladijn het volgende:
A 1000 kittens just died.
[ afbeelding ]
geen idee hoeveel BXen. Kunnen er nooit veel wezenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:26 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel BX-en ? En wordt het ook meegenomen als iemand wel om hulp vraagt maar het niet krijgt ?
al nieuwe rubbers besteld?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Jezus, vanochtend alle portieren plus sloten dichtgevroren. Met moeite de achterklep omhoog gekregen en via daar maar naar binnen om vervolgens het voorportier met m'n voet open te stampen. Leuk zeg, die winter.
Inmiddels wel al gecheckt neem ik aan?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
SD wat stuur je mij. Heb alleen de titel bekeken @ mobiel.
Wel met dank aan een derde partij die niet op de foto staat, blijkbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
blauw stond geparkeerd, geel is er op ingereden
ben je dalijk telaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 07:30 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik lig nog in bed! Zal maar eens op gaan staan..
Ik kreeg al een berichtje: "He anneke, ben je bij de mac in slaap gevallen????"quote:
Dat gaat niet werken met temperaturen < 10 graden meen ik. Enige oplossing is de auto warm rijden en dan 5 minuten voor je thuiskomt de raampjes een klein beetje open. Of een auto met airco nemen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:44 schreef Dingest het volgende:
Met de 121s heb ik nog nooit last gehad vastgevroren deuren, bevroren sloten of wat dat betreft vastgevroren handremmenIk kan wel eens overwegen vochtvreters erin te leggen, want het wil nog wel eens voorkomen dat ik aan de binnenkant een dun laagje moet weg krabben
Ik heb nergens last van met de MX5. Moet natuurlijk wel de rubbers in vetten tegen vast vriezen. Maar dat moet je met een andere auto ook doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken met temperaturen < 10 graden meen ik. Enige oplossing is de auto warm rijden en dan 5 minuten voor je thuiskomt de raampjes een klein beetje open. Of een auto met airco nemen natuurlijk
De MX5 heeft er ook nogal last van door de stoffen kap
Je stoffen kap is nooit wat nat van binnen na langdurige regen? Daar heb ik zelfs met de hardtop last van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van met de MX5. Moet natuurlijk wel de rubbers in vetten tegen vast vriezen. Maar dat moet je met een andere auto ook doen.
Handrem gebruik ik nooit.
Nee echt nooit, enige wat ik heel soms heb is dat op het "knik" plekje van het dak water naar binnen stroomd bij harde regen zie precies recht op dat punt staat. Flinke wind ee bij en de stoel is drijf nat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je stoffen kap is nooit wat nat van binnen na langdurige regen? Daar heb ik zelfs met de hardtop last van.
En idd, handrem alleen als ik de auto aan een kade/op een heuvel parkeer.
Mijn stoffen dakje lekt iig nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken met temperaturen < 10 graden meen ik. Enige oplossing is de auto warm rijden en dan 5 minuten voor je thuiskomt de raampjes een klein beetje open. Of een auto met airco nemen natuurlijk
De MX5 heeft er ook nogal last van door de stoffen kap
heeft ie je mee uit eten genomen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kreeg al een berichtje: "He anneke, ben je bij de mac in slaap gevallen????"
Ik had haar gisteravond een foto gestuurd van een McKroket, frietjes en een milkshake.
.
Nee, ik had trek in de McDonalds na een paar potjes poolenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:08 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie je mee uit eten genomen?
Romantisch![]()
Zojuist.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Inmiddels wel al gecheckt neem ik aan?
Dat luister ik al 20 jaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zojuist.
Dat luister ik al een jaar of 5 niet meer haha.
Daar wordt je op een gegeven moment toch ook helemaal leip vanquote:
Ligt eraan wat je ermee wilt doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hardstyle is vooral leuk met een subwoofer in de auto, dan gewoon een goeie mixtape die idd blijft gaan.
Terrorcore is pas troep, hahahaha.
Weet jij wat een goed wattage is voor een soldeerbout?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is een goed wattage voor een soldeerbout? Ik ga 'm vooral gebruiken voor bedrading en audio.
koop jij een leesbrilletje voor m ?quote:
Nee! SD heeft een dure smaakquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:45 schreef lipje het volgende:
[..]
koop jij een leesbrilletje voor m ?
nu pasquote:
tja vrije verkoop van wapens...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[Upd] Veel doden bij schietpartij basisschool Connecticut
Fijn weer
Uitleesding aansluiten en op reset drukken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
sta momenteel eerste bij de voorrondes beste monteur van NL
Heel klein beetje vitamine C erbij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:16 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook wel eens niet bezig met wrakken of mopperen/klagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitleesding aansluiten en op reset drukken?
15 watt is wel ok, beste merk; Wellerquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een mooie gezien van 15watt maar dat klinkt zo weinig. Geen idee hoeveel diegene is die ik altijd leen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |