Wij wonen naast een huis met een buurvrouw die voortdurend klaagt. Terwijl ze geen recht heeft om te klagen eigenlijk want ze is zelf niet veel beter, eigenlijk slechter

.
wij hebben een haag van 2 meter hoog die jaarlijks moet gesnoeid worden. (heel lastige rot klus). De haag moet zowel aan de voorkant en aan de achterkant gesnoeid worden omdat de haag nog op mijn grond staat.
De klacht van de buurvrouw is dat ik mijn rotzooi moet opruimen nadat ik mijn haag heb geschoren. Maar mijn klacht is dat de tuin van de buurvrouw een grote jungle is vol met putten en bulten. (onkruid van anderhalve meter hoog, putten van 50 centimeter diep dan weer bulten van 30cm hoog)
Echter breek ik bijna mijn voeten als ik daar maar 1 stap zet.....Dus ik besluit dan om me rotzooi nog een paar dagen te laten liggen want het is veel te koud geworden voor zulke rot klusjes en het is daar veel te gevaarlijk

.
Ik heb ook reden om te klagen want een muur van ons is redelijk beschadigd door haar kinderen. Er hangt een poort aan onze muur en de slot is er daar al een paar keer afgerukt en weer gaten geboord om weer een andere slot aan te hangen. Dan komen die rotkinderen aan de poort trekken krak een halve baksteen verdwenen. (nogal een dikke muur) dan zitten daar weer overal gaten in.
![ad2f46fbdb643a9b5632ab0b32064.jpg]()
(Kijk boven de klink, welke gaten erin zitten en de stenen die kapot zijn)
Plots ging de deurbel en verscheen onze buurvrouw voor de deur.
Buurvrouw: Kan je je je rotzooi opruimen alstublieft?
ik: rotzooi? je tuin is zelf een jungle en+ ik had vorig keer bijna me voeten gebroken van de putten en bulten die er zijn.
Buurvrouw: Dat kan me niets schelen maakt dat die rotzooi opgeruimd is
ik: Je zult nog een paar dagen geduld moeten hebben, ik ben met andere dingen bezig
buurvrouw: Dat zal wel.... Ik wil dat het tegen morgen opgeruimd is...
ik: en die muur dan ? ik wacht al bijna een jaar dat ze vermaakt wordt. Straks krijg ik vocht binnen en wie zijn schuld zal dat dan zijn? Ik zal mijn rozooi oprumen wanneer jij onze muur vermaakt.
Buurvrouw: ..........(geen antwoord en liep weg

)
Excuses voor de dramatische grammatica en spelling.Mooi zicht van haar rommeltuin
![ef4e8eab3710ccc7fbbb3e2dc8121.jpg]()
(je moet daar nu onkruid van 1meter hoog bij bedenken)
[ Bericht 8% gewijzigd door capuchon_jongen op 13-12-2012 01:39:57 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo