abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120255600
Wij wonen naast een huis met een buurvrouw die voortdurend klaagt. Terwijl ze geen recht heeft om te klagen eigenlijk want ze is zelf niet veel beter, eigenlijk slechter :D.

wij hebben een haag van 2 meter hoog die jaarlijks moet gesnoeid worden. (heel lastige rot klus). De haag moet zowel aan de voorkant en aan de achterkant gesnoeid worden omdat de haag nog op mijn grond staat.

De klacht van de buurvrouw is dat ik mijn rotzooi moet opruimen nadat ik mijn haag heb geschoren. Maar mijn klacht is dat de tuin van de buurvrouw een grote jungle is vol met putten en bulten. (onkruid van anderhalve meter hoog, putten van 50 centimeter diep dan weer bulten van 30cm hoog)

Echter breek ik bijna mijn voeten als ik daar maar 1 stap zet.....Dus ik besluit dan om me rotzooi nog een paar dagen te laten liggen want het is veel te koud geworden voor zulke rot klusjes en het is daar veel te gevaarlijk :( .

Ik heb ook reden om te klagen want een muur van ons is redelijk beschadigd door haar kinderen. Er hangt een poort aan onze muur en de slot is er daar al een paar keer afgerukt en weer gaten geboord om weer een andere slot aan te hangen. Dan komen die rotkinderen aan de poort trekken krak een halve baksteen verdwenen. (nogal een dikke muur) dan zitten daar weer overal gaten in.

(Kijk boven de klink, welke gaten erin zitten en de stenen die kapot zijn)

Plots ging de deurbel en verscheen onze buurvrouw voor de deur.

Buurvrouw: Kan je je je rotzooi opruimen alstublieft?
ik: rotzooi? je tuin is zelf een jungle en+ ik had vorig keer bijna me voeten gebroken van de putten en bulten die er zijn.
Buurvrouw: Dat kan me niets schelen maakt dat die rotzooi opgeruimd is
ik: Je zult nog een paar dagen geduld moeten hebben, ik ben met andere dingen bezig
buurvrouw: Dat zal wel.... Ik wil dat het tegen morgen opgeruimd is...
ik: en die muur dan ? ik wacht al bijna een jaar dat ze vermaakt wordt. Straks krijg ik vocht binnen en wie zijn schuld zal dat dan zijn? Ik zal mijn rozooi oprumen wanneer jij onze muur vermaakt.
Buurvrouw: ..........(geen antwoord en liep weg :P)

Excuses voor de dramatische grammatica en spelling.

Mooi zicht van haar rommeltuin

(je moet daar nu onkruid van 1meter hoog bij bedenken)

[ Bericht 8% gewijzigd door capuchon_jongen op 13-12-2012 01:39:57 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 13 december 2012 @ 01:25:16 #2
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_120255613
Saai, en jezelf uitdrukken en je vervolgens voor excuseren :`)
Hrey!
pi_120255629
Bom erop.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120255666
Verneder haar anaal met een stok.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_120255697
Ik hoop niet dat dit jullie buurvrouw is, lijkt er wel wat van weg te hebben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_120255770
Doe je buurman
pi_120255835
fotos bijgeplaatst
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_120255846
Bel die neger en dat wijf van René froger ^O^
pi_120255884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Bel die neger en dat wijf van René froger ^O^
Alsof die naar Belgenland afreizen voor TS :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_120255886
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:31 schreef schommelstoel het volgende:
Ik hoop niet dat dit jullie buurvrouw is, lijkt er wel wat van weg te hebben.
[ afbeelding ]
_O-
pi_120255909
quote:
8s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Alsof die naar Belgenland afreizen voor TS :')
Oh ts woont in belgië :') :') :') :')
Onterechte klacht.
pi_120255917
Maar wat vinden jullie van die foto's en die klacht
pi_120255920
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Oh ts woont in belgië :') :') :') :')
Onterechte klacht.
Racist :(
pi_120255971
Ah TS woont in België

TS is Vlaamse Arab :')

Alé Alé manneke mag ik uw frietske volblaffen met zure MAYO
O+
pi_120255989

Haha, een muur 'vermaken', hoe moet zij dit precies gaan doen?. Verder is mijn oordeel dat TS het gewoon niet fijn vind om van zijn zolderkamer gehaald te worden. Een beetje meer buitenlucht kan u geen kwaad, gewoon die zooi opruimen.

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
pi_120256027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, een muur 'vermaken', hoe moet zij dit precies gaan doen?. Verder is mijn oordeel dat TS het gewoon niet fijn vind om van zijn zolderkamer gehaald te worden. Een beetje meer buitenlucht kan u geen kwaad, gewoon die zooi opruimen.

OOOOOOOOOOO SHIT SON!!! YOU'VE JUST GOT SERVED
pi_120256029
Jammar dat jullie mij niet begrijpen. En dan lachen de Nederlanders over het gemiddelde IQ van de Belgen :')
pi_120256032
quote:
[ afbeelding ]

Heb je eigenlijk wel die foto gezien?
pi_120256093
Wat een grafbende die tuin van haar. En dan janken om een paar takjes.
Sommige mensen :')
Forcefield City Bewoner
pi_120256290
Sodeju man, die tuin is echt een pleuriszooi!
Maar je weet wat ze zeggen, beter een goede buur dan een verre vriend.
Ikzelf zou eens met de madam aan tafel zitten en het allemaal eens rustig uitpraten :)
  donderdag 13 december 2012 @ 02:59:45 #21
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_120256321
die tuin :D :D ;( ;(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 13 december 2012 @ 03:28:51 #22
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_120256426
Hoe heb je die muur vermaakt dan?
Heb je een paar clowns besteld? Logisch dat die kinderen er allemaal op af komen.
pi_120256465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk wel die foto gezien?
De rijdende rechter heeft gesproken son.

Trouwens, natuurlijk lachen we om de negatieve IQ van Belgen, wat voor rare taal spreken jullie dan ook :')
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 04:01:19 #24
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120256539
TS is randdebiel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120256650
Een mooie tuin daar.
pi_120256665
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Verneder haar anaal met een stok.
Wat hij zegt.
Döner, shoarma, kapsalon, lamacun, gyros, pizza, patat, hamburger, frikandel, kroket, bamischijf, nasischijf, mexicano, berenhap, kipcorn, sitostick, pikanto, bapao, loempia, kruidenboterstokbrood, noedels, nasi, bami, Thaise curry, teriyaki.
pi_120256686
Wat boeit jou de tuin van de buren? Laat haar het lekker uitzoeken. :Z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120257028
Godverdomme wat een slagveld _O- _O- wat voor tokkiebuurt woon jij in
-XOXO-
  donderdag 13 december 2012 @ 07:54:23 #29
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_120257052
We zullen België dit jaar ook wat ontwikkelingshulp laten doen toekomen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_120257121
Jij maakt de bende, dus je zal het ook op moeten ruimen, ongeacht wat jij van de staat van de tuin van je buren vind.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120257176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:04 schreef The_Dean het volgende:
Jij maakt de bende, dus je zal het ook op moeten ruimen, ongeacht wat jij van de staat van de tuin van je buren vind.
eens, maar die bende maakt wel dat ze eigenlijk niet zo zou moeten zeiken...
compact en kleverig.
pi_120257184
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is op zijn minst fatsoenlijk je eigen gemaakte rotzooi op te ruimen. Of heeft TS geen opvoeding gehad?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120278314
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:10 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Het is op zijn minst fatsoenlijk je eigen gemaakte rotzooi op te ruimen. Of heeft TS geen opvoeding gehad?
En is het normaalste zaak van de wereld dat ze onze muur vernielen?
pi_120278536
Beetje fietsen verzamelen in de tuin kan ook geen kwaad.

^O^
My love for you is ticking clock, Berserker
  donderdag 13 december 2012 @ 19:42:06 #35
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_120278889
Bel die oplosneger en zn chimeid.

pi_120278901
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is een vrouw dus wat verwacht je :P
pi_120278953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef Aapmensch het volgende:
Beetje fietsen verzamelen in de tuin kan ook geen kwaad.

[ afbeelding ] ^O^
Lekker in je zwembad van je fietsencollectie genieten ^O^ ^O^ ^O^
  donderdag 13 december 2012 @ 19:47:07 #38
351780 Piye
King of Kush
pi_120279091
Onterechte klacht. Dat verhaal van die muur is natuurlijk kut, maar staat hier in principe los van (jij haalt het er nu alleen bij omdat je te beroerd bent om de troep op te ruimen). Als jij rommel in haar tuin maakt, dien jij dat op te ruimen. Het is niet aan jou om te oordelen dat haar tuin toch zo rommelig is, dat dit er ook nog wel bij kan.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_120279402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:26 schreef Polacco het volgende:
Bom erop.
Ach, de Nederlandse maatschappij is niet meer te redden.
pi_120279754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 04:01 schreef 2cv het volgende:
TS is randdebiel.
:D
pi_120280046
Een heg snoei je ook in de zomer dummy.
En als het zo'n rotklos is, dan zet je toch een hek neer.
pi_120280203
Waarom laat je die troep liggen, dat is toch helemaal niet handig? Gewoon gelijk opruimen, lijkt me het beste.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_120280250
Is het niet met hagen net zo als bomen e.d.? groeit het aan hun kant moeten ze er zelf maar wat aan doen? Ik vind het al heel schappelijk van je dat je die haag aan hun kant snoeit.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:13:00 #44
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_120280396
quote:
[ afbeelding ]

^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')