quote:Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
Al is FkTwKGzdfadfGffrc04 een prachtige trol, gebruikt SD hem nog steeds als papier voor zijn hol
koffie en broodje erbijquote:
Dan doen ze het van af nu achter je rug om en bedenken ze een manier om je geestelijk kapot te makenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Anne het volgende:
Herkenbaar. Ik voel mij deze week net een kleuterjuf die het een en ander op moet voeden.
Om de een of andere reden zijn 'ze' vandaag wel allemaal poeslief. Misschien dat het toch geholpen heeft.
Ze komen je opzoeken!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
/care
Dat zijn mensen in Amsterdam en Rotterdam die ik nooit zie. Die doen me niet zoveel.
we zijn al in de buurt geweestquote:
het is maar goed inderdaad dat de poort weer dicht is, als het ook maar enigzins lekker weer is hier in het zuiden dan overstroomt het hier met die hollandersquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
we zijn al in de buurt geweest
Wel het hek weer op slot gedaan, voordat Holland overspoelt wordt met Limburgers
en in de rest van de tijd doet de Maas dat welquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef densmee het volgende:
[..]
het is maar goed inderdaad dat de poort weer dicht is, als het ook maar enigzins lekker weer is hier in het zuiden dan overstroomt het hier met die hollanders
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zittenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
en in de rest van de tijd doet de Maas dat wel
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zitten
[ afbeelding ]
heeft SD hier al eens gedaan, wel met een hydraulische hengelquote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]vissen van uit de achter tuin
bedoel je nou marokkanenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
we zullen de gemalen eens een keer stil zetten, eens zien hoe snel de ratten dan in het zuiden en oosten zitten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |