volgens de OP net nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok oldbie kennelijk, aangenaam![]()
zie sigquote:Wat rijdt u?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse of Franse auto's te rijden..
das van vóór 1990quote:
En al HELEMAAL als het Opel heet.. Kan me niet schelen of die krengen nu goed zijn, ik blijf de belachelijke eenheidsworst Kadet(t) voor mijn ogen zien en moet dan spontaan kotsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse of Franse auto's te rijden..
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
volgens de OP net niet
[..]
zie sigFord dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En al HELEMAAL als het Opel heet.. Kan me niet schelen of die krengen nu goed zijn, ik blijf de belachelijke eenheidsworst Kadet(t) voor mijn ogen zien en moet dan spontaan kotsen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had een Saab 9000 turbo CD als OP in gedachte.
maar niet mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mha, de Corrado was ook goed
Owh, gunstiger reactie dan ik had verwachtquote:
Kende het ding niet, maar wel mooiquote:
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimptquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende het ding niet, maar wel mooi
Slopel hequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, gunstiger reactie dan ik had verwacht
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimpt)
Tsja, IK heb er echt en pesthekel aan, al heel lang.. Dus ben en tikje bevooroordeeldquote:
Die dingen zijn zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
das een VW Karmann Ghia (beetje gepimpt)
Dat zeg ik, wel MOOIquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo traag als dikke stront door een trechter.
Maar wel fraaie modellen, er rijdt hier in de buurt ook eentje rond als daily drive.
Mijn opa heeft 2 van die dingen gehad, zo jammer dat hij die heeft weggedaan om ruimte te maken voor 2 Capri's die hij totaal heeft laten wegroesten..quote:
Ik hou wel van een flinke kont en neus bij auto'squote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Ik moet bij de kont van de Saab trouwens telkens hieraan denken
[ afbeelding ]
Dat 'aanschaffen en zelf maar gaan beginnen met leren met wat ik online of in een (goedkoop) boekje kan vinden' zit ik ook al jaren te overwegen. Ik hoor van een boel mensen dat die, net als met sleutelen eigenlijk, zo begonnen zijn. Volgens mij die gast van Rustbuster zelf ook. Een keer een kleine cursus bijwonen kan ook geen kwaad. Mijn grootste bezwaar tot nu toe is dat het zo ontzettend veel kost om een fatsoenlijk lasapparaat en beschermende materialen aan te schaffen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: hoe kan ik het beste leren lassen? Met betrekking tot auto's dan, vloerdelen, chassisbalken en plaatwerk.
Een cursus volgen, YouTube kijken of gewoon een CO2-apparaat aanschaffen en platen gaan bakken? Ben sowieso van plan om een keer een klein barrel te kopen om daarna op te oefenen. Wil voor mijn paradapaardje namelijk wat laswerk doen maar ik wil het perfect hebben en dan kun je het soms het beste zelf doen, anders wordt het wel heel duur.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
PTA SC deel 1764, waar zie ik dat terug in de TT en OP?, mooie faalknaak
quote:De eerste generatie Scirocco kwam in 1974 op de markt en werd in 1982 opgevolgd door de tweede generatie die tot 1992 leverbaar was.
Doe er wat aan dan, jij kan datquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
PTA SC deel 1764, waar zie ik dat terug in de TT en OP?, mooie faalknaak
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummerquote:
Nummer wijzigen???quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummer![]()
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.quote:
En doe niet zo sjaggiequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummer![]()
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trutquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummer![]()
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
Ingewikkeld hoor... Wij nummeren gewoon door... Maar ik ga voor 1764 sterretjes in Whiskers' voorruitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?quote:
ok, muts dan... muts!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trut
Oewh nou is hij pissigquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?
Als jij weet waar ze woont, mag je het zeggen, dan stuur ik d'r een bomfax; zal ze leuk vinden na 25 jaar.quote:
Nein, zie de OPquote:
Misschien staat ze wel ergens op de sloopquote:
Nou goed, ik ben op zeker een newbie hier, en een noob ook nog... Maar mag dat de pret drukken??quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nein, zie de OP
Hoewel ik wel ooit op een oldbie meeting bij Paleis 't Loo ben geweest
Ik wil ook wel weg gaan hoor.. Maar ik zou het jammer vinden..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Nah, het is een slowchat... er gebeurd hier van alles.
Of niets, onder werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |