Gelijk heb je... Schtijten mij die oldbiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Het is maar een slowchat... Doe niet zo moeilijk en post gewoon mee, je lijkt wel een vrouw
Chuck moet gewoon een schop onder zijn hol hebben omdat ie de OP vernaggelt
Want? (serieus)?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Het is een SC zeg... Daar zijn toch wat minder strakke regels???quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Paladijn het volgende:
Breken met tradities... not done
[ afbeelding ]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.quote:
Mij best hoor.. Maar die Chuck deed toch niks opzettelijk fout? Of?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.
Sorry, hoor.. Ik ben ook maar nieuw en vond het wat fors... Maar herstel is primaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Anne het volgende:
Geen idee, dat doet er niet toe? Ik smeer 'm toch ook geen ban aan ofzo?
Goeie oplossingquote:
Kattenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten die die bolle lapswans
De kerstboom hebben ze nooit echt interessant gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten door die bolle lapswans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Topic gaat wel lekker snel zo... kan hierna alsnog een SAAB ALFA OP volgen
met een bammetjequote:
Hoiquote:
quote:
Dat komt door je woeste aantrekkelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 08:12 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik moest vanochtend op de rem en uitwijken voor een ijsblok dat op mij af kwam. Dat was even schrikken.
Neen, want;quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Dingest het volgende:
Als we zulke TTs gaan maken, dan is het gewoon voortaan elk deel 'Dingests 121 met x lasuren'
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Was het niet die klomp ijs die op de plek van haar hart zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt door je woeste aantrekkelijkheid natuurlijk![]()
Het zou ook niet zo goed voor mijn moreel zijn. Ik bel in het voorjaar straks al met de garage niet om een afspraak te maken voor de APK, maar voor z'n jaarlijkse lasbeurtquote:
Met Anne d'r hartje is niks mis, itt. de inhoud van jouw hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het niet die klomp ijs die op de plek van haar hart zit
Mijn inhoud van mijn hoofd is niet bevroren hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met Anne d'r hartje is niks mis, itt. de inhoud van jouw hoofd
Ow, heb je een mutsie op? Blijft oppassen hoor met deze temperaturen, zo'n plons water in je hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn inhoud van mijn hoofd is niet bevroren hoor
Die is al goed gestraft door moeder natuur met al zijn gebrekenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:20 schreef Anne het volgende:
Waarom ben ik weer de pineut? Kunnen jullie niet weer over 2cv beginnen ofzo.
Antivries jongen! 3x per dag snuiven en niks aan het handje!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, heb je een mutsie op? Blijft oppassen hoor met deze temperaturen, zo'n plons water in je hoofd
Volgens haar heb ik geen hart, en een steen vol stoppen is vrij onmogelijkquote:
Ja! Huil me zelf nog altijd in slaap door die opmerking!quote:
Al klaar met wachten?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef densmee het volgende:
Goedemiddag, ik zit te wachten bij de frituur op de beste fritten van nl te wachten
Geen patat?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef densmee het volgende:
Goedemiddag, ik zit te wachten bij de frituur op de beste fritten van nl te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |