1 groep users, 1 al machtige leider (ik dusquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En overal meteen een duidelijk antwoord en een slotje, geen discussies of gezeik meer
Duits regime haha.
oude regime wordt soberso weg gestuurd naar OUDquote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef densmee het volgende:
en bij 1 misstap direct onthoofding en vervalt alles weer in het oude regime
Ik zie de topics alquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha
Mijn binnenband van mijn Kever is lek, waarmee kan ik deze het beste plakken?
Is asbest echt gevaarlijk om mee te remmen?
het remt goed en lekker stil, dus ik zie geen problemenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is asbest echt gevaarlijk om mee te remmen?
sd heeft straks geen job meer op fok dus die heeft wel tijdquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de beste poepvanger voor mijn koets?
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sd heeft straks geen job meer op fok dus die heeft wel tijd
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moderatie is een fulltime job. Werk daarnaast is puur om onder echte mensen en vrouwen te zijn.
Kruis hier uw geslacht aanquote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moderatie is een fulltime job. Werk daarnaast is puur om onder echte mensen en vrouwen te zijn.
Op het internet zijn niet alle vrouwen echt vrouwen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat vrouwen geen echte mensen zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
Al is FkTwKGzdfadfGffrc04 een prachtige trol, gebruikt SD hem nog steeds als papier voor zijn hol
koffie en broodje erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |