Dat luister ik al 20 jaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zojuist.
Dat luister ik al een jaar of 5 niet meer haha.
Daar wordt je op een gegeven moment toch ook helemaal leip vanquote:
Ligt eraan wat je ermee wilt doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hardstyle is vooral leuk met een subwoofer in de auto, dan gewoon een goeie mixtape die idd blijft gaan.
Terrorcore is pas troep, hahahaha.
Weet jij wat een goed wattage is voor een soldeerbout?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is een goed wattage voor een soldeerbout? Ik ga 'm vooral gebruiken voor bedrading en audio.
koop jij een leesbrilletje voor m ?quote:
Nee! SD heeft een dure smaakquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:45 schreef lipje het volgende:
[..]
koop jij een leesbrilletje voor m ?
nu pasquote:
tja vrije verkoop van wapens...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[Upd] Veel doden bij schietpartij basisschool Connecticut
Fijn weer
Uitleesding aansluiten en op reset drukken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
sta momenteel eerste bij de voorrondes beste monteur van NL
Heel klein beetje vitamine C erbij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:16 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook wel eens niet bezig met wrakken of mopperen/klagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitleesding aansluiten en op reset drukken?
15 watt is wel ok, beste merk; Wellerquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een mooie gezien van 15watt maar dat klinkt zo weinig. Geen idee hoeveel diegene is die ik altijd leen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |