en dan vechten op de snelwegquote:
was ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 21:42 schreef 2cv het volgende:
Waarom moest je dat nou weer doen Chuck ?
tl gok ikquote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jaja smoesjes.
Slotje of niet.
blauw stond geparkeerd, geel is er op ingeredenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wie was er eerder: geel of blauw?
Zaten die in die blauwe auto dan ?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Paladijn het volgende:
A 1000 kittens just died.
[ afbeelding ]
geen idee hoeveel BXen. Kunnen er nooit veel wezenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:26 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel BX-en ? En wordt het ook meegenomen als iemand wel om hulp vraagt maar het niet krijgt ?
al nieuwe rubbers besteld?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Jezus, vanochtend alle portieren plus sloten dichtgevroren. Met moeite de achterklep omhoog gekregen en via daar maar naar binnen om vervolgens het voorportier met m'n voet open te stampen. Leuk zeg, die winter.
Inmiddels wel al gecheckt neem ik aan?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
SD wat stuur je mij. Heb alleen de titel bekeken @ mobiel.
Wel met dank aan een derde partij die niet op de foto staat, blijkbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
blauw stond geparkeerd, geel is er op ingereden
ben je dalijk telaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 07:30 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik lig nog in bed! Zal maar eens op gaan staan..
Ik kreeg al een berichtje: "He anneke, ben je bij de mac in slaap gevallen????"quote:
Dat gaat niet werken met temperaturen < 10 graden meen ik. Enige oplossing is de auto warm rijden en dan 5 minuten voor je thuiskomt de raampjes een klein beetje open. Of een auto met airco nemen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:44 schreef Dingest het volgende:
Met de 121s heb ik nog nooit last gehad vastgevroren deuren, bevroren sloten of wat dat betreft vastgevroren handremmenIk kan wel eens overwegen vochtvreters erin te leggen, want het wil nog wel eens voorkomen dat ik aan de binnenkant een dun laagje moet weg krabben
Ik heb nergens last van met de MX5. Moet natuurlijk wel de rubbers in vetten tegen vast vriezen. Maar dat moet je met een andere auto ook doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken met temperaturen < 10 graden meen ik. Enige oplossing is de auto warm rijden en dan 5 minuten voor je thuiskomt de raampjes een klein beetje open. Of een auto met airco nemen natuurlijk
De MX5 heeft er ook nogal last van door de stoffen kap
Je stoffen kap is nooit wat nat van binnen na langdurige regen? Daar heb ik zelfs met de hardtop last van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van met de MX5. Moet natuurlijk wel de rubbers in vetten tegen vast vriezen. Maar dat moet je met een andere auto ook doen.
Handrem gebruik ik nooit.
Nee echt nooit, enige wat ik heel soms heb is dat op het "knik" plekje van het dak water naar binnen stroomd bij harde regen zie precies recht op dat punt staat. Flinke wind ee bij en de stoel is drijf nat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je stoffen kap is nooit wat nat van binnen na langdurige regen? Daar heb ik zelfs met de hardtop last van.
En idd, handrem alleen als ik de auto aan een kade/op een heuvel parkeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |