Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de reactie grappig.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even lachen om het stukje "inderdaad je bent het lelijkste meisje dat ik ken. Ik denk als je nog een heel klein beetje lelijker was dat ik zou sterven."quote:
Wat een baasquote:
Vind hem wel erg goed. Leuk stukje bij de spelling als hij zegt "erger als mij"quote:
Haha ja dat viel me ook opquote:Op zondag 9 december 2012 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind hem wel erg goed. Leuk stukje bij de spelling als hij zegt "erger als mij"
In Nederlands Limburg wordt dat ook vaak gezegd, verbastering van het Duitsquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook opWellicht iets Vlaams?
Zoek even op die Mieke Schot. Wat een profiel.quote:
Gerapporteerd. 'Deze persoon pest of treitert mij'quote:Op maandag 10 december 2012 14:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoek even op die Mieke Schot. Wat een profiel.Ik tel 15 achterlijke plaatjes in de afgelopen 24 uur.
Oh wacht, ik snap het nu pas. Ik begreep er niets van in die taal, terwijl ik eigenlijk geen moeite heb met Belgischquote:Ik had het nooit gedacht maar ik ben in verwachting!!!.......Ik was in chock en nog altijd.......4 weken , ik wou eeerst niks vertellen, maar omdat jullie toch goei vrienden zijn en een beetje familie dacht ik ja waarom nie............Ik kan het zelf nog altijd nie geloven ......ikke nog in (blijde?) verwachting.........ik zou rond de 25ste december een kerstcadeauke krijgen onder de kerstboom van de kertsman!!!!.........hahahhaa.....zie je dat je altijd alles moet lezen tot het einde voordat ge ge gaat roddelen en er uw eigen versie er nog eens bij doet !!!!!
Ik erger me kapot aan dat "sé", dat zeggen ze hier in zeeuws-vlaanderen ookquote:
Heb in Terneuzen gewoont, daar heb ik dat eigenlijk nooit gehoordquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan dat "sé", dat zeggen ze hier in zeeuws-vlaanderen ook
Ja, het is heeeeel regionaalquote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb in Terneuzen gewoont, daar heb ik dat eigenlijk nooit gehoord
Ahja Hulst, van de sexshops toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, het is heeeeel regionaalHoor je vaker in Hulst, Clinge, St. Jansteen en al die andere dorpen dicht tegen de grens.
quote:
Inderdaad, mensen weten dat ze die vraag gaan krijgen... aandacht te kort? Vraag het hem of haar eens en zet er ff bij dat ze anders niet zo moet popiejopieénquote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
zet het dan niet op facebook...
Ik heb een account op FB, ik heb kinderen, ik plaats geen infantiele posts mbt hen, de meeste van mijn posts gaan niet eens over mijn kinderen. Ik weet ook hoe je sowieso moet spellen. Maar goed, ik ben sowieso een moeder, dus ga ik nù mijn account deletenquote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef thats_meh het volgende:
Sinterklaas aan het vieren met de kidszo triest.
Zowiezo moeders op FB
fattitude haalt het bloed onder mn nagels vandaanquote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
A while back, at the entrance of a gym, there was a picture of a very thin and beautiful woman. The caption was "This summer, do you want to be a mermaid or a whale?"
The story goes, a woman (of clothing size unknown) answered the following way:
"Dear people, whales are always surrounded by friends (dolphins, seals, curious humans), they are sexually active and raise their children with great tenderness.
They entertain like crazy with dolphins and eat lots of prawns. They swim all day and travel to fantastic places like Patagonia, the Barents Sea or the coral reefs of Polynesia.
They sing incredibly well and sometimes even are on cds. They are impressive and dearly loved animals, which everyone defend and admires.
Mermaids do not exist.
But if they existed, they would line up to see a psychologist because of a problem of split personality: woman or fish?
They would have no sex life and could not bear children.
Yes, they would be lovely, but lonely and sad.
And, who wants a girl that smells like fish by his side?
Without a doubt, I'd rather be a whale.
At a time when the media tells us that only thin is beautiful, I prefer to eat ice cream with my kids, to have dinner with my husband, to eat and drink and have fun with my friends.
We women, we gain weight because we accumulate so much wisdom and knowledge that there isn't enough space in our heads, and it spreads all over our bodies.
We are not fat, we are greatly cultivated.
Every time I see my curves in the mirror, I tell myself: "How amazing am I ?! "
Do share if you care.
Don't forget to share it!
Geniaalquote:
Heerlijk toch, niemand die zich nog kan ergeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:42 schreef DjinN het volgende:
Facebook ligt btw nog steeds plat![]()
http://downrightnow.com/facebook
Ik zal het anders formuleren, labiele moeders die debiele statusupdates hebben over alles van de kinderen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb een account op FB, ik heb kinderen, ik plaats geen infantiele posts mbt hen, de meeste van mijn posts gaan niet eens over mijn kinderen. Ik weet ook hoe je sowieso moet spellen. Maar goed, ik ben sowieso een moeder, dus ga ik nù mijn account deleten
mis wel de #quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot bitte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kwam via die Mieke Schot op deze pagina terecht:
https://www.facebook.com/PeekaBoo.IloveU?sk=wall
Godsamme.
Ja sorry heb geen Facebook meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, is die niet bereikbaar als je niet ingelogd bent?
Momentje aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja sorry heb geen Facebook meer.
Maakt niks uit, ik geef je daar groot gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Tering wat een plaatjeswoud...quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"WAARSCHUWING
De politie van Sint-Niklaas waarschuwt voor een groep jongeren die huis aan huis fruitmanden komen verkopen. Ze hebben een brief bij van een onbestaande school uit Sint-Niklaas. Die brief staat ook vol fouten. Ze beweren dat de opbrengst van de verkoop naar het goede doel gaat. Dat 'goede doel' is waarschijnlijk richting eigen zak...!
Geef dit bericht door aan uw facebookvrienden.
Een verwittigd man is er twee waard...een verwittigde vrouw ook !"
En dat wijf heeft dus niks te doen29 statusupdates in 2 fucking uur.
Je hoefde je er dan ook niet op te abonneren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen.Mijn god blij dat ik er vanaf ben.
Ja inderdaad. Lachen om dat soort dingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je hoefde je er dan ook niet op te abonneren.
De enige reden waarom ik facebook nog heb is eigenlijk dit soort trieste gedoe.
ff douche !quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lachen om dat soort dingen.
Of op berichten zoals "het sneeuwt". "dank voor de info".
Oooooooh! Oké!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren, labiele moeders die debiele statusupdates hebben over alles van de kinderen.
Je had je profielnaam ook weg kunnen krassen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef RadioSlut het volgende:
En ja, ik weet dat je mijn profiel(naam) ziet maar dat boeit me nu niet.
Hoe bedoel je profielnaam wegkrassen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Je had je profielnaam ook weg kunnen krassen.Berter voor je privacy.
Maar ik zal hem onthouden.
![]()
Ja. Die genearie is eigenlijk misschien nog wel het ergst. Fecebook-parents.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooooooh! Oké!![]()
Ik snap dat ook nooit zo, elke scheet van je kinderen posten. Maar ik praat sowieso niet alleen maar over mijn kinderen.
Gebruik je Windows 7? Zo ja, heb je de snipping tool gebruikt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe bedoel je profielnaam wegkrassen?
Ik heb het via de imgur uploadtool gedaan, beetje luiquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Gebruik je Windows 7? Zo ja, heb je de snipping tool gebruikt?
foeiquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb het via de imgur uploadtool gedaan, beetje lui
Er staat toch bijna niks persoonlijks op mijn profiel, plus mijn naam is ook niet helemaal echt, dus zo'n probleem vind ik het ook weer niet.quote:
Niet helemaal echt? Dan zit er toch een stukje waarheid in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er staat toch bijna niks persoonlijks op mijn profiel, plus mijn naam is ook niet helemaal echt, dus zo'n probleem vind ik het ook weer niet.
Snipping toolquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Gebruik je Windows 7? Zo ja, heb je de snipping tool gebruikt?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet helemaal echt? Dan zit er toch een stukje waarheid in.
Doet me goed om dat te lezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Snipping toolmega handig!!
Weer wat geleerd!
hehehequote:
Doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Doet me goed om dat te lezen.
[..]
hehehe
om eerlijk te zijn heb ik vaak de neiging om opnieuw een Facebook-account te gaan openen en flink te gaan trollen.
"het sneeuwt"
"ja en? Wat wil je daarmee zeggen?"
of
"ik ga vandaag dit en dat doen"
"leuk man. Dat wilden we natuurlijk allemaal net weten"
noem het maar zo. jij bent gewoon net zo irritantquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ik doe omgekeerd trollen. Juist zwaar nutteloze statusupdates neerpleuren zodat mensen zich gaan ergeren aan mij.
nah nee toch maar niet. Te lui voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doen
Ik doe omgekeerd trollen. Juist zwaar nutteloze statusupdates neerpleuren zodat mensen zich gaan ergeren aan mij.
Dat is iig wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
noem het maar zo. jij bent gewoon net zo irritant
Ahhh, nasty.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
"Me mannetjeee over uurtjee 19 jaartjes alweeer <3"
Ik moest lachenquote:
Ze is 16 en heeft een half jaar een relatie ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhh, nasty.
Maar nog erger als mensen van >30 "mijn / me mannetje" zeggen.
Me schatjequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhh, nasty.
Ey, mijn vriend werd ook 19 toen ik 16 was en we een half jaar iets haddenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze is 16 en heeft een half jaar een relatie ofzo?
Taartenvantruuskequote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef TheAmazingSun het volgende:
Mensen op FB met taartenhobbie, maar er niets van bakken![]()
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om weer terug naar CU2 te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB, de nieuwe hyves.
Vrouwen met korte pittige kapsels en een ongekend debiel niveau, 'gangsters' met hun pippa's en gouden kettinkjes, krabbelplaatjes, taartenvantruuske foto's, kotskinderen, 'diepzinnig' spreuken...
2009/2010, toen Nederland langzaam FB ontdekte en alleen nog fatsoenlijk volk erop af kwam, omdat ze een plek vonden waar geen tante truusjes zaten. In 2011 was het al weer verloren, waren ze maar gewoon op fucking hyves gebleven
Oh dear god, ik heb net mijn Cu2 profielen gevonden.. Ik geloof dat ik me onder een steen ga liggen schamen, tering!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zit te denken om weer terug naar CU2 te gaan
Nah, staat redelijk veel persoonlijke info ook op, miss even aanpassenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef Enchanter het volgende:
Doe ff linkje , kunnen we ook ff mee lachen
Ben je nu nog steeds maagd?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nah, staat redelijk veel persoonlijke info ook op, miss even aanpassen![]()
Deze vond ik toch wel mooi tijdsbeeld schetsen"Ben je maagd: Duh-uh.. Ben 13! "
Echt he. Precies dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB, de nieuwe hyves.
Vrouwen met korte pittige kapsels en een ongekend debiel niveau, 'gangsters' met hun pippa's en gouden kettinkjes, krabbelplaatjes, taartenvantruuske foto's, kotskinderen, 'diepzinnig' spreuken...
2009/2010, toen Nederland langzaam FB ontdekte en alleen nog fatsoenlijk volk erop af kwam, omdat ze een plek vonden waar geen tante truusjes zaten. In 2011 was het al weer verloren, waren ze maar gewoon op fucking hyves gebleven
Assistent-scheidsrechter, dus het benoemen als zoon van scheidsrechter zou nog kunnen. Maar de brief staat wel fol vouden ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Uit respect voor de afscheidsbrief van de zoon van de scheidsrechter" (wtf 't was helemaal geen scheids)
[ afbeelding ]
Wat zijn die leijk zeg, ik ben er echt even sprakeloos van.. dat spul wil je toch niet aan je poten hebben?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt he. Precies dit.
Zag gister ook zoiets moois:
[ afbeelding ]
Tokkies die dit delenen denken dat het echte UGGs zijn, wat een retards. Die hele site slaat kant noch wal. Die echte UGGs kosten 330 euro en op de website worden ze verkocht voor 100e
Inderdaad afschuwelijk. Dit wordt opzeker gedragen door van die dikke zeugen met een echte bontjas en van die grote gouden oorbellen, the horror.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zijn die leijk zeg, ik ben er echt even sprakeloos van.. dat spul wil je toch niet aan je poten hebben?
Met een kort pittig kapseltje, roken en uit de achterbuurt van een dorp/stad.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad afschuwelijk. Dit wordt opzeker gedragen door van die dikke zeugen met een echte bontjas en van die grote gouden oorbellen, the horror.
Ja, of juist van dat lange lelijke geblondeerde haar. Getekende wenkbrauwen en een labret piercing.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een kort pittig kapseltje, roken en uit de achterbuurt van een dorp/stad.
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, of juist van dat lange lelijke geblondeerde haar. Getekende wenkbrauwen en een labret piercing.
O god why
Het was eigenlijk een retorische vraag maar bedankt voor dit antwoordquote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.
Als we moeder natuur op de vrije loop lieten waren dit soort mensen allang uitgestorven.
true story bro!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.
Als we moeder natuur op de vrije loop lieten waren dit soort mensen allang uitgestorven.
Klopt, maar ik erger me wel echt groen en geel aan sommige mensen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Matty___ het volgende:
beseffen jullie wel dat zonder dat soort mensen we dit vermakelijke topic niet hebben gehad?
Daar had je je ook zonder facebook aan geërgerd en het leven is veel te mooi om daar tijd aan te besteden.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klopt, maar ik erger me wel echt groen en geel aan sommige mensen.
True.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Daar had je je ook zonder facebook aan geërgerd en het leven is veel te mooi om daar tijd aan te besteden.
Dan had ik ook gerust om andere dingen kunnen lachen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Matty___ het volgende:
beseffen jullie wel dat zonder dat soort mensen we dit vermakelijke topic niet hebben gehad?
omg wat lelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
(is echt lelijk lettertype zeg, jezus)
Echt he! Heerlijk. Vooral omdat ik haar er van verdenk tattoo's te laten zetten puur voor de facebook aandachtquote:
Jouw reactiequote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
quote:there is nothing i have to say,
the only thing that i have to live with is myself,
and if i hate myself the way i did,
then it would haunt me till the end of day,s
you can hate me i dont care,
the way,s of life are never fair,
so lets agree to dissagree,
cous you dont know how much he means to me.
a,k,a ...... iedereen doet wel eens iets spontaans in zijn/haar leven keur mij er niet op af.
if you cant say anything nice, dont say anything at all
Al die komma's overalquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Drama's
Was het gisteren nog een ingewikkelde relatie, is het vandaag ineens een ander
En dan krijgen we er nog wat bij
[..]
Amen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef luckass het volgende:
Engels. Probeer het gewoon maar niet.
Gewoon op reageren met "heb je lekker zitten schijten?"quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en dit komt van de FB van een eeehm vrouw. Dame gaat in dit geval niet op.
En dan ook totaal niks boeiends er bij hebben staanquote:Het jaar 2012 in vogelvlucht van naam
Bekijk de belangrijkste momenten van het afgelopen jaar van naam.
Mja, ik bekeek mijn zooi eens... 5 foto's van m'n hoofd en wat gelikede onzinplaatjesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nu het einde van het jaar in zicht is, krijgen we weer van die leuke overzichtjes.
[..]
En dan ook totaal niks boeiends er bij hebben staan![]()
We horen het wel als het uit is hè, inclusief screenshotsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Drama's
[..]
Dan zou ik moeten stoppen met Facebook, want ik erger me al kapot aan die stomme time-line. Ik wil gewoon het prikbord terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dit topic niet. Zo gauw ik me aan iemand erger tyf ik hem uit mijn timeline
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dit topic niet. Zo gauw ik me aan iemand erger tyf ik hem uit mijn timeline
Hahahahahaha, ik moest hardop lachen om die reactie van die kerelquote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
edit:
Born to be different
[ afbeelding ]
Ik zag er net ook ene voorbij komen inderdaad. WTF.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Jerkmaine het volgende:
Die "2012 jaaroverzichten" op Feestboek. Boeiend...
Dat ben ikquote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik moest hardop lachen om die reactie van die kerel
een jaar langquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Rest de vraag of je haar gebatst hebt.
Zeg gewoon dat ze erg lief is, omdat ze een beginnende tatooeerder (of hoe je dat schrijftquote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat ben ik
Wilde eigenlijk reageren of een kind van 6 die had gezet (qua handschrift lijkt het daar wel op).
Het zou een gerenomeerd tatooeerster (?) moeten zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze erg lief is, omdat ze een beginnende tatooeerder (of hoe je dat schrijft) ook een kans geeft.
ach Da Vinci zou waarschijnlijk ook zonder moeite stick-poppetjes kunnen tekenenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het zou een gerenomeerd tatooeerster (?) moeten zijn
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef omg-rmc het volgende:
Ik wil nog graag even toevoegen dat al die uitnodigingen voor 'mijn verjaardagen' het bloed onder mn nagels vandaan haalt... Er zit zelf al een verjaardag functie in FB, flikker op man!
Ik heb een keer in mijn status de vraag gezet wat deze app dan doet, wat de toegevoegde waarde is. Ik heb geen antwoord gekregenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef omg-rmc het volgende:
Ik wil nog graag even toevoegen dat al die uitnodigingen voor 'mijn verjaardagen' het bloed onder mn nagels vandaan haalt... Er zit zelf al een verjaardag functie in FB, flikker op man!
Ja, die mensen van FB denken "weer zo'n haterquote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn status de vraag gezet wat deze app dan doet, wat de toegevoegde waarde is. Ik heb geen antwoord gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Jivis het volgende:
Een vrome gristelijke jongen in mijn vriendenlijst post plotseling dit op zijn timeline:Mensen die daar intrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vroeg het dan ook niet aan FB maar aan mijn waarde FB-vrienden. En ik heb het met oprechte nieuwsgierigheid gevraagd, want wie weet miste ik echt iets essentieels.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, die mensen van FB denken "weer zo'n haterignore!"
hehe ik zag 'm net ook, moest wel lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
Deze kwam ik net tegen op mijn tijdlijn:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Jezus! Die spelfouten ook altijd in die kutplaatjesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
Deze kwam ik net tegen op mijn tijdlijn:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
lolz wat voor mensen ken jij zegquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Champy het volgende:
Iemand die ik ken van de vereniging post bijna iedere dag: Werke tot 16:00
Op vrijdag: Werke tot 16:00 dn weeknd
Op dinsdag (speelavond): vnvnd badmntnne tot 23:00
Op donderdag: drek traine tot 21:30
What the fuck, is het nou echt nodig iedere dag, iedere week hetzelfde er op te zetten?
Een keer gereageerd op z'n "dinsdag" post of ie toevallig wat klinkers wilde kopen. De dinsdag daarna kwam ie naar me toe en zei vol trots: Vandaag heb ik het er goed op gezet, heb je het gezien?
Triest figuur, ga weg
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
Drama's
Nog niet uit, maar wel een updatequote:Op woensdag 12 december 2012 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
We horen het wel als het uit is hè, inclusief screenshots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zijn bij jullie die irritante "2012 Year in Review" plaatjes al langsgekomen? Heb er ook maar vast een gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Doe ik beidequote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Ooku het volgende:
Of tegenwoordig al de mensen die jarig zijn hetzelf op hun facebook postenof ze anders niet genoeg aandacht krijgen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef Airenu het volgende:
[..]
[..]
Nog niet uit, maar wel een update![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exLeuke soapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]doe niet zo stom tegen mij!!1!
![]()
![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exWuuuhuhuh geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'no livers'
Gewoon normaal doen ja.
echt he, en alles nog fout schrijven ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:29 schreef Matty___ het volgende:
vind dat engels er tussen ook classy...![]()
is dit niet het script voor een nieuwe aflevering van achter gesloten deuren?
Ja dit is wel een autistje.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lolz wat voor mensen ken jij zeg
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
hij is dan wel consistentquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja dit is wel een autistje.
Vandaag weer raak hoor, werke tot 16:00 dn wknd
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Dit is de beste post sinds Klaas Kippengaas.
Whatever happened to that guy.
Amen.
Niet alleen de groene.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef Matty___ het volgende:
kijk, de groene user heeft nog beetje ruggengraat
HAHAHAHA welke klapmongool heeft dat gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
Dit komt hier ineens langs:
[ afbeelding ]
Eh??
ohjee WACHTENDE MENSEN!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Eh??
Nou jij hebt zeker nog nooit met wachtende mensen te maken gehad!! Dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohjee WACHTENDE MENSEN!!!
hide your kids, hide your wife
zeker wel in de trein, in de bus. Er zitten wat rotte appels bij hoor, maar je moet ze niet allemal over één kam scheren!!!!11!111!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nou jij hebt zeker nog nooit met wachtende mensen te maken gehad!! Dan piep je wel anders![]()
Echt laag hoe hier over wachtende mensen wordt gedaan, denk ook aan de gevoelens van andere mensen!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zeker wel in de trein, in de bus. Er zitten wat rotte appels bij hoor, maar je moet ze niet allemal over één kam scheren!!!!11!111!
<like deze post als je het hier mee eensch bent>
Ik neem 'm van je over, dit is werkelijk briljantquote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zijn bij jullie die irritante "2012 Year in Review" plaatjes al langsgekomen? Heb er ook maar vast een gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:38 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Wat een zielig topic zeg, alleen maar zeiken omdat mensen wat op Facebook zetten. De oplossing is eenvoudig en is al tal van keren gepost. Verwijder de mensen waar je je aan irriteert. Waarom in godsnaam iemand als vriend laten staan, terwijl je diegene blijkbaar niet mag? Kijk als het ''lollig'' of triest is is het leuk om te plaatsen hoor, maar die irritaties af en toe vind ik zwaar overdreven.
Ik weet zeker dat 90% hier ook zelf van die onzinnige updates plaatst, dus waarom in godsnaam de moeite nemen om hele posts te gaan print screenen om deze dan hier te plaatsen? Dat je de moeite überhaupt neemt geeft al aan dat je iets te weinig te doen hebt in je leven. De logica ontgaat mij.
Dit idd. Lachwekkend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ok.![]()
Even over de updates: Ik post zelf nooit updates als ze niet nuttig zijn. 1 update in de maand, hooguit.
Daarnaast mis je het punt. Het is vermakelijk hoe dom, idioot en stom sommige mensen kunnen zijn.
Voor het vermaak kan ik het begrijpen (dat is het punt neem ik aan?) maar er zitten ook zeurkousjes bij die zich er werkelijk aan ergeren, of gewoon zeggen te ze zich er aan ergeren om een beetje popie-jopie te doen. Het feit dat men überhaupt van die trieste figuren in de Timeline heeft die dat soort dingen plaatsen zegt me meer dan genoegquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ok.![]()
Even over de updates: Ik post zelf nooit updates als ze niet nuttig zijn. 1 update in de maand, hooguit.
Daarnaast mis je het punt. Het is vermakelijk hoe dom, idioot en stom sommige mensen kunnen zijn.
Zijn meestal de meest lelijke vrouwen, en mannen zonder de broek aan thuisquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ook behoorlijk klachtwaardig is, zijn die fucking burgerlijke fotoshoot foto's
Altijd zwart wit en zo'n scheve bek van een fake glimlach.
En dan ook de lelijkste mensen die je kan bedenken doen die fotoshoots
Vaak wel ja. Kanker zeg, wat ben je voor pauperfotograaf als je je bezighoudt met zulke ongeïnspireerde bagger. Ik zou mezelf niet serieus kunnen nemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef antfukker het volgende:
[..]
Zijn meestal de meest lelijke vrouwen, en mannen zonder de broek aan thuis
Dus je feitelijk erger je je aan mensen die zich ergens aan ergeren, en daar over klagen, en vervolgens ga je daar over klagenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:38 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Wat een zielig topic zeg, alleen maar zeiken omdat mensen wat op Facebook zetten. De oplossing is eenvoudig en is al tal van keren gepost. Verwijder de mensen waar je je aan irriteert. Waarom in godsnaam iemand als vriend laten staan, terwijl je diegene blijkbaar niet mag? Kijk als het ''lollig'' of triest is is het leuk om te plaatsen hoor, maar die irritaties af en toe vind ik zwaar overdreven.
Ik weet zeker dat 90% hier ook zelf van die onzinnige updates plaatst, dus waarom in godsnaam de moeite nemen om hele posts te gaan print screenen om deze dan hier te plaatsen? Dat je de moeite überhaupt neemt geeft al aan dat je iets te weinig te doen hebt in je leven. De logica ontgaat mij.
Amenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dus je feitelijk erger je je aan mensen die zich ergens aan ergeren, en daar over klagen, en vervolgens ga je daar over klagenDat je daar de moeite uberhaupt voor neemt... De logica ontgaat mij.
Ja als een vriend van mij reageert op een status van iemand die ik niet ken, dan komt deze dikwijls ook in mijn timeline???quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:38 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Dra-ma. Hoe houd je het uit joh?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja als een vriend van mij reageert op een status van iemand die ik niet ken, dan komt deze dikwijls ook in mijn timeline???
Door die mensen uit te lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Dra-ma. Hoe houd je het uit joh?
True. Dus vermaak je jezelf toch? What's the point dan? Ik knikker die personen er gewoon uit, wat zorgt voor pijnlijke (lees: hilarische) momenten in de bus of tram wanneer je ze weer is tegenkomt. Ze durven je nooit te vragen waarom ze namelijk m'n profiel niet meer kunnen zien, alhoewel je voelt dat ze dat toch erg graag willen vragen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Door die mensen uit te lachen
Ja heb ik wel eens gedaan. Alleen ontvang ik opeens na een aantal dagen dan weer een verzoek om vrienden te wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
True. Dus vermaak je jezelf toch? What's the point dan? Ik knikker die personen er gewoon uit, wat zorgt voor pijnlijke (lees: hilarische) momenten in de bus of tram wanneer je ze weer is tegenkomt. Ze durven je nooit te vragen waarom ze namelijk m'n profiel niet meer kunnen zien, alhoewel je voelt dat ze dat toch erg graag willen vragen.
Hypocriet stuk verdriet (he dat rijmt)quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
True. Dus vermaak je jezelf toch? What's the point dan? Ik knikker die personen er gewoon uit, wat zorgt voor pijnlijke (lees: hilarische) momenten in de bus of tram wanneer je ze weer is tegenkomt. Ze durven je nooit te vragen waarom ze namelijk m'n profiel niet meer kunnen zien, alhoewel je voelt dat ze dat toch erg graag willen vragen.
Ga nou gewoon weg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gedaan. Alleen ontvang ik opeens na een aantal dagen dan weer een verzoek om vrienden te worden. Meestal laat ik die dan openstaan.
het zou natuurlijk óók kunnen dat het hun geen ene mallemoer interesseert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ze durven je nooit te vragen waarom ze namelijk m'n profiel niet meer kunnen zien, alhoewel je voelt dat ze dat toch erg graag willen vragen.
Het is al goed hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen.![]()
Vergeef me.
quote:
Ik heb hem nou een paar keer bekeken, maar volgens mij begrijp ik hem verkeerd ook ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Eh??
Ja want al die mensen zijn zo geinteresseerd in je dat ze elke dag op jouw profiel gaan zitten kijken. In wat voor hautaine droomwereld leef je zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Als iemand me aan blijft staren trek ik zo mijn conclusies. Kan ook door m'n grafkop komen, ik ben je alvast voor. Zeik lekker verder jongens, het is de klaagbaak niet waar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want al die mensen zijn zo geinteresseerd in je dat ze elke dag op jouw profiel gaan zitten kijken. In wat voor hautaine droomwereld leef je zeg.
Wat is er nou met deze foto? Ik zie die regelmatig voorbijkomen, maar niemand vertelt me waar dat van is.quote:
Niet vertellen wat er aan de hand is met Roel & Eline.quote:
In de jurk van haar oma, zo romantischquote:
Zwakzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Eh??
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Agossie! Meid toch. Wat een inhoudelijk superieure reactie.
Ik las het topic echter wel door met enige interesse omdat ik er ook wel eens met collega's en vrienden over praat. Elke social media gebruiker, kent wel die ene ''friend'' die updates plaatst waar je zelf niet achter zou staan. Dat gemieter over elke update vind ik echter een beetje overdreven en ik vond dat ik dat even moest uiten, maar ik had de klagers beter lekker kunnen laten klagen en niet op hun digitale pikkie moeten trappen. Excuus!quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.
Maak een ergernissen topic over het topic over Facebook ergernissen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:29 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik las het topraat. Elke social media gebruiker, kent wel die ene ''friend'' die updates plaatst waar je zelf niet achter zou staan. Dat gemieter over elke update vind ik echter een beetje overdreven en ik vond dat ikic echter wel door met enige interesse omdat ik er ook wel eens met collega's en vrienden over p dat even moest uiten, maar ik had de klagers beter lekker kunnen laten klagen en niet op hun digitale pikkie moeten trappen. Excuus!
Nah, krijg ik nog meer chagrijnige klagers over mij heen. Sleepy time.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maak een ergernissen topic over het topic over Facebook ergernissen.
Die stream van Opaatje jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.
Tja. Daar kan ik ook niet bij. De hele dag naar zo'n oude vent zitten kijken op een livestream. En dan ook alles wat hij zegt bespreken in dat topic, en zelfs plaatjes maken over die knakker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die stream van Opaatje ja. Serieus, hoe komen mensen erbij om dat te gaan kijken haha. Dat daar een publiek voor is.
![]()
![]()
Helemaal mee eens. De eerste keer dat ik dat topic zag voelde ik een soort mix van verwondering, verwarring en verbazing. Dan te bedenken dat die reeks al anderhalf-jaar loopt, geen tijdelijk lolletje dus. Correctie: 2,5 jaar al.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Daar kan ik ook niet bij. De hele dag naar zo'n oude vent zitten kijken op een livestream. En dan ook alles wat hij zegt bespreken in dat topic, en zelfs plaatjes maken over die knakker.
Damn. Shit is raar.
Mijn inziens: geen ene fuck.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zegt Opaatje dan zoal, of wat maakt 'ie mee?
Die mensen hebben allemaal een soort ongezonde affectie met die man. Een tijdelijk iets, zoals destijds met dikkeman is dan wel leuk. Maar twee en een half jaar lang in hetzelfde topic posten over dezelfde kerel met dezelfde stream en dat èlke dag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:44 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De eerste keer dat ik dat topic zag voelde ik een soort mix van verwondering, verwarring en verbazing. Dan te bedenken dat die reeks al anderhalf-jaar loopt, geen tijdelijk lolletje dus. Correctie: 2,5 jaar al.![]()
![]()
Hele rare shit.
Niks. Is een gepensioneerde kerel dacht ik. Praat over politiek en voetbal. Doorsnee type vent.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zegt Opaatje dan zoal, of wat maakt 'ie mee?
Wat is dezequote:Op zaterdag 15 december 2012 02:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mijn inziens: geen ene fuck.
Oordeel zelf:
RLS / Stream van Opaatje #104 Een Drion-pil voor de Bultrug
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhh, nasty.
@homequote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze is een taartenbakfreak.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exBriljant. Ik hou wel van FB-dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik vorige week in een reactie gezet bij een plaatje waarbij stond 'ik vindt'. Nu ben ik verwijderd als vriendjequote:Op donderdag 13 december 2012 22:07 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Jezus! Die spelfouten ook altijd in die kutplaatjes
wel een +1 voor de taartskillsquote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Heb je al honger?
[ afbeelding ]
Mijns inziens een beetje zelfdestructief, met zo'n figuur. Wat kan ik toch genieten van hoe raar sommige mensen zijn![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Jivis het volgende:
Een vrome gristelijke jongen in mijn vriendenlijst post plotseling dit op zijn timeline:Ach, dat zijn meestal nog de ergsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo moest ik een keer van zon zwaar christelijke jongen wat data over kopiëren op zijn USB stick. Je wil niet weten wat voor soorten porno ik allemaal tegen kwam, Hentai, PDF'jes met sexverhalen en allerlei andere meuk.
Ziet er er best wel troll-baar uit. Zeker met die Amerikaanse idioten.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef Knuck-les het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Teen-Swag-/378316975583526
Alle facebook-kanker gebundeld op een profielpagina
wordt wel lekker warm!quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef HerrFritz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen vandaag
Hahaha, zitten mooie tussenquote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef Apotheose het volgende:
Froot heeft ook een paar gevonden: http://www.froot.nl/postt(...)-dingen-op-facebook/
Ik ook ja, zo'n 53 keer.quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef HerrFritz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen vandaag
Dat zij haar naam er zelfs bij durft te zetten.quote:
quote:Een bezorgd vrouw ging naar haar gynaecoloog en zei:
' Dokter, ik heb een ernstig probleem en heb uw hulp dringend nodig! Mijn baby is nog niet eens 1 jaar oud en nu ben ik alweer zwanger. Ik wil geen kinderen zo kort achter elkaar.'
Dus de dokter zei: 'Ok en wat wilt u dan dat ik doe?'
Ze zei: ' Ik wil dat u mijn zwangerschap beëindigd, en ik reken er op dat u mij helpt.'
De arts dacht er even over na, en na een ogenblik stilte zei hij tot de vrouw: ' Ik denk dat ik een betere oplossing voor uw probleem heb. Het is ook minder gevaarlijk voor u.'
Ze glimlachte, er van uitgaande dat de arts haar verzoek ging inwilligen
Vervolgens ging hij verder: 'nou, ziet u, om te bewerkstellingen dat u niet voor 2 baby’s tegelijk hoeft te zorgen stel ik voor om de baby die u nu in uw armen heeft te doden. Op deze manier kan uw lichaam goed uitrusten voor dat u van de andere baby bevallen gaat. Als we toch één van de baby’s gaan doden, maakt het niet uit welke van de twee het is. En er is ook geen enkel risico voor uw lichaam als u er voor kiest de baby in uw armen te doden.'
De dame was geschokt en zei: ' Nee dokter! Wat vreselijk! Het is een misdaad om een kind te doden!'
'Helemaal mee eens', antwoordde de arts. 'Maar u leek er geen probleem mee te hebben, dus ik dacht misschien is dit dan de beste oplossing.'
De arts glimlachte, realiserende dat hij zijn punt had gemaakt.
Hij overtuigde de moeder ervan dat het geen verschil maakt in het doden van een kind dat al is geboren en een kind dat nog steeds ongeboren in de baarmoeder zit. De misdaad is hetzelfde!
Als u het eens bent, klik dan op DELEN.
Samen kunnen wij helpen om kostbare levens te sparen!
Liefde zegt, 'Ik offer mezelf op voor het welzijn van de andere persoon.' Abortus zegt, 'Ik offer de andere persoon op voor het welzijn van mezelf.'
Als iemand uit mijn vriendenlijst zulke onzin post verwijder ik desbetreffend persoon direct....quote:
"Me vader" is minstens zo ergerlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van me vader gepost , als je dan er op klikt en dan naar die reacties kijkt.
Bijna allemaal van die kansloze huisvrouwen
Minstens? Net zo!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Me vader" is minstens zo ergerlijk.
Ja dat kan ik dus niet maken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:14 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Als iemand uit mijn vriendenlijst zulke onzin post verwijder ik desbetreffend persoon direct....
Die zijn er wel, maar ik zou als ik jou was gewoon de posts lekker verwijderen uit je newsfeed. Nergens voor nodig om op FB een ruzie/discussie aan te wakkeren met zulke mensen. Verlaag jezelf niet tot het niveau van deze mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet maken..
Heeft iemand hier een geniale opmerking die ik hier bij kan plaatsen?
op zich heb je gelijk natuurlijk, maar bijdehante reacties bij dit soort dingen zijn vaak wel heel grappigquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar ik zou als ik jou was gewoon de posts lekker verwijderen uit je newsfeed. Nergens voor nodig om op FB een ruzie/discussie aan te wakkeren met zulke mensen. Verlaag jezelf niet tot het niveau van deze mensen.
Ja, ik doe dat zelf ook wel, maar wel zodanig zodat ik geen fittie uitlokquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
op zich heb je gelijk natuurlijk, maar bijdehante reacties bij dit soort dingen zijn vaak wel heel grappig
Haha sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hahahahahahahaha die twee laatsten![]()
![]()
Oh ninja edit, ik bedoel die twee voor de twee laatsten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |