Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de reactie grappig.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de reactie grappig.
Ik moest even lachen om het stukje "inderdaad je bent het lelijkste meisje dat ik ken. Ik denk als je nog een heel klein beetje lelijker was dat ik zou sterven."quote:
Wat een baasquote:
Vind hem wel erg goed. Leuk stukje bij de spelling als hij zegt "erger als mij"quote:
Haha ja dat viel me ook opquote:Op zondag 9 december 2012 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vind hem wel erg goed. Leuk stukje bij de spelling als hij zegt "erger als mij"
In Nederlands Limburg wordt dat ook vaak gezegd, verbastering van het Duitsquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook opWellicht iets Vlaams?
Zoek even op die Mieke Schot. Wat een profiel.quote:
Gerapporteerd. 'Deze persoon pest of treitert mij'quote:Op maandag 10 december 2012 14:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoek even op die Mieke Schot. Wat een profiel.Ik tel 15 achterlijke plaatjes in de afgelopen 24 uur.
Oh wacht, ik snap het nu pas. Ik begreep er niets van in die taal, terwijl ik eigenlijk geen moeite heb met Belgischquote:Ik had het nooit gedacht maar ik ben in verwachting!!!.......Ik was in chock en nog altijd.......4 weken , ik wou eeerst niks vertellen, maar omdat jullie toch goei vrienden zijn en een beetje familie dacht ik ja waarom nie............Ik kan het zelf nog altijd nie geloven ......ikke nog in (blijde?) verwachting.........ik zou rond de 25ste december een kerstcadeauke krijgen onder de kerstboom van de kertsman!!!!.........hahahhaa.....zie je dat je altijd alles moet lezen tot het einde voordat ge ge gaat roddelen en er uw eigen versie er nog eens bij doet !!!!!
Ik erger me kapot aan dat "sé", dat zeggen ze hier in zeeuws-vlaanderen ookquote:
Heb in Terneuzen gewoont, daar heb ik dat eigenlijk nooit gehoordquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan dat "sé", dat zeggen ze hier in zeeuws-vlaanderen ook
Ja, het is heeeeel regionaalquote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb in Terneuzen gewoont, daar heb ik dat eigenlijk nooit gehoord
Ahja Hulst, van de sexshops toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, het is heeeeel regionaalHoor je vaker in Hulst, Clinge, St. Jansteen en al die andere dorpen dicht tegen de grens.
quote:
Inderdaad, mensen weten dat ze die vraag gaan krijgen... aandacht te kort? Vraag het hem of haar eens en zet er ff bij dat ze anders niet zo moet popiejopieénquote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
zet het dan niet op facebook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |