Hahahahahaha, ik moest hardop lachen om die reactie van die kerelquote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
(is echt lelijk lettertype zeg, jezus)
edit:
Born to be different
[ afbeelding ]
Ik zag er net ook ene voorbij komen inderdaad. WTF.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Jerkmaine het volgende:
Die "2012 jaaroverzichten" op Feestboek. Boeiend...
Dat ben ikquote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik moest hardop lachen om die reactie van die kerel
een jaar langquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Rest de vraag of je haar gebatst hebt.
Zeg gewoon dat ze erg lief is, omdat ze een beginnende tatooeerder (of hoe je dat schrijftquote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat ben ik
Wilde eigenlijk reageren of een kind van 6 die had gezet (qua handschrift lijkt het daar wel op).
Het zou een gerenomeerd tatooeerster (?) moeten zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze erg lief is, omdat ze een beginnende tatooeerder (of hoe je dat schrijft) ook een kans geeft.
ach Da Vinci zou waarschijnlijk ook zonder moeite stick-poppetjes kunnen tekenenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het zou een gerenomeerd tatooeerster (?) moeten zijn
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef omg-rmc het volgende:
Ik wil nog graag even toevoegen dat al die uitnodigingen voor 'mijn verjaardagen' het bloed onder mn nagels vandaan haalt... Er zit zelf al een verjaardag functie in FB, flikker op man!
Ik heb een keer in mijn status de vraag gezet wat deze app dan doet, wat de toegevoegde waarde is. Ik heb geen antwoord gekregenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef omg-rmc het volgende:
Ik wil nog graag even toevoegen dat al die uitnodigingen voor 'mijn verjaardagen' het bloed onder mn nagels vandaan haalt... Er zit zelf al een verjaardag functie in FB, flikker op man!
Ja, die mensen van FB denken "weer zo'n haterquote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn status de vraag gezet wat deze app dan doet, wat de toegevoegde waarde is. Ik heb geen antwoord gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Jivis het volgende:
Een vrome gristelijke jongen in mijn vriendenlijst post plotseling dit op zijn timeline:Mensen die daar intrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vroeg het dan ook niet aan FB maar aan mijn waarde FB-vrienden. En ik heb het met oprechte nieuwsgierigheid gevraagd, want wie weet miste ik echt iets essentieels.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, die mensen van FB denken "weer zo'n haterignore!"
hehe ik zag 'm net ook, moest wel lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
Deze kwam ik net tegen op mijn tijdlijn:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Jezus! Die spelfouten ook altijd in die kutplaatjesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
Deze kwam ik net tegen op mijn tijdlijn:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
lolz wat voor mensen ken jij zegquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Champy het volgende:
Iemand die ik ken van de vereniging post bijna iedere dag: Werke tot 16:00
Op vrijdag: Werke tot 16:00 dn weeknd
Op dinsdag (speelavond): vnvnd badmntnne tot 23:00
Op donderdag: drek traine tot 21:30
What the fuck, is het nou echt nodig iedere dag, iedere week hetzelfde er op te zetten?
Een keer gereageerd op z'n "dinsdag" post of ie toevallig wat klinkers wilde kopen. De dinsdag daarna kwam ie naar me toe en zei vol trots: Vandaag heb ik het er goed op gezet, heb je het gezien?
Triest figuur, ga weg
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
Drama's
Was het gisteren nog een ingewikkelde relatie, is het vandaag ineens een ander
En dan krijgen we er nog wat bij
Nog niet uit, maar wel een updatequote:Op woensdag 12 december 2012 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
We horen het wel als het uit is hè, inclusief screenshots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zijn bij jullie die irritante "2012 Year in Review" plaatjes al langsgekomen? Heb er ook maar vast een gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Doe ik beidequote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Ooku het volgende:
Of tegenwoordig al de mensen die jarig zijn hetzelf op hun facebook postenof ze anders niet genoeg aandacht krijgen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef Airenu het volgende:
[..]
[..]
Nog niet uit, maar wel een update![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exLeuke soapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]doe niet zo stom tegen mij!!1!
![]()
![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exWuuuhuhuh geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'no livers'
Gewoon normaal doen ja.
echt he, en alles nog fout schrijven ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:29 schreef Matty___ het volgende:
vind dat engels er tussen ook classy...![]()
is dit niet het script voor een nieuwe aflevering van achter gesloten deuren?
Ja dit is wel een autistje.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
lolz wat voor mensen ken jij zeg
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
hij is dan wel consistentquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja dit is wel een autistje.
Vandaag weer raak hoor, werke tot 16:00 dn wknd
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard niet zonder een bericht van haar exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Dit is de beste post sinds Klaas Kippengaas.
Whatever happened to that guy.
Amen.
Niet alleen de groene.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef Matty___ het volgende:
kijk, de groene user heeft nog beetje ruggengraat
HAHAHAHA welke klapmongool heeft dat gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
Dit komt hier ineens langs:
[ afbeelding ]
Eh??
ohjee WACHTENDE MENSEN!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
Dit komt hier ineens langs:
[ afbeelding ]
Eh??
Nou jij hebt zeker nog nooit met wachtende mensen te maken gehad!! Dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohjee WACHTENDE MENSEN!!!
hide your kids, hide your wife
zeker wel in de trein, in de bus. Er zitten wat rotte appels bij hoor, maar je moet ze niet allemal over één kam scheren!!!!11!111!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nou jij hebt zeker nog nooit met wachtende mensen te maken gehad!! Dan piep je wel anders![]()
Echt laag hoe hier over wachtende mensen wordt gedaan, denk ook aan de gevoelens van andere mensen!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zeker wel in de trein, in de bus. Er zitten wat rotte appels bij hoor, maar je moet ze niet allemal over één kam scheren!!!!11!111!
<like deze post als je het hier mee eensch bent>
Ik neem 'm van je over, dit is werkelijk briljantquote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zijn bij jullie die irritante "2012 Year in Review" plaatjes al langsgekomen? Heb er ook maar vast een gemaakt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |