Oh dear god, ik heb net mijn Cu2 profielen gevonden.. Ik geloof dat ik me onder een steen ga liggen schamen, tering!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zit te denken om weer terug naar CU2 te gaan
Nah, staat redelijk veel persoonlijke info ook op, miss even aanpassenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:51 schreef Enchanter het volgende:
Doe ff linkje , kunnen we ook ff mee lachen
Ben je nu nog steeds maagd?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nah, staat redelijk veel persoonlijke info ook op, miss even aanpassen![]()
Deze vond ik toch wel mooi tijdsbeeld schetsen"Ben je maagd: Duh-uh.. Ben 13! "
Echt he. Precies dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB, de nieuwe hyves.
Vrouwen met korte pittige kapsels en een ongekend debiel niveau, 'gangsters' met hun pippa's en gouden kettinkjes, krabbelplaatjes, taartenvantruuske foto's, kotskinderen, 'diepzinnig' spreuken...
2009/2010, toen Nederland langzaam FB ontdekte en alleen nog fatsoenlijk volk erop af kwam, omdat ze een plek vonden waar geen tante truusjes zaten. In 2011 was het al weer verloren, waren ze maar gewoon op fucking hyves gebleven
Assistent-scheidsrechter, dus het benoemen als zoon van scheidsrechter zou nog kunnen. Maar de brief staat wel fol vouden ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Uit respect voor de afscheidsbrief van de zoon van de scheidsrechter" (wtf 't was helemaal geen scheids)
[ afbeelding ]
Wat zijn die leijk zeg, ik ben er echt even sprakeloos van.. dat spul wil je toch niet aan je poten hebben?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt he. Precies dit.
Zag gister ook zoiets moois:
[ afbeelding ]
Tokkies die dit delenen denken dat het echte UGGs zijn, wat een retards. Die hele site slaat kant noch wal. Die echte UGGs kosten 330 euro en op de website worden ze verkocht voor 100e
Inderdaad afschuwelijk. Dit wordt opzeker gedragen door van die dikke zeugen met een echte bontjas en van die grote gouden oorbellen, the horror.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zijn die leijk zeg, ik ben er echt even sprakeloos van.. dat spul wil je toch niet aan je poten hebben?
Met een kort pittig kapseltje, roken en uit de achterbuurt van een dorp/stad.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad afschuwelijk. Dit wordt opzeker gedragen door van die dikke zeugen met een echte bontjas en van die grote gouden oorbellen, the horror.
Ja, of juist van dat lange lelijke geblondeerde haar. Getekende wenkbrauwen en een labret piercing.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een kort pittig kapseltje, roken en uit de achterbuurt van een dorp/stad.
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, of juist van dat lange lelijke geblondeerde haar. Getekende wenkbrauwen en een labret piercing.
O god why
Het was eigenlijk een retorische vraag maar bedankt voor dit antwoordquote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.
Als we moeder natuur op de vrije loop lieten waren dit soort mensen allang uitgestorven.
true story bro!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Simpel, wij leven in een zorgstaat met allerlei regelingen, instanties, potjes met geld ect ect. Dit dreint tegen alle wetten van de natuur in.
Als we moeder natuur op de vrije loop lieten waren dit soort mensen allang uitgestorven.
Klopt, maar ik erger me wel echt groen en geel aan sommige mensen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Matty___ het volgende:
beseffen jullie wel dat zonder dat soort mensen we dit vermakelijke topic niet hebben gehad?
Daar had je je ook zonder facebook aan geërgerd en het leven is veel te mooi om daar tijd aan te besteden.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klopt, maar ik erger me wel echt groen en geel aan sommige mensen.
True.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Daar had je je ook zonder facebook aan geërgerd en het leven is veel te mooi om daar tijd aan te besteden.
Dan had ik ook gerust om andere dingen kunnen lachen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Matty___ het volgende:
beseffen jullie wel dat zonder dat soort mensen we dit vermakelijke topic niet hebben gehad?
omg wat lelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
(is echt lelijk lettertype zeg, jezus)
Echt he! Heerlijk. Vooral omdat ik haar er van verdenk tattoo's te laten zetten puur voor de facebook aandachtquote:
Jouw reactiequote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ex pesten part 2
[ afbeelding ]
(is echt lelijk lettertype zeg, jezus)
quote:there is nothing i have to say,
the only thing that i have to live with is myself,
and if i hate myself the way i did,
then it would haunt me till the end of day,s
you can hate me i dont care,
the way,s of life are never fair,
so lets agree to dissagree,
cous you dont know how much he means to me.
a,k,a ...... iedereen doet wel eens iets spontaans in zijn/haar leven keur mij er niet op af.
if you cant say anything nice, dont say anything at all
Al die komma's overalquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Drama's
Was het gisteren nog een ingewikkelde relatie, is het vandaag ineens een ander
En dan krijgen we er nog wat bij
[..]
Amen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef luckass het volgende:
Engels. Probeer het gewoon maar niet.
Gewoon op reageren met "heb je lekker zitten schijten?"quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en dit komt van de FB van een eeehm vrouw. Dame gaat in dit geval niet op.
En dan ook totaal niks boeiends er bij hebben staanquote:Het jaar 2012 in vogelvlucht van naam
Bekijk de belangrijkste momenten van het afgelopen jaar van naam.
Mja, ik bekeek mijn zooi eens... 5 foto's van m'n hoofd en wat gelikede onzinplaatjesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nu het einde van het jaar in zicht is, krijgen we weer van die leuke overzichtjes.
[..]
En dan ook totaal niks boeiends er bij hebben staan![]()
We horen het wel als het uit is hè, inclusief screenshotsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Drama's
Was het gisteren nog een ingewikkelde relatie, is het vandaag ineens een ander
En dan krijgen we er nog wat bij
[..]
Dan zou ik moeten stoppen met Facebook, want ik erger me al kapot aan die stomme time-line. Ik wil gewoon het prikbord terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dit topic niet. Zo gauw ik me aan iemand erger tyf ik hem uit mijn timeline
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap dit topic niet. Zo gauw ik me aan iemand erger tyf ik hem uit mijn timeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |