foeiquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb het via de imgur uploadtool gedaan, beetje lui
Er staat toch bijna niks persoonlijks op mijn profiel, plus mijn naam is ook niet helemaal echt, dus zo'n probleem vind ik het ook weer niet.quote:
Niet helemaal echt? Dan zit er toch een stukje waarheid in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er staat toch bijna niks persoonlijks op mijn profiel, plus mijn naam is ook niet helemaal echt, dus zo'n probleem vind ik het ook weer niet.
Snipping toolquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Gebruik je Windows 7? Zo ja, heb je de snipping tool gebruikt?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet helemaal echt? Dan zit er toch een stukje waarheid in.
Doet me goed om dat te lezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Snipping toolmega handig!!
Weer wat geleerd!
hehehequote:
Doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Doet me goed om dat te lezen.
[..]
hehehe
om eerlijk te zijn heb ik vaak de neiging om opnieuw een Facebook-account te gaan openen en flink te gaan trollen.
"het sneeuwt"
"ja en? Wat wil je daarmee zeggen?"
of
"ik ga vandaag dit en dat doen"
"leuk man. Dat wilden we natuurlijk allemaal net weten"
noem het maar zo. jij bent gewoon net zo irritantquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ik doe omgekeerd trollen. Juist zwaar nutteloze statusupdates neerpleuren zodat mensen zich gaan ergeren aan mij.
nah nee toch maar niet. Te lui voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doen
Ik doe omgekeerd trollen. Juist zwaar nutteloze statusupdates neerpleuren zodat mensen zich gaan ergeren aan mij.
Dat is iig wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
noem het maar zo. jij bent gewoon net zo irritant
Ahhh, nasty.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
"Me mannetjeee over uurtjee 19 jaartjes alweeer <3"
Ik moest lachenquote:
Ze is 16 en heeft een half jaar een relatie ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhh, nasty.
Maar nog erger als mensen van >30 "mijn / me mannetje" zeggen.
Me schatjequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhh, nasty.
Maar nog erger als mensen van >30 "mijn / me mannetje" zeggen.
Ey, mijn vriend werd ook 19 toen ik 16 was en we een half jaar iets haddenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze is 16 en heeft een half jaar een relatie ofzo?
Taartenvantruuskequote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef TheAmazingSun het volgende:
Mensen op FB met taartenhobbie, maar er niets van bakken![]()
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om weer terug naar CU2 te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB, de nieuwe hyves.
Vrouwen met korte pittige kapsels en een ongekend debiel niveau, 'gangsters' met hun pippa's en gouden kettinkjes, krabbelplaatjes, taartenvantruuske foto's, kotskinderen, 'diepzinnig' spreuken...
2009/2010, toen Nederland langzaam FB ontdekte en alleen nog fatsoenlijk volk erop af kwam, omdat ze een plek vonden waar geen tante truusjes zaten. In 2011 was het al weer verloren, waren ze maar gewoon op fucking hyves gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |