Ziet er er best wel troll-baar uit. Zeker met die Amerikaanse idioten.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef Knuck-les het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Teen-Swag-/378316975583526
Alle facebook-kanker gebundeld op een profielpagina
wordt wel lekker warm!quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef HerrFritz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen vandaag
Hahaha, zitten mooie tussenquote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef Apotheose het volgende:
Froot heeft ook een paar gevonden: http://www.froot.nl/postt(...)-dingen-op-facebook/
Ik ook ja, zo'n 53 keer.quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef HerrFritz het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen vandaag
Dat zij haar naam er zelfs bij durft te zetten.quote:
quote:Een bezorgd vrouw ging naar haar gynaecoloog en zei:
' Dokter, ik heb een ernstig probleem en heb uw hulp dringend nodig! Mijn baby is nog niet eens 1 jaar oud en nu ben ik alweer zwanger. Ik wil geen kinderen zo kort achter elkaar.'
Dus de dokter zei: 'Ok en wat wilt u dan dat ik doe?'
Ze zei: ' Ik wil dat u mijn zwangerschap beëindigd, en ik reken er op dat u mij helpt.'
De arts dacht er even over na, en na een ogenblik stilte zei hij tot de vrouw: ' Ik denk dat ik een betere oplossing voor uw probleem heb. Het is ook minder gevaarlijk voor u.'
Ze glimlachte, er van uitgaande dat de arts haar verzoek ging inwilligen
Vervolgens ging hij verder: 'nou, ziet u, om te bewerkstellingen dat u niet voor 2 baby’s tegelijk hoeft te zorgen stel ik voor om de baby die u nu in uw armen heeft te doden. Op deze manier kan uw lichaam goed uitrusten voor dat u van de andere baby bevallen gaat. Als we toch één van de baby’s gaan doden, maakt het niet uit welke van de twee het is. En er is ook geen enkel risico voor uw lichaam als u er voor kiest de baby in uw armen te doden.'
De dame was geschokt en zei: ' Nee dokter! Wat vreselijk! Het is een misdaad om een kind te doden!'
'Helemaal mee eens', antwoordde de arts. 'Maar u leek er geen probleem mee te hebben, dus ik dacht misschien is dit dan de beste oplossing.'
De arts glimlachte, realiserende dat hij zijn punt had gemaakt.
Hij overtuigde de moeder ervan dat het geen verschil maakt in het doden van een kind dat al is geboren en een kind dat nog steeds ongeboren in de baarmoeder zit. De misdaad is hetzelfde!
Als u het eens bent, klik dan op DELEN.
Samen kunnen wij helpen om kostbare levens te sparen!
Liefde zegt, 'Ik offer mezelf op voor het welzijn van de andere persoon.' Abortus zegt, 'Ik offer de andere persoon op voor het welzijn van mezelf.'
Als iemand uit mijn vriendenlijst zulke onzin post verwijder ik desbetreffend persoon direct....quote:
"Me vader" is minstens zo ergerlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van me vader gepost , als je dan er op klikt en dan naar die reacties kijkt.
Bijna allemaal van die kansloze huisvrouwen
Minstens? Net zo!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Me vader" is minstens zo ergerlijk.
Ja dat kan ik dus niet maken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:14 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Als iemand uit mijn vriendenlijst zulke onzin post verwijder ik desbetreffend persoon direct....
Die zijn er wel, maar ik zou als ik jou was gewoon de posts lekker verwijderen uit je newsfeed. Nergens voor nodig om op FB een ruzie/discussie aan te wakkeren met zulke mensen. Verlaag jezelf niet tot het niveau van deze mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet maken..
Heeft iemand hier een geniale opmerking die ik hier bij kan plaatsen?
op zich heb je gelijk natuurlijk, maar bijdehante reacties bij dit soort dingen zijn vaak wel heel grappigquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar ik zou als ik jou was gewoon de posts lekker verwijderen uit je newsfeed. Nergens voor nodig om op FB een ruzie/discussie aan te wakkeren met zulke mensen. Verlaag jezelf niet tot het niveau van deze mensen.
Ja, ik doe dat zelf ook wel, maar wel zodanig zodat ik geen fittie uitlokquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
op zich heb je gelijk natuurlijk, maar bijdehante reacties bij dit soort dingen zijn vaak wel heel grappig
Haha sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hahahahahahahaha die twee laatsten![]()
![]()
Oh ninja edit, ik bedoel die twee voor de twee laatsten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |