Ik heb hem nou een paar keer bekeken, maar volgens mij begrijp ik hem verkeerd ook ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
Dit komt hier ineens langs:
[ afbeelding ]
Eh??
Ja want al die mensen zijn zo geinteresseerd in je dat ze elke dag op jouw profiel gaan zitten kijken. In wat voor hautaine droomwereld leef je zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
True. Dus vermaak je jezelf toch? What's the point dan? Ik knikker die personen er gewoon uit, wat zorgt voor pijnlijke (lees: hilarische) momenten in de bus of tram wanneer je ze weer is tegenkomt. Ze durven je nooit te vragen waarom ze namelijk m'n profiel niet meer kunnen zien, alhoewel je voelt dat ze dat toch erg graag willen vragen.
Als iemand me aan blijft staren trek ik zo mijn conclusies. Kan ook door m'n grafkop komen, ik ben je alvast voor. Zeik lekker verder jongens, het is de klaagbaak niet waar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want al die mensen zijn zo geinteresseerd in je dat ze elke dag op jouw profiel gaan zitten kijken. In wat voor hautaine droomwereld leef je zeg.
Wat is er nou met deze foto? Ik zie die regelmatig voorbijkomen, maar niemand vertelt me waar dat van is.quote:
Niet vertellen wat er aan de hand is met Roel & Eline.quote:
In de jurk van haar oma, zo romantischquote:
Zwakzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef delano.888 het volgende:
Dit komt hier ineens langs:
[ afbeelding ]
Eh??
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Agossie! Meid toch. Wat een inhoudelijk superieure reactie.
Ik las het topic echter wel door met enige interesse omdat ik er ook wel eens met collega's en vrienden over praat. Elke social media gebruiker, kent wel die ene ''friend'' die updates plaatst waar je zelf niet achter zou staan. Dat gemieter over elke update vind ik echter een beetje overdreven en ik vond dat ik dat even moest uiten, maar ik had de klagers beter lekker kunnen laten klagen en niet op hun digitale pikkie moeten trappen. Excuus!quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.
Maak een ergernissen topic over het topic over Facebook ergernissen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:29 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik las het topraat. Elke social media gebruiker, kent wel die ene ''friend'' die updates plaatst waar je zelf niet achter zou staan. Dat gemieter over elke update vind ik echter een beetje overdreven en ik vond dat ikic echter wel door met enige interesse omdat ik er ook wel eens met collega's en vrienden over p dat even moest uiten, maar ik had de klagers beter lekker kunnen laten klagen en niet op hun digitale pikkie moeten trappen. Excuus!
Nah, krijg ik nog meer chagrijnige klagers over mij heen. Sleepy time.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maak een ergernissen topic over het topic over Facebook ergernissen.
Die stream van Opaatje jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn zat reeksen op FOK! waar ik zelf niet post omdat ik er totaal niks van snap of in mijn ogen te idioot voor woorden is. Die stream van opaatje in RLS bijvoorbeeld. Alleen ga ik die mensen niet zitten afkraken in hun eigen topic, ik blijf er gewoon weg.
Tja. Daar kan ik ook niet bij. De hele dag naar zo'n oude vent zitten kijken op een livestream. En dan ook alles wat hij zegt bespreken in dat topic, en zelfs plaatjes maken over die knakker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die stream van Opaatje ja. Serieus, hoe komen mensen erbij om dat te gaan kijken haha. Dat daar een publiek voor is.
![]()
![]()
Helemaal mee eens. De eerste keer dat ik dat topic zag voelde ik een soort mix van verwondering, verwarring en verbazing. Dan te bedenken dat die reeks al anderhalf-jaar loopt, geen tijdelijk lolletje dus. Correctie: 2,5 jaar al.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Daar kan ik ook niet bij. De hele dag naar zo'n oude vent zitten kijken op een livestream. En dan ook alles wat hij zegt bespreken in dat topic, en zelfs plaatjes maken over die knakker.
Damn. Shit is raar.
Mijn inziens: geen ene fuck.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zegt Opaatje dan zoal, of wat maakt 'ie mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |