quote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef Bombvis het volgende:
TS denkt 11/10 te zijn, maar is eigenlijk een -2/10
Ikjijallebei is off the chart, dat weet iedere FOK!user. De knapste man van het forum.quote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef Bombvis het volgende:
TS denkt 11/10 te zijn, maar is eigenlijk een 2/10
Ja precies. Een compliment is altijd toch leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Verder wel terechte klacht. Niet alleen voor 6jes/7tjes, maar voor alle meisjes die zo reageren. Je kan op zijn minst wel even 'dankjewel' zeggen.
Laatst zo'n chick in de dancing die tegen mij zei: "ik zoen niet met vreemden" wtfquote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht enerzijds, het zijn vaak van die net-niet chicks die dan uit de hoogte en 'hard to get' (teef alsjeblieft) gaan doen. Anderzijds onterecht, ik strooi niet zomaar met complimentjes, maar heb meer een houding van; laat maar zien dat je een compliment waard bent. Sowieso ben ik allerminst complimenteus aangelegd, dus als je er van mij een krijgt betekent dat nogal wat.
Ze is bang als slet gezien te worden of ze vond je niet leuk. Ja, denk toch het laatste.quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Laatst zo'n chick in de dancing die tegen mij zei: "ik zoen niet met vreemden" wtf.
Ik probeerde het nog goed te maken met: "ik heb me net voorgesteld" maar helaas.
Leuk geprobeerdquote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Laatst zo'n chick in de dancing die tegen mij zei: "ik zoen niet met vreemden" wtf.
Ik probeerde het nog goed te maken met: "ik heb me net voorgesteld" maar helaas.
godverquote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Pech gehad.quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is bang als slet gezien te worden of ze vond je niet leuk. Ja, denk toch het laatste.![]()
Dancingquote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ongemeend.quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Drinky het volgende:
chicks in jumpsuits
1 in 100 kan het dragen en dan nog zou normale kleding beter staan. Dat je daar uberhaupt een ongemeend compliment voor geeft
Sorry, FOK! gebruikquote:Op zondag 9 december 2012 15:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
DancingVerder
Met dit soort vernuftigheden kun je ze soms alsnog schaken, misschien was het wel een test om te zien of je grappig en creatief bent.
dat is nog erger, jumpsuits complimenterenquote:Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ongemeend.dan meen ik het ook wel uiteraard, als ik een compliment geef.
Afkeer hebben van billen die volledig tegen de jumpsuit aangeplakt zitten en dus je de hele bilvorm kan zien.quote:Op zondag 9 december 2012 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat is nog erger, jumpsuits complimenteren
Inderdaad het is zeg maar precies t zelfde als vrouwen met kort haarquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Drinky het volgende:
chicks in jumpsuits
1 in 100 kan het dragen en dan nog zou normale kleding beter staan. Dat je daar uberhaupt een ongemeend compliment voor geeft
Die veel te slaafse paupers verpesten het voor iedereenquote:Op zondag 9 december 2012 15:23 schreef Piye het volgende:
Probleem is dat die dames ook echt het gevoel hebben dat ze Gods geschenk aan mannen zijn. Naast de mannen die gewoon even aardig denken te doen, is er namelijk ook een grote groep mannen die de wanhoop nabij is en alles met tieten in een club als potentieel neukvoer zien. Dit soort mannen heeft er nog weleens een handje van vrouwen met complimentjes te overladen en ik denk dat dat gedrag dus daarvandaan komt. Terechte klacht trouwens.
Dit heb ik ook al vele malen aangekaart dus kan het niet meer met je eens zijnquote:Op zondag 9 december 2012 15:23 schreef Piye het volgende:
Probleem is dat die dames ook echt het gevoel hebben dat ze Gods geschenk aan mannen zijn. Naast de mannen die gewoon even aardig denken te doen, is er namelijk ook een grote groep mannen die de wanhoop nabij is en alles met tieten in een club als potentieel neukvoer zien. Dit soort mannen heeft er nog weleens een handje van vrouwen met complimentjes te overladen en ik denk dat dat gedrag dus daarvandaan komt. Terechte klacht trouwens.
Of juist niet. Jezelf in zo'n positie plaatsen dat ze voor je gaan vechten.quote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die veel te slaafse paupers verpesten het voor iedereen
Leuke reactie IrCutequote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Ik krijg nooit complimentjes op stap, ik zal wel een 4/10 zijn
Mensen die hoger op de pikorde staan zijn doorgaans intimiderender om aan te sprekenquote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Lelijke reactie IrCutequote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Ja, maar een compliment geven doet een man toch ook zelden zomaar in het uitgaanscircuit?quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarschijnlijk zien die dames in kwestie het als een soort versiertruc, een compliment geven wat ze zogenaamd zou kunnen inpalmen, en om dat tegen te gaan spelen ze zogenaamd hard2get door arrogantie te tonen.
Alleen als de man bezet is en de vrouw een bekendequote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar een compliment geven doet een man toch ook zelden zomaar in het uitgaanscircuit?
Ahahaha.quote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef ikjijallebei het volgende:
in mijn hoofd zei ik er nog achter "arrogante kankerhoer", maar omdat het geen internet was, hield ik me fatsoenlijk in.![]()
Doe het altijd wel eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar een compliment geven doet een man toch ook zelden zomaar in het uitgaanscircuit?
quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
typische Priscilla met naamkettinkje. Dus ik zeg zo mooie ketting joh, onthoud je je naam anders niet meer?
Dat een meid ongrijpbaar is of doet maakt haar geen bitch.quote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef ikjijallebei het volgende:
Het zijn altijd simpele complimenten van max 1 zin, maar toch weten sommige bitches (zulke meiden mogen best bitches genoemd worden) een arrogante houding aan te nemen en te doen alsof ze ongrijpbaar zijn enzo.
Ik doelde niet op de intentie van de man, maar op de potentiële verklaring van de reactie van de vrouw in zo'n situatie.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zien ze toch niet echt verkeerd?quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de intentie van de man, maar op de potentiële verklaring van de reactie van de vrouw in zo'n situatie.
Zeker niet, maar de manier waarop zij er vervolgens op reageren kan averechts werken dan dat zij eigenlijk zouden willen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zien ze toch niet echt verkeerd?
Klopt in deze, aangezien ik er verder niets mee doe.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zeker niet, maar de manier waarop zij er vervolgens op reageren kan averechts werken dan dat zij eigenlijk zouden willen.
Ik zeg je het probleem is dat er teveel mannen t.o.v. vrouwen zijn gewoon. Een complimentje heeft dan gewoon geen kracht. Andersom zou dat wel zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zien ze toch niet echt verkeerd?
Ze krijgen te vaak complimentjes inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg je het probleem is dat er teveel mannen t.o.v. vrouwen zijn gewoon. Een complimentje heeft dan gewoon geen kracht. Andersom zou dat wel zijn.
Dit was myn analyse.
Is gewoon deze tijd G, al die wijven denken gelijk je wilt in hun slipje komen of zeggen ze gelijk heel arrogant ja bedankt maar heb al vriend en kijken ze arrogant weg. Mis ook wel de tijd dat ik gewoon complimenten kon uitdelen zonder dat ik weer ruzie moet krijgen met zo'n arrogante trut.quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt in deze, aangezien ik er verder niets mee doe.Zo zullen er vast nog wel meer jongens zijn die complimentjes geven zonder bijbedoelingen.
kom chillings zetten in noorwegen FOK!meetquote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Is gewoon deze tijd G, al die wijven denken gelijk je wilt in hun slipje komen of zeggen ze gelijk heel arrogant ja bedankt maar heb al vriend en kijken ze arrogant weg. Mis ook wel de tijd dat ik gewoon complimenten kon uitdelen zonder dat ik weer ruzie moet krijgen met zo'n arrogante trut.
K zou wel met jou willen meeten, jij bent echt een baas volgen smij man.quote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom chillings zetten in noorwegen FOK!meet
ait wanneer dan? lekker in het koude noorden noorse deernes de harten veroverenquote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom chillings zetten in noorwegen FOK!meet
Kijk in US dan. xD :$quote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
K zou wel met jou willen meeten, jij bent echt een baas volgen smij man.
Je bent 8,5+/10. Daarom durven de meeste mannen je niet aan te spreken of te complimenteren. Altijd van het positieve uitgaan. [14.gif]quote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Nou nou, niet zo overdrijvenquote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Alborz het volgende:
[..]
Je bent 8,5+/10. Daarom durven de meeste mannen je niet aan te spreken of te complimenteren. Altijd van het positieve uitgaan. [14.gif]
Ja, het is wel zonde omdat veel mannen dan geen complimenten meer geven omdat zij er teveel negatieve ervaringen mee hebben, (aldus arrogante antwoorden), terwijl er desondanks genoeg vrouwen zijn die zulke complimenten wel kunnen waarderen. Zonde, zonde.quote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef rosepetals het volgende:
Complimentjes zijn gewoon altijd lief, ik snap dat nooit zo wanneer er heel bitchy gereageerd wordt. Of het moet natuurlijk een heel ordinair compliment zijn
Nja, ik zeg het maar weet je. Ik weet voor de rest niet hoe je d'r uit ziet. Maar ik durf dat ook niet zo gauw- een bloedmooie vrouw aan te spreken. En ik ben geen beta, just sayin'.quote:
Mensen die ook wel eens in real life situaties terechtkomenquote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Kiyoaki het volgende:
Wie geeft er nou in godsnaam iemand ooit een compliment.
Hallo, broeder. Je ziet er goed uit vandaag!quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Kiyoaki het volgende:
Dat doe ik.quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen die ook wel eens in real life situaties terechtkomen
quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel er een kern van waarheid in het verhaal zit weet ts het altijd net zo te verwoorden dat hij een zekere antipathie oproept.
Fijn dat er nog mensen zijn die objectief kunnen nadenken, los van hun geslacht.quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, het is wel zonde omdat veel mannen dan geen complimenten meer geven omdat zij er teveel negatieve ervaringen mee hebben, (aldus arrogante antwoorden), terwijl er desondanks genoeg vrouwen zijn die zulke complimenten wel kunnen waarderen. Zonde, zonde.
Wel bizar, ik denk vaak ook dat zulke arrogantie trouwens helemaal niet 'echt' is, maar iemand zo'n houding maar aanneemt omdat ze niet onzeker willen overkomen/niet weten hoe te reageren.quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, het is wel zonde omdat veel mannen dan geen complimenten meer geven omdat zij er teveel negatieve ervaringen mee hebben, (aldus arrogante antwoorden), terwijl er desondanks genoeg vrouwen zijn die zulke complimenten wel kunnen waarderen. Zonde, zonde.
De kunst van het complimenteren is een dusdanig compliment te geven waar de ontvanger niet door in verlegenheid wordt gebracht maar gewoon met een goed gevoel en glimlach kan accepteren.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wel bizar, ik denk vaak ook dat zulke arrogantie trouwens helemaal niet 'echt' is, maar iemand zo'n houding maar aanneemt omdat ze niet onzeker willen overkomen/niet weten hoe te reageren.
Dat kan, bijvoorbeeld dat de vrouw erg onzeker is, zij het gevoel krijgt dat de man misbruik maakt van haar onzekerheid door haar te complimenteren, waarna ze arrogant gedrag vertoont. Maar als een vrouw echt onzeker is en haar een compliment gegeven wordt, zie ik ze vaak nog wel reageren met 'echt? vindt je dat echt?', dat zie ik desondanks nog wel meer voorkomen dan het eerste wat ik had beschreven, maar het eerste gebeurt ook heel vaak.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wel bizar, ik denk vaak ook dat zulke arrogantie trouwens helemaal niet 'echt' is, maar iemand zo'n houding maar aanneemt omdat ze niet onzeker willen overkomen/niet weten hoe te reageren.
Herkenbaar beetje. Op de videochat vaak genoeg schone deernes tegengekomen die mij niet instant nexten maar dan ben ik diegene die maar next druk omdat ik het niet kan handelen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan is het ook wel een kunst om de ontvanger zo goed te kunnen inschatten dat je weet wat iemand wel of niet in verlegenheid brengtquote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kunst van het complimenteren is een dusdanig compliment te geven waar de ontvanger niet door in verlegenheid wordt gebracht maar gewoon met een goed gevoel en glimlach kan accepteren.
Die oerinstincten zijn ook lastig te onderdrukken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan is het ook wel een kunst om de ontvanger zo goed te kunnen inschatten dat je weet wat iemand wel of niet in verlegenheid brengt![]()
Ik denk dat toch veel vrouwen ''er niet in trappen'' en niet geloven dat de man zoiets zegt uit oprechtheid. Maar ze het gewoon zeggen omdat ze willen neuken en je proberen te versieren.
Dat blijkt wel vaak ja.quote:Op zondag 9 december 2012 17:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die oerinstincten zijn ook lastig te onderdrukken.
Ervaring?quote:Op zondag 9 december 2012 17:46 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Enigste verklaring is dat ts een 2/10. 5/10 dames voelen zich beledigd omdat ts denkt een kans bij hun te kunnen maken.
Dit dus. Het is ook niet dat je een compliment moet maken om te kunnen regelen. Nee, eerst wat tongspelletjes en eventueel om de afstand tussen zoenen en neuken te overbruggen beetje zeggen dat ze geil kan zoenen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Kiyoaki het volgende:
Rot gewoon op, je hoeft jouw situatie niet aan ons voor te leggen. Ben je jaloers ofzo dat jij vanwege je autisme niemand durft aan te spreken behalve via het internet en TS dat wel kan?quote:Op zondag 9 december 2012 17:46 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Enigste verklaring is dat ts een 2/10. 5/10 dames voelen zich beledigd omdat ts denkt een kans bij hun te kunnen maken. Als ze wat zelfverzekerder zijn, moeten ze wel lachen, omdat ze ts z'n poging aandoenlijk vinden.
Aslof mannen wel weten in welke knapheidsschaal zitten, sommige meisjes zijn gewoon niet gediend van een lelijke man zijn mening.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Splutje het volgende:
Sommige chicks hebben gewoon niet door in welke 'knapheidsschaal' ze zitten. Verder zouden chicks het bij mij meestal toch sarcastisch opvatten als ik ze een compliment zou geven dus dat doe ik dan maar nooit
Ik vind mezelf een 8/10 en op dagen dat ik er op mijn best uitzie kom ik wel richting 8.7/10, verder zijn de deernes die niet genoegen nemen met een compliment van een wat minder aantrekkelijke man gewoon achterbakse sletten met een onzekerheidscomplex.quote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Aslof mannen wel weten in welke knapheidsschaal zitten, sommige meisjes zijn gewoon niet gediend van een lelijke man zijn mening.
Jij vindt, wat jij vindt doet er niet toe. Dat beslist de menigte wel voor je.quote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een 8/10 en op dagen dat ik er op mijn best uitzie kom ik wel richting 8.7/10, verder zijn de deernes die niet genoegen nemen met een compliment van een wat minder aantrekkelijke man gewoon achterbakse sletten met een onzekerheidscomplex.
Ik vind dat iemand best zichzelf mag beoordelen, we zijn niet allemaal onzekere mensen zoals jij Meloewa. Wat de menigte ervan vind interesseert me geen reet, ik weet dat ik er goed uitzie en dat vinden de dames ook.quote:Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt, wat jij vindt doet er niet toe. Dat beslist de menigte wel voor je.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand best zichzelf mag beoordelen, we zijn niet allemaal onzekere mensen zoals jij Meloewa. Wat de menigte ervan vind interesseert me geen reet, ik weet dat ik er goed uitzie en dat vinden de dames ook.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
man ik ben dan niet moeders mooiste maar mijn zelfvertrouwen is wel echt flink de pan uit gerezen na alle fotos doorgespit te hebben
quote:
Wat weet jij er nou van jij komt nooit buitenquote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Aslof mannen wel weten in welke knapheidsschaal zitten, sommige meisjes zijn gewoon niet gediend van een lelijke man zijn mening.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand best zichzelf mag beoordelen, we zijn niet allemaal onzekere mensen zoals jij Meloewa. Wat de menigte ervan vind interesseert me geen reet, ik weet dat ik er goed uitzie en dat vinden de dames ook.
Brad "Blokhoofd" Pitt als voorbeeld nemenquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]je kan je eigen echt niet goed beoordelen. Het is vaak totaal niet realistisch.
[ afbeelding ]
Gaat om het principe.quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Brad "Blokhoofd" Pitt als voorbeeld nemen, met plastische chirurgie kan iedereen knap worden sgatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gaat om het principe.Op 9fail zit het inderdaad vol met zulk soort puisterige kneusjes ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Geen geld in deze wereld kan jou of mij op Brad Pitt laten lijken. En zo wel, dan heb je niet die attitude, zelfvertrouwen en charisma die hij wel heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Brad "Blokhoofd" Pitt als voorbeeld nemen, met plastische chirurgie kan iedereen knap worden sgatje.
Ben je zo makkelijk het bed in te lullen?quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik doe altijd facking aardig tegen iedereen. Als iemand gewoon normaal doet wil ik er ook best gewoon gezellig mee kletsen. Alleen wil geen valse hoop geven, dus laat op een gegeven moment wel vallen dat ik al bezet ben, vaak zeggen ze dan wel iets in de trant van: geen probleem toch en zeg ik ja vind ik dus ook! alleen vaak zijn ze dan toch ineens spoorloos verdwenen :S
Nee onmogelijk, maar toch doe ik altijd aardig.quote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk het bed in te lullen?
quote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een 8/10 en op dagen dat ik er op mijn best uitzie kom ik wel richting 8.7/10, verder zijn de deernes die niet genoegen nemen met een compliment van een wat minder aantrekkelijke man gewoon achterbakse sletten met een onzekerheidscomplex.
Mensen die zichzelf niet kunnen inschatten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt, wat jij vindt doet er niet toe. Dat beslist de menigte wel voor je.
Dan hoef je toch niet te vermelden dat je reeds bezet bent?quote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee onmogelijk, maar toch doe ik altijd aardig.
Jawel, want ik wil geen valse verwachtingen creeëren.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet te vermelden dat je reeds bezet bent?
Weet je wel niet hoeveel kanslozen er zijn die denken dat de chick meteen het bed in wil als ze aardig doet?quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet te vermelden dat je reeds bezet bent?
Nouja zeg , bedankt....quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen inschatten.
Jachtgeweer is een hete boi, terechte 8/10!
Ik geef mezelf ook een 8, op FOK! ben ik uiteraard een 11/10, jwz, moet die image hoog houden tog. Die foto's in US idd____!! Wat een rotkoppen komen daar langs.
Veel mensen hebben een onterecht zelfbeeld. En ja jij denkt dat over hen een ander denkt dat weer over jouw rotkop (no offence). Mensen beoordelen vanuit hunzelf maar ze hebben vaker geen enkele idee met welke kop ze zelf te koop lopen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen inschatten.
Jachtgeweer is een hete boi, terechte 8/10!
Ik geef mezelf ook een 8, op FOK! ben ik uiteraard een 11/10, jwz, moet die image hoog houden tog. Die foto's in US idd____!! Wat een rotkoppen komen daar langs.
Kijk goed, bij roseptoal quote ;pquote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waar is jouw foto dan, ik heb een uur terug nog gekeken, zie ik niks.
Kijk mijn quote. In hoe zie je er nu uit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jezus wat voor antiman ben jij, ga je hier weer onzeker lopen doenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus wat voor antiman ben jij, ga je hier weer onzeker lopen doendat is niet erg aantrekkelijk hoor.
Valt ook wel weer mee hoor als ik zo een beetje rondkijk op een alledaagse dag.quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef SpecialK het volgende:
Door mensen zoals de TS denken al die lelijke rotwijven dat ze het zich kunnen veroorloven om arrogant te doen.
Dank je wel, TS. Mannelijk Nederland loopt nu standaard rond met 3 punten lager dan zij zelf.
Mij maakt dat nooit uit als ik gewoon leuk met iemand kan praten dan is dan geen probleem tochquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik doe altijd facking aardig tegen iedereen. Als iemand gewoon normaal doet wil ik er ook best gewoon gezellig mee kletsen. Alleen wil geen valse hoop geven, dus laat op een gegeven moment wel vallen dat ik al bezet ben, vaak zeggen ze dan wel iets in de trant van: geen probleem toch en zeg ik ja vind ik dus ook! alleen vaak zijn ze dan toch ineens spoorloos verdwenen :S
quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee hoor als ik zo een beetje rondkijk op een alledaagse dag.
Onzekere meisjes hé.quote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nou nou wat een beleving moet dat zijn, een compliment krijgen van jouquote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht enerzijds, het zijn vaak van die net-niet chicks die dan uit de hoogte en 'hard to get' (teef alsjeblieft) gaan doen. Anderzijds onterecht, ik strooi niet zomaar met complimentjes, maar heb meer een houding van; laat maar zien dat je een compliment waard bent. Sowieso ben ik allerminst complimenteus aangelegd, dus als je er van mij een krijgt betekent dat nogal wat.
Laat me raden, jij bent een 6je die hoogmoedswaanzin heeft gekregen door een compliment gisteravond?quote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou nou wat een beleving moet dat zijn, een compliment krijgen van jou
Vrouwen krijgen sowieso altijd complimenten of je nou een 3 bent of een 9.quote:Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een 6je die hoogmoedswaanzin heeft gekregen door een compliment gisteravond?
Dat is net zoiets als dat je zegt dat het pasgeboren kindje mooi is.quote:Op zondag 9 december 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen sowieso altijd complimenten of je nou een 3 bent of een 9.
Mannen willen toch wel neuken dusjaquote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je zegt dat het pasgeboren kindje mooi is.![]()
Er is nog nooit een kind ter wereld gekomen die niet lelijk was.
Ik heb nog nooit een lelijke meid geneukt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mannen willen toch wel neuken dusja
Oh want van je uiterlijk moet je het niet hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lelijke meid geneukt.
Qua innerlijk waren ze wel lelijk trouwens,. maar uiterlijk was altijd in orde.
Dat krijg je van een goede naam en die proberen hoog te houden
Ok goed verhaal lekker relevant ookquote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lelijke meid geneukt.
Qua innerlijk waren ze wel lelijk trouwens,. maar uiterlijk was altijd in orde.
Dat krijg je van een goede naam en die proberen hoog te houden
Oneens, ik was al fucking lekker in de wieg. Baby's met tsjernobylhoofden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je zegt dat het pasgeboren kindje mooi is.![]()
Er is nog nooit een kind ter wereld gekomen die niet lelijk was.
Neger babies zijn altijd lief. Wanneer ze rijpen...quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Oneens, ik was al fucking lekker in de wieg.
Jawel, maar mijn innerlijk is net zo verrotquote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh want van je uiterlijk moet je het niet hebben?
quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Drinky het volgende:
chicks in jumpsuits
quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neger babies zijn altijd lief. Wanneer ze rijpen...niet iedereen overigens..
Gefrustreerd omdat sommige mannen wel een standaard hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok goed verhaal lekker relevant ook
Nope waarom zou ikquote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat sommige mannen wel een standaard hebben?
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenquote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat sommige mannen wel een standaard hebben?
Nederlandse meisjes zijn bijvoorbeeld altijd kenserlijk. Naarmate ze ouder worden drogen ze lekker op tot 25-30 daarna begint het pitjes tijdperk.quote:
Jij mag mij lelijk vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Is juist vet chillquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij mag mij lelijk vinden.
Kwestie van smaak.
Jij houdt zeker meer van jongetjes die nog geen baardgroei hebben?
Volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.
Bijzonder weinig vrouwenkennisquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Ok stoere boy hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nog meer ego, dus maak je maar niet druk om mij
Mee eens. Dit is het gewoon.quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
Daarom leef ik volgens de volgende regel:quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom leef ik volgens de volgende regel:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Gelukkig slaan realdolls niet terug, dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Ik zou je een gebroken neus slaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
Haha, goeie. Zal hem onthouden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)
Komt dit niet uit de bijbel of zo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Haha, verklaar je nader..quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee staat gewoon in de dagelijkse planning van een respecterende man
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.quote:
Homoquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Ze zeggen dat ik narcistische trekjes vertoon, vandaar dat ik nu even niet zeg dat ik God benquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Piye het volgende:
[..]
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.
Mooi!quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Te verwachten.quote:
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lolquote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Precies!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Pics danquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.
Niet uit frustratie je haren kort knippen en rood verven hequote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lol
Denk eerder in de koranquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Alborz het volgende:
[..]
Meen d'r ooit gezien te hebben in een userfoto topic. Je bent vrij om zelf te zoeken though.
als een vrouw dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Dat dan wel weerquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.
Helemaal rood aanlopen omdat ze een keer tegenspraak krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar één die verongelijkt gaat doen als een man een eigen mening heeft.
Vind je het gek?quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Helemaal rood aanlopen omdat ze een keer tegenspraak krijgt.
quote:
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbelquote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het wel echt uit 1 van die boeken, maar dan met kinderen.
Is voor mensen die zoeken naar bevestiging.quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbel
reliegie
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?quote:
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbel
reliegie
Aldus, Piye's wijze woordenquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.
Zo:quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?
(OT poging/10)
Het gaat erom dat een compliment wel iets moet betekenen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?
(OT poging/10)
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aanquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.
Alright. Vervolgens zou ik helemaal dichtslaan en met een rode kop naar de bar lopenquote:
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aan
die mensen vind ik net zo erg trouwens hoor, snap nooit waar mensen zich zo druk kunnen maken over wat andere mensen ergens van denken/vinden/gelovenquote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).
Ik dring het niemand op, maar kom wel vaak mensen die per definitie niet geloven en dit aan mensen opdringen
Cutequote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Alborz het volgende:
[..]
Alright. Vervolgens zou ik helemaal dichtslaan en met een rode kop naar de bar lopen. Maar het antwoord heb ik. Thanks.
Wie, RickoKun?quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Behalve dan als t gaat over een pedofiel die gelooft/denkt/vindt dat ie elke dag sex moet hebben met een 5 jarig jongetje
hoe kom je nu in 1x bij hemquote:
ik doelde ook niet op geloven hierbij hoor, net zo goed ongelovigenquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn ook niet gelovigen die dat gewoon doen.
Piye the great has spoken.quote:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, ben het er zelf ook vaak niet mee eens. Maar ja ik ben juist wel religieus opgevoed, dus heb toch altijd wel een beetje sympathie ervoor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aan
Precies. Het zijn vaak van die fop-atheïsten of agnosten die per sé iedereen hun mening op moeten laten dringen. Vaak zijn het van die mensen zonder enig benul van filosofie of religie in het algemeen hebben en maar wat rondzwatelen en quote's gebruiken die ze van het internet geplukt hebben met hun iPhone. Ik weiger dan ook om met zulke personen te discussiëren. Leef en laat leven.quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).
Ik dring het niemand op, maar kom wel vaak mensen die per definitie niet geloven en dit aan mensen opdringen
"Geloven" kan ook betekenen dat je gelooft in de kracht van een groep mensen die uit een bepaalde situatie wil komen. En dat je daar kracht/hoop uit haalt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Piye the great has spoken.
[..]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, ben het er zelf ook vaak niet mee eens. Maar ja ik ben juist wel religieus opgevoed, dus heb toch altijd wel een beetje sympathie ervoor.
Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
"Geloven" kan ook betekenen dat je gelooft in de kracht van een groep mensen die uit een bepaalde situatie wil komen. En dat je daar kracht/hoop uit haalt.
Het hoeft niet meteen over God en zijn schapen te gaan
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Stel hobbyfilosofenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Wat ben je complimenteus vandaag, ik word er verlegen van.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
Denk dat hij bedoeld over bijv een groep junks die proberen af te kicken en daarvoor "ergens" in geloven om hun neiging tot gebruiken weg te kunnen stoppen maar verder niet echt in god gelovenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.
[..]
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.
Bedankt voor de waarheid benoemen bij het beestjequote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
je foto doet t nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
Tranen werden gelaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
quote:
Ja, want dan zullen ze ook zien dat ik het meen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou nou wat een beleving moet dat zijn, een compliment krijgen van jou
Firefox kan geen verbinding maken met de server op gifsforum.com.quote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hij doet het wel man. Wat voor kinderslot heb jij nou weer op je internet zitten.
Belangrijke toevoeging inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij de turk, ik de JD, klopt ook nog precies
behalve dat wij er beter uitzien dan hun![]()
ja was even ninja editquote:
Nee JD is wel een beetje een nerd natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja was even ninja editopzich is turk niet lelijk en ook wel ripped maar kon mezelf echt niet met jd vergelijken
![]()
Nja vaag. Dit is hem niet, maar is ook wel toepasselijk:quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Firefox kan geen verbinding maken met de server op gifsforum.com.![]()
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
wtf ja en dat bij luckassquote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!
ik vond 'm ook wel sterk.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!
ze zwaaide en lachte lief toen ze weggingquote:
hij had denk ik beter dat kunnen laten en gewoon zeggen ik ben luckass dan had ze gelijk dr benen wijdgedaanquote:
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
ik vond 'm ook wel sterk.
[..]
ze zwaaide en lachte lief toen ze wegging.
mezelf huilend afgetrokken en in foetushouding in slaap gevallen natuurlijk.
ja denk ook wel dat luckass van FOK! beter had geholpenquote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij had denk ik beter dat kunnen laten en gewoon zeggen ik ben luckass dan had ze gelijk dr benen wijdgedaan
Werkt voor mij ook altijdquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja denk ook wel dat luckass van FOK! beter had geholpen
dat laatstequote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?
Misschien kan jij hem een "handje" helpenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?
Elk meisje zou luckass een handje helpen als ze de kans kreegquote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem een "handje" helpen?
Jij hebt de kerstgedachte in ieder geval al in jequote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Elk meisje zou luckass een handje helpen als ze de kans kreeg
Jij komt toch uit Kroätie?quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstgedachte in ieder geval al in je
wat een leuk voorstel op deze zondagavond.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nja. Jouw gedrag geeft me de indruk dat je uit een of andere oostblokland komt. No offence verder.quote:
True storyquote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Subtiele manier om mensen tot ontopic gaan te manenquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessant topic is dit toch nog geworden zeg.
Nou nee, eigenlijk niet dit keer.quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Subtiele manier om mensen tot ontopic gaan te manen
quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja precies. Een compliment is altijd toch leuk!
Goede muzieksmaak heb je.quote:
Offtopiiiiccc hehehehhquote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak heb je.
Heb vandaag naar: Drudkh, Edge of Sanity en Electric Wizard geluisterd. Jij?
Als je van Nederlandse BM houdt kan je naar: An Autumn for Crippled Children (Lost) luisteren en naar Urfaust (Geist ist Teufel, Einsiedler). Heff teh fun ))))quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Offtopiiiiccc hehehehhAlleen Darkthrone vandaag tijdens de afwas; sardonic wrath. En een stukje van de nieuwe cd van een dom lokaal bandje, 'Dood' genaamd. Was wel huillachen dat
Ik ben geboren in Nederland.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja. Jouw gedrag geeft me de indruk dat je uit een of andere oostblokland komt. No offence verder.
Tenkjoe!!quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als je van Nederlandse BM houdt kan je naar: An Autumn for Crippled Children (Lost) luisteren en naar Urfaust (Geist ist Teufel, Einsiedler). Heff teh fun ))))
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Tenkjoe!!
Dood is ook een zware cliché-aanfluiting hoor; ken de gasten van 't uitgaan, dus nam ze al niet serieus voor ik de matige muziek hoorde
Urfaust heb ik van gehoord maar volgens mij niet geluisterd; naam is wel goed, van een van mijn favo boeken
Ben trouwen 50% Poolquote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).
Offtopic: Het is een beetje DSBM, dus je moet er van houden. Vind het zelf niet zo heel geweldig though. Ik moet overigens Faust nog lezen, is het een goed boek?
Ja, als (één van) je ouders in het buitenland zijn geboren, ben jij een allochtoon.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nederland.
Ben ik nu allochtoon?
Wat voor gedrag dan?
Ik ben vooral mezelf.quote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, als (één van) je ouders in het buitenland zijn geboren, ben jij een allochtoon.
Ey, ik zeg helemaal niks he. En kan je wel jezelf zijn, als je ouders in het buitenland zijn geboren ben je gewoon een allochtoonquote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben vooral mezelf.
Voor de rest is het gewoon voor anderen om een vooroordeel uit te spreken als je niet 100% Nederlander bent
Zou ik dan ook in het stereotype Pool vallen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik zeg helemaal niks he. En kan je wel jezelf zijn, als je ouders in het buitenland zijn geboren ben je gewoon een allochtoonBoeit verder helemaal niks, het was gewoon een antwoord op jouw eigen vraag.
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou ik dan ook in het stereotype Pool vallen?
Wat verstaan jullie Nederlanders daaronder?
Een Nederlander zonder vooroordeel?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.
Niet over Poolse mensen, nee.quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een Nederlander zonder vooroordeel?
Daar had ik er zelf ook één![]()
Yupp, moet je wel ook echt de Urfaust doen hequote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).
Offtopic: Het is een beetje DSBM, dus je moet er van houden. Vind het zelf niet zo heel geweldig though. Ik moet overigens Faust nog lezen, is het een goed boek?
winkelen bij de actionquote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.
Ik kom nooit bij de action.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
winkelen bij de action
en het zijn altijd kleine kale mannetjes
Ohja, en ben ook geen bouwvakker.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
winkelen bij de action
en het zijn altijd kleine kale mannetjes
dan ben je geen poolquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de action.
Ben ongeveer 1.90 en heb eerder lang dan kort haar
wie niet, als je dat niet kan mag je je geen man noemenquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar kan wel kozijnen vervangen, dak leggen etc. ..Gewoon een handigheidje
Dan heeft Nederland weinig mannenquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wie niet, als je dat niet kan mag je je geen man noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |