Helemaal rood aanlopen omdat ze een keer tegenspraak krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar één die verongelijkt gaat doen als een man een eigen mening heeft.
Vind je het gek?quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Helemaal rood aanlopen omdat ze een keer tegenspraak krijgt.
quote:
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbelquote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het wel echt uit 1 van die boeken, maar dan met kinderen.
Is voor mensen die zoeken naar bevestiging.quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbel
reliegie
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?quote:
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje over de koran, maar t komt idd voor zelfde geld uit de bijbel
reliegie
Aldus, Piye's wijze woordenquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.
Zo:quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?
(OT poging/10)
Het gaat erom dat een compliment wel iets moet betekenen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hoe ga jij met complimenten om? Stel ik loop langs jou in een of andere tent en complimenteer jou op je jurk terwijl ik mijn doorgang maak naar de bar. Hoe reageer je?
(OT poging/10)
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aanquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja sowieso lijken oude testament en koran best wel op elkaar. Nieuwe testament is een beetje de mietjesversie. Maar ik heb niet echt iets tegen religie.
Alright. Vervolgens zou ik helemaal dichtslaan en met een rode kop naar de bar lopenquote:
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aan
die mensen vind ik net zo erg trouwens hoor, snap nooit waar mensen zich zo druk kunnen maken over wat andere mensen ergens van denken/vinden/gelovenquote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).
Ik dring het niemand op, maar kom wel vaak mensen die per definitie niet geloven en dit aan mensen opdringen
Cutequote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Alborz het volgende:
[..]
Alright. Vervolgens zou ik helemaal dichtslaan en met een rode kop naar de bar lopen. Maar het antwoord heb ik. Thanks.
Wie, RickoKun?quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Behalve dan als t gaat over een pedofiel die gelooft/denkt/vindt dat ie elke dag sex moet hebben met een 5 jarig jongetje
hoe kom je nu in 1x bij hemquote:
ik doelde ook niet op geloven hierbij hoor, net zo goed ongelovigenquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn ook niet gelovigen die dat gewoon doen.
Piye the great has spoken.quote:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, ben het er zelf ook vaak niet mee eens. Maar ja ik ben juist wel religieus opgevoed, dus heb toch altijd wel een beetje sympathie ervoor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben, heb me er nooit in verdiept, ben niet zo opgevoed en niet op zon school gezeten. ( Af en toe vind ik dit trouwens misschien wel klein beetje jammer) en mensen die geloven en dit niet opdringen aan andere mensen heb ik zelfs wel respect voor, maar voor de rest staat het geloof over het algemeen niet voor de meest genuanceerde meningen over onderwerpen, en helemaal de ik-druk-mijn-geloof-in-jouw-neus- houding staat me niet echt aan
Precies. Het zijn vaak van die fop-atheïsten of agnosten die per sé iedereen hun mening op moeten laten dringen. Vaak zijn het van die mensen zonder enig benul van filosofie of religie in het algemeen hebben en maar wat rondzwatelen en quote's gebruiken die ze van het internet geplukt hebben met hun iPhone. Ik weiger dan ook om met zulke personen te discussiëren. Leef en laat leven.quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig (niet in de zin dat ik letterlijk de bijbel geloof o.i.d.).
Ik dring het niemand op, maar kom wel vaak mensen die per definitie niet geloven en dit aan mensen opdringen
"Geloven" kan ook betekenen dat je gelooft in de kracht van een groep mensen die uit een bepaalde situatie wil komen. En dat je daar kracht/hoop uit haalt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Piye the great has spoken.
[..]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, ben het er zelf ook vaak niet mee eens. Maar ja ik ben juist wel religieus opgevoed, dus heb toch altijd wel een beetje sympathie ervoor.
Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
"Geloven" kan ook betekenen dat je gelooft in de kracht van een groep mensen die uit een bepaalde situatie wil komen. En dat je daar kracht/hoop uit haalt.
Het hoeft niet meteen over God en zijn schapen te gaan
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Stel hobbyfilosofenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Wat ben je complimenteus vandaag, ik word er verlegen van.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
Denk dat hij bedoeld over bijv een groep junks die proberen af te kicken en daarvoor "ergens" in geloven om hun neiging tot gebruiken weg te kunnen stoppen maar verder niet echt in god gelovenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.
[..]
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.
Bedankt voor de waarheid benoemen bij het beestjequote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
je foto doet t nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
Tranen werden gelaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
quote:
Ja, want dan zullen ze ook zien dat ik het meen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou nou wat een beleving moet dat zijn, een compliment krijgen van jou
Firefox kan geen verbinding maken met de server op gifsforum.com.quote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hij doet het wel man. Wat voor kinderslot heb jij nou weer op je internet zitten.
Belangrijke toevoeging inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij de turk, ik de JD, klopt ook nog precies
behalve dat wij er beter uitzien dan hun![]()
ja was even ninja editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |