Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)
Komt dit niet uit de bijbel of zo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom leef ik volgens de volgende regel:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Haha, verklaar je nader..quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee staat gewoon in de dagelijkse planning van een respecterende man
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.quote:
Homoquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Ze zeggen dat ik narcistische trekjes vertoon, vandaar dat ik nu even niet zeg dat ik God benquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Piye het volgende:
[..]
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.
Mooi!quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Te verwachten.quote:
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lolquote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Precies!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Pics danquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.
Niet uit frustratie je haren kort knippen en rood verven hequote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lol
Denk eerder in de koranquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Alborz het volgende:
[..]
Meen d'r ooit gezien te hebben in een userfoto topic. Je bent vrij om zelf te zoeken though.
als een vrouw dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Dat dan wel weerquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |