Jij mag mij lelijk vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Is juist vet chillquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij mag mij lelijk vinden.
Kwestie van smaak.
Jij houdt zeker meer van jongetjes die nog geen baardgroei hebben?
Volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.
Bijzonder weinig vrouwenkennisquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Ok stoere boy hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nog meer ego, dus maak je maar niet druk om mij
Mee eens. Dit is het gewoon.quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
Daarom leef ik volgens de volgende regel:quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom leef ik volgens de volgende regel:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Gelukkig slaan realdolls niet terug, dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom leef ik volgens de volgende regel:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Ik zou je een gebroken neus slaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
Haha, goeie. Zal hem onthouden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |