Jij mag mij lelijk vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Is juist vet chillquote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mannen met een standaard frustrerend vindenja lekker logisch.
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij mag mij lelijk vinden.
Kwestie van smaak.
Jij houdt zeker meer van jongetjes die nog geen baardgroei hebben?
Volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je knap was had je geen goede naam nodig, dan was je uiterlijk al voldoende.
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)quote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je vanwege je goede naam knappe dames scoorde.
Bijzonder weinig vrouwenkennisquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal![]()
Ik sta bekend om het feit dat ik alleen maar knappe meiden scoor en daar geen uitzondering in maak.
Zo laat je een vrouw naar wie je avances maakt zich ook aantrekkelijk voelen
Ok stoere boy hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nog meer ego, dus maak je maar niet druk om mij
Mee eens. Dit is het gewoon.quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
Daarom leef ik volgens de volgende regel:quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef annxxx1 het volgende:
Weet je waarom wijven steeds arroganter worden? Omdat guys van tegenwoordig (including you) elk wijf, maakt niet uit hoe lelijk ze is, complimentjes geven.. Als lelijke chicks 100x horen dat ze lekker zijn gaan ze zich daar ook naar gedragen.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom leef ik volgens de volgende regel:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Gelukkig slaan realdolls niet terug, dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij niet weet waarom, dat weet zij het wel
Ik zou je een gebroken neus slaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
Haha, goeie. Zal hem onthouden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja voor het geval ze iets verzwijgt, dan heb je haar toch een corrigerende tik gegeven
Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, in dat opzicht heb ik geen goede naam. (in de zin dat ik nogal direct ben en vaak een klootzak volgens anderen)
Komt dit niet uit de bijbel of zo?quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Haha, verklaar je nader..quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik zweer het jij zou mij kunnen zijn.
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee staat gewoon in de dagelijkse planning van een respecterende man
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.quote:
Homoquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Ze zeggen dat ik narcistische trekjes vertoon, vandaar dat ik nu even niet zeg dat ik God benquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Piye het volgende:
[..]
O oke, het klinkt als het woord van God vandaar.
Mooi!quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gewoon de manier waarop je praat en hoe je denkt. Ook zie ik je letterlijk in elk topic wat mij interessant lijkt en je was het met mij eens geloof ik in mijn eerste topic, dan heb je sowieso al een streepje voor natuurlijk.
Te verwachten.quote:
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lolquote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Te verwachten.
Aangezien een band tussen mannen sterker en dieper is.
En vrouwen hooguit passanten zijn die er niet tussen komen, tot hun eigen frustratie.
Precies!quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch een 3/10, de moeite niet waard.
Pics danquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Minstens een 7, en ik heb nog eens een hoge standaard ook. Sorry brovva.
Niet uit frustratie je haren kort knippen en rood verven hequote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet tussen jou en cole kan komen? Lol
Denk eerder in de koranquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Alborz het volgende:
[..]
Meen d'r ooit gezien te hebben in een userfoto topic. Je bent vrij om zelf te zoeken though.
als een vrouw dusquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Ze komt overigens over als een onzekere meid die graag klaagt en opmerkingen maakt over anderen.
Dat dan wel weerquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja misschien man. Maar ik vind haar eigenlijk best wel oké om eerlijk te zijn. Zitten wel genoeg andere bitches op Fok though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |