Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
"Geloven" kan ook betekenen dat je gelooft in de kracht van een groep mensen die uit een bepaalde situatie wil komen. En dat je daar kracht/hoop uit haalt.
Het hoeft niet meteen over God en zijn schapen te gaan
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Stel hobbyfilosofenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wel mooie topickaap trouwens van piye en ik
Wat ben je complimenteus vandaag, ik word er verlegen van.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
Denk dat hij bedoeld over bijv een groep junks die proberen af te kicken en daarvoor "ergens" in geloven om hun neiging tot gebruiken weg te kunnen stoppen maar verder niet echt in god gelovenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou je dat misschien kunnen verduidelijken met een voorbeeld, want ik kan me daar niet zo goed een voorstelling bij maken eerlijk gezegd.
[..]
Gekaapte topics, altijd de mooiste topics.
Bedankt voor de waarheid benoemen bij het beestjequote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Stel hobbyfilosofen. Echte genieën jullie.
je foto doet t nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
Tranen werden gelaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Alborz het volgende:
Buffalo-Soldier & Piye:
[ afbeelding ]
Matties 4 lyfe, jwz alles.
quote:
Ja, want dan zullen ze ook zien dat ik het meen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou nou wat een beleving moet dat zijn, een compliment krijgen van jou
Firefox kan geen verbinding maken met de server op gifsforum.com.quote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hij doet het wel man. Wat voor kinderslot heb jij nou weer op je internet zitten.
Belangrijke toevoeging inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij de turk, ik de JD, klopt ook nog precies
behalve dat wij er beter uitzien dan hun![]()
ja was even ninja editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |