Pech gehad.quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is bang als slet gezien te worden of ze vond je niet leuk. Ja, denk toch het laatste.![]()
Dancingquote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Laatst zo'n chick in de dancing die tegen mij zei: "ik zoen niet met vreemden" wtf.
Ik probeerde het nog goed te maken met: "ik heb me net voorgesteld" maar helaas.
Ongemeend.quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Drinky het volgende:
chicks in jumpsuits
1 in 100 kan het dragen en dan nog zou normale kleding beter staan. Dat je daar uberhaupt een ongemeend compliment voor geeft
Sorry, FOK! gebruikquote:Op zondag 9 december 2012 15:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
DancingVerder
Met dit soort vernuftigheden kun je ze soms alsnog schaken, misschien was het wel een test om te zien of je grappig en creatief bent.
dat is nog erger, jumpsuits complimenterenquote:Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ongemeend.dan meen ik het ook wel uiteraard, als ik een compliment geef.
Afkeer hebben van billen die volledig tegen de jumpsuit aangeplakt zitten en dus je de hele bilvorm kan zien.quote:Op zondag 9 december 2012 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat is nog erger, jumpsuits complimenteren
Inderdaad het is zeg maar precies t zelfde als vrouwen met kort haarquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Drinky het volgende:
chicks in jumpsuits
1 in 100 kan het dragen en dan nog zou normale kleding beter staan. Dat je daar uberhaupt een ongemeend compliment voor geeft
Die veel te slaafse paupers verpesten het voor iedereenquote:Op zondag 9 december 2012 15:23 schreef Piye het volgende:
Probleem is dat die dames ook echt het gevoel hebben dat ze Gods geschenk aan mannen zijn. Naast de mannen die gewoon even aardig denken te doen, is er namelijk ook een grote groep mannen die de wanhoop nabij is en alles met tieten in een club als potentieel neukvoer zien. Dit soort mannen heeft er nog weleens een handje van vrouwen met complimentjes te overladen en ik denk dat dat gedrag dus daarvandaan komt. Terechte klacht trouwens.
Dit heb ik ook al vele malen aangekaart dus kan het niet meer met je eens zijnquote:Op zondag 9 december 2012 15:23 schreef Piye het volgende:
Probleem is dat die dames ook echt het gevoel hebben dat ze Gods geschenk aan mannen zijn. Naast de mannen die gewoon even aardig denken te doen, is er namelijk ook een grote groep mannen die de wanhoop nabij is en alles met tieten in een club als potentieel neukvoer zien. Dit soort mannen heeft er nog weleens een handje van vrouwen met complimentjes te overladen en ik denk dat dat gedrag dus daarvandaan komt. Terechte klacht trouwens.
Of juist niet. Jezelf in zo'n positie plaatsen dat ze voor je gaan vechten.quote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die veel te slaafse paupers verpesten het voor iedereen
Leuke reactie IrCutequote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Ik krijg nooit complimentjes op stap, ik zal wel een 4/10 zijn
Mensen die hoger op de pikorde staan zijn doorgaans intimiderender om aan te sprekenquote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
Ik krijg nooit complimentjes op stap, ik zal wel een 4/10 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |