Beste,
Zo nu en dan ben ik in een stemming dat ik strooi met complimentjes richting vrouwen, voornamelijk als ik drank op heb en ik in de lokale dancing rondjes aan het lopen en links en rechts chicks passeer. Simpele complimentjes, ik ga geen gesprekken aankopen. Maar goed, aangezien ik geen verrotte gozer ben, deel ik ook complimenten uit aan de wat lager "geclassificeerde" dame 5/10 - 7/10, die hebben dat immers ook nodig. Goed, het valt mij dus op dat als ik complimenten uitdeel, sommige chicks heel erg arrogant en irritant gaan doen, terwijl ik gewoon wat aardigs zeg.

Meteen denken dat ik er wat achter zoek, je verbijsterd aankijken (come on, ik ben zoals jullie weten 11/10 dus ze zouden beter moeten weten), of wat nog grappiger en verrassender is:
Ik: staat je goed die jumpsuit
chick: weet ik WTF __________________??!!

WEET IK?
En dan ondertussen hoofd iets omhoog omdraaien en weglopen, wat een dom wijf. Alsof ze me even afpoeiert ofzo.

Direct brulde ik erachteraan dat half NL erin loopt, in mijn hoofd zei ik er nog achter "arrogante kankerhoer", maar omdat het geen internet was, hield ik me fatsoenlijk in.
Gelukkig zijn er ook nog genoeg dames die leuk gaan glimlachen als ik zeg dat ze mooie ogen hebben, om maar wat simpels te noemen. Het zijn altijd simpele complimenten van max 1 zin, maar toch weten sommige bitches (zulke meiden mogen best bitches genoemd worden) een arrogante houding aan te nemen en te doen alsof ze ongrijpbaar zijn enzo.
Mijn klacht is dus dat ik het onterecht vind dat zulke wijven een attitude aannemen alsof ze heel erg gewild zijn terwijl het magere voldoendetjes zijn. Ze zouden bij wijze van spreke dus moeten gaan stralen als ze een compliment krijgen.