Nee JD is wel een beetje een nerd natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja was even ninja editopzich is turk niet lelijk en ook wel ripped maar kon mezelf echt niet met jd vergelijken
![]()
Nja vaag. Dit is hem niet, maar is ook wel toepasselijk:quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Firefox kan geen verbinding maken met de server op gifsforum.com.![]()
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Laatst zo'n chick in de dancing die tegen mij zei: "ik zoen niet met vreemden" wtf.
Ik probeerde het nog goed te maken met: "ik heb me net voorgesteld" maar helaas.
wtf ja en dat bij luckassquote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!
ik vond 'm ook wel sterk.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat er na de comeback niet meer onderuit kon! Dom wijf!
ze zwaaide en lachte lief toen ze weggingquote:
hij had denk ik beter dat kunnen laten en gewoon zeggen ik ben luckass dan had ze gelijk dr benen wijdgedaanquote:
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
ik vond 'm ook wel sterk.
[..]
ze zwaaide en lachte lief toen ze wegging.
mezelf huilend afgetrokken en in foetushouding in slaap gevallen natuurlijk.
ja denk ook wel dat luckass van FOK! beter had geholpenquote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij had denk ik beter dat kunnen laten en gewoon zeggen ik ben luckass dan had ze gelijk dr benen wijdgedaan
Werkt voor mij ook altijdquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja denk ook wel dat luckass van FOK! beter had geholpen
dat laatstequote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?
Misschien kan jij hem een "handje" helpenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was het een diszwaaitje of een afscheidzwaai?
Elk meisje zou luckass een handje helpen als ze de kans kreegquote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan jij hem een "handje" helpen?
Jij hebt de kerstgedachte in ieder geval al in jequote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Elk meisje zou luckass een handje helpen als ze de kans kreeg
Jij komt toch uit Kroätie?quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstgedachte in ieder geval al in je
wat een leuk voorstel op deze zondagavond.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nja. Jouw gedrag geeft me de indruk dat je uit een of andere oostblokland komt. No offence verder.quote:
True storyquote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Subtiele manier om mensen tot ontopic gaan te manenquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessant topic is dit toch nog geworden zeg.
Nou nee, eigenlijk niet dit keer.quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Subtiele manier om mensen tot ontopic gaan te manen
quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja precies. Een compliment is altijd toch leuk!
Goede muzieksmaak heb je.quote:
Offtopiiiiccc hehehehhquote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak heb je.
Heb vandaag naar: Drudkh, Edge of Sanity en Electric Wizard geluisterd. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |