Als je van Nederlandse BM houdt kan je naar: An Autumn for Crippled Children (Lost) luisteren en naar Urfaust (Geist ist Teufel, Einsiedler). Heff teh fun ))))quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Offtopiiiiccc hehehehhAlleen Darkthrone vandaag tijdens de afwas; sardonic wrath. En een stukje van de nieuwe cd van een dom lokaal bandje, 'Dood' genaamd. Was wel huillachen dat
Ik ben geboren in Nederland.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nja. Jouw gedrag geeft me de indruk dat je uit een of andere oostblokland komt. No offence verder.
Tenkjoe!!quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als je van Nederlandse BM houdt kan je naar: An Autumn for Crippled Children (Lost) luisteren en naar Urfaust (Geist ist Teufel, Einsiedler). Heff teh fun ))))
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Tenkjoe!!
Dood is ook een zware cliché-aanfluiting hoor; ken de gasten van 't uitgaan, dus nam ze al niet serieus voor ik de matige muziek hoorde
Urfaust heb ik van gehoord maar volgens mij niet geluisterd; naam is wel goed, van een van mijn favo boeken
Ben trouwen 50% Poolquote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).
Offtopic: Het is een beetje DSBM, dus je moet er van houden. Vind het zelf niet zo heel geweldig though. Ik moet overigens Faust nog lezen, is het een goed boek?
Ja, als (één van) je ouders in het buitenland zijn geboren, ben jij een allochtoon.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nederland.
Ben ik nu allochtoon?
Wat voor gedrag dan?
Ik ben vooral mezelf.quote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, als (één van) je ouders in het buitenland zijn geboren, ben jij een allochtoon.
Ey, ik zeg helemaal niks he. En kan je wel jezelf zijn, als je ouders in het buitenland zijn geboren ben je gewoon een allochtoonquote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben vooral mezelf.
Voor de rest is het gewoon voor anderen om een vooroordeel uit te spreken als je niet 100% Nederlander bent
Zou ik dan ook in het stereotype Pool vallen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik zeg helemaal niks he. En kan je wel jezelf zijn, als je ouders in het buitenland zijn geboren ben je gewoon een allochtoonBoeit verder helemaal niks, het was gewoon een antwoord op jouw eigen vraag.
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou ik dan ook in het stereotype Pool vallen?
Wat verstaan jullie Nederlanders daaronder?
Een Nederlander zonder vooroordeel?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.
Niet over Poolse mensen, nee.quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een Nederlander zonder vooroordeel?
Daar had ik er zelf ook één![]()
Yupp, moet je wel ook echt de Urfaust doen hequote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wat goed dat je boeken leest, echt hartstikke interessant en weelderig (ontopic, bla bla jwz).
Offtopic: Het is een beetje DSBM, dus je moet er van houden. Vind het zelf niet zo heel geweldig though. Ik moet overigens Faust nog lezen, is het een goed boek?
winkelen bij de actionquote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen stereotype idee bij een Pool.
Ik kom nooit bij de action.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
winkelen bij de action
en het zijn altijd kleine kale mannetjes
Ohja, en ben ook geen bouwvakker.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
winkelen bij de action
en het zijn altijd kleine kale mannetjes
dan ben je geen poolquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de action.
Ben ongeveer 1.90 en heb eerder lang dan kort haar
wie niet, als je dat niet kan mag je je geen man noemenquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar kan wel kozijnen vervangen, dak leggen etc. ..Gewoon een handigheidje
Dan heeft Nederland weinig mannenquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wie niet, als je dat niet kan mag je je geen man noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |