http://www.nu.nl/binnenland/2972421/junioren-slaan-grensrechter-in-elkaar-wedstrijd-.htmlquote:Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd
AMSTERDAM - Een grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere is zondagmiddag na een wedstrijd in Amsterdam in elkaar geslagen.
Dat meldt de voetbalclub op Twitter.
De daders zouden een aantal spelers van 15 en 16 jaar zijn van de Amsterdamse club Nieuw Sloten. Ze namen de grensrechter na de wedstrijd te grazen.
Omroep Flevoland meldt dat een kluitje van vier of vijf B-junioren de grensrechter tegen de grond werkten en trapten. Toen hij wist op te staan en weg te rennen, gingen ze achter hem aan en werd hij nogmaals geschopt en geslagen. Enkele uren later werd de grensrechter onwel en zakte hij in elkaar. Daarop werd hij naar een ziekenhuis gebracht.
De grensrechter is onder constante behandeling van de artsen, zo laat de club weten. "Wij zijn er nu echt klaar mee", aldus het moedeloze commentaar.
http://www.nieuw-sloten.nlquote:Van het bestuur
Vandaag bereikte ons het bericht dat spelers van de B1 zich ernstig hebben misdragen bij de uitwedstrijd tegen Buitenboys. Een aantal spelers heeft een grensrechter van Buitenboys gemolesteerd. Dit bericht is ook op telegraaf.nl verschenen. Inmiddels hebben wij onze excuses gemaakt naar Buitenboys voor dit wangedrag.
Het bestuur heeft besloten om de B1 direct uit de competitie te nemen. Het lidmaatschap van de aanstichters van deze molestatie wordt per direct ontbonden. De namen worden aan de KNVB doorgegeven.
Dit soort zaken hoort niet op de voetbalvelden thuis. We moeten er alles aan doen om deze excessen uit te bannen.
Het bestuur.
quote:Mishandelde grensrechter Almere overleden'
AMSTERDAM - De 41-jarige grensrechter uit Almere die zondag werd gemolesteerd door drie jongens van 15 en 16, is maandag overleden aan de gevolgen van de mishandeling.
Dat heeft een woordvoerder van de politie Utrecht gezegd. Volgens de voorzitter van Buitenboys, Marcel Oost, is dit onjuist.
"Zijn zoon heeft mij verteld dat hij niet is overleden", aldus Oost tegen NU.nl.
De grensrechter werd bij de wedstrijd Nieuw Sloten B1 - Buitenboys B3 onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd.
De toestand van de grensrechter van Buitenboys is sindsdien kritiek geweest. De verwondingen, waaronder ernstig hersenletsel, zijn hem uiteindelijk maandag in de loop van de middag fataal geworden.
Onderzoek
Er zitten momenteel drie verdachten van 15 en 16 jaar uit Amsterdam vast; zij werden maandagochtend opgepakt. Het rechercheonderzoek naar het grove geweld op het Amsterdamse voetbalveld is nog in volle gang. De politie denkt mogelijk nog meer jongens op te pakken.
De politiewoordvoerder kon niet zeggen op welke wijze de grensrechter aan de club was verbonden.
donderdagquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef komrad het volgende:
Is al bekend wanneer ze voorgeleid worden? Of is dat inmiddels al gebeurd?
Oproepen tot geweld is strafbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
word tijd dat we deze acties zonder woute oplossen. helemaal tot pulp slaan die gaste
Nee, dat zal nog wel even duren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef komrad het volgende:
Is al bekend wanneer ze voorgeleid worden? Of is dat inmiddels al gebeurd?
Ik zal allemaal internetbinkies er toe oproepen hier, ik zeg het enkel even.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet je eens op twitter kijken dwaas
kan me niet anders voorstellen dan dat voorarrest verlengd wordt.quote:
Dat denk ik ook, vooral aangezien de namen overal op internet staan zullen ze toch voor hun eigen bescherming opgesloten moeten worden, of bescherming meekrijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef komrad het volgende:
[..]
kan me niet anders voorstellen dan dat voorarrest verlengd wordt.
en hoe cru het ook klinkt, dat is ook in het belang van de verdachten om te voorkomen dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Er neemt niemand het recht in eigen handen, ik zie enkel wat xenofoben over de rug van een dode stoere praat roepen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef komrad het volgende:
[..]
en hoe cru het ook klinkt, dat is ook in het belang van de verdachten om te voorkomen dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Niet voor biculturele kansenjongeren toch?quote:
Niet ? Ik denk het wel hoor. Waarom denk je van niet ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet voor biculturele kansenjongeren toch?
Een dode door toedoen van?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Er neemt niemand het recht in eigen handen, ik zie enkel wat xenofoben over de rug van een dode stoere praat roepen.
Én natuurlijk de stoere jongetjes en meisjes die hun vriendjes beschermen over de rug van een dode.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Er neemt niemand het recht in eigen handen, ik zie enkel wat xenofoben over de rug van een dode stoere praat roepen.
Ik dacht dat het richeltuig dat was?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zoiets zou men ook over Volkert gezegd kunnen hebben, maar helaas zijn er altijd gekken die dat soort acties wel ondernemen. Tussen die miljoen schreeuwers hoeft er maar een doener zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hevige frustraties denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom ontaardt een discussie over zinloos geweld hier in zinloos gescheld?
Zo zie je maar onder wat soort mensen je je mag scharen. Dat moet vast een goed gevoel geven. Maar goed, laatste reactie hier. Kunnen jullie het topic volplempen met stoere praat en ander ranzigs. Lijkt het net een topic op maroc.nlquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het richeltuig dat was?
[ afbeelding ]
Wat probeer je me duidelijk te maken? Waar reageer je op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zo zie je maar onder wat soort mensen je je mag scharen. Dat moet vast een goed gevoel geven. Maar goed, laatste reactie hier. Kunnen jullie het topic volplempen met stoere praat en ander ranzigs. Lijkt het net een topic op maroc.nl
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Waren het allochtonen dan die jochies?
Of hebben we hier weer een zinloze discussie.
Och niks van meegekregen allemaal, maar oke.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Daar lijkt het wel op.
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef byah het volgende:
Overigens is dit nog maar een incident, de problematiek van allochtone jongeren zal alleen maar erger worden. De huidige maatschappij is verrot..
Jup, helaas weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Re het volgende:
Ahhhh oog om oog omdat zij dat ook doen.... Spiegeltje nodig?
Ja als je de discussie hebt meegelezen zou je dat weten..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie jou ook niet discussiëren hoor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zo zie je maar onder wat soort mensen je je mag scharen. Dat moet vast een goed gevoel geven. Maar goed, laatste reactie hier. Kunnen jullie het topic volplempen met stoere praat en ander ranzigs. Lijkt het net een topic op maroc.nl
achja we zullen over 10 jaar zien wie er gelijk had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.
Sommige mensen werken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja als je de discussie hebt meegelezen zou je dat weten..
Puur emotie, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.
Leuk.quote:
Als ze die uitkeringen nou omhoog zouden gooien...quote:
waarom komisch ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.
Dank voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
Nederland reageerde deze week geschokt op het nieuws dat een 41-jarige grensrechter door een aantal 15- en 16-jarige Amsterdamse voetballers is doodgeschopt. Een aantal verdachten is inmiddels aangehouden en dat heeft bij het lokale bontkraagtuig tot flink wat woede geleid. Ze melden op Twitter dat de aanhouding van hun 'mattie' Yassin Dardrak 'racistisch' is.
Een kleine selectie van de geplaatste berichten geeft een beeld van zowel het beschavingsniveau als de intelligentie van de medestanders van een van de jongens die de dood van de grensrechter op zijn geweten heeft. Waar sommigen niet verder komen dan "Free Yassin", gaan anderen nog iets verder in hun poging om aan het stereotype te voldoen door teksten als "Fuck pvv fuck you fuck die gast die dood is" te plaatsen.
Ook de mensen die het niet eens zijn met de heren steunbetuigers moeten het ontgelden. Hen wordt te verstaan gegeven dat ze 'racist' zijn en naar Lelylaan dienen te komen. Voor wie daar geen behoefte toe voelt, heeft het bontkraagtuig ook een duidelijke boodschap: "ik neuk jou moeder kkr hollander".
Helaas zijn er ook zoveel 'incidentjes' toch? Walgelijk dit soort reacties. Er is een reden voor waarom dit altijd hetzelfde is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.
Dan zou ik nog meer moeten werken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze die uitkeringen nou omhoog zouden gooien...
Geen gezeik. Iedereen rijk!
Stem: De Tegenpartij
Neuh lijkt me sterk. Minderjarig, geen moord. Die mogen in vrijheid het proces afwachten denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom komisch ?
Ik ben ook vel tegen de Shariawetgeving maar als dit soort kotters dit soort dingen doen is het niet meer dan te recht dat ze even harder aangepakt worden hoeft niet gelijk dodelijk , maar een paar maanden niet kunnen zitten lijkt me wel meer terecht ( al hoe wel dat gebeurd van zelf wel als die in het gevang komt![]()
Ja ik hoor jou altijd nogal eenzijdig met die kreten strooien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Niet ? Ik denk het wel hoor. Waarom denk je van niet ?
Maatschappelijk belang gaat meewegen denk ik. Iedereen en alles is redelijk fel nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh lijkt me sterk. Minderjarig, geen moord. Die mogen in vrijheid het proces afwachten denk ik.
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef byah het volgende:
Overigens is dit nog maar een incident, de problematiek van allochtone jongeren zal alleen maar erger worden. De huidige maatschappij is verrot..
Wraak motief zou dat zijn, niet "pure bloedlust".quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.
Pure bloedlust is een van de mooiste emoties van de mens.
Maar ik kan een glimlach toch zelden onderdrukken in dit soort zaken.
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het richeltuig dat was?
[ afbeelding ]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.quote:
Schattig he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zeg
Kijk ook nog effe bij deze guy: @HichamAskquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zeg
Ja precies. Want strenger straffen is gelijk aan een wetgeving die zogenaamd goddelijk is en de doodstraf voor het geven van een kusje aan de buurman geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hebben we sowieso, of het nu neefjes van Johannes zijn of dat ze Yassir heten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Qua problematiek met allochtonen misschien wel, maar het feit dat deze problemen blijkbaar verergeren, en zichtbaar worden door dit soort incidenten, doet mij vrezen voor de toekomst.quote:
Ja nu. Over een maand is iedereen het weer vergeten en wordt de overwinning op de kk pvv tatas gevierd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maatschappelijk belang gaat meewegen denk ik. Iedereen en alles is redelijk fel nu.
Ja wij hebben het ook allemaal gevolgd, je hoeft niet nog eens 100 samenvattingen neer te gooienquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ook een leuke :
Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie spreekt na de dood van de grensrechter in Almere van een serieus signaal. "Als zoiets gebeurt, moet er meer aan de hand zijn. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag zomaar ineens. "
Opstelten vindt het in de eerste plaats een zaak van de sportclubs en de KNVB om concrete maatregelen te bedenken. De clubs moeten volgens hem goed toezicht houden en bekijken hoe het met ouders en begeleiding gaat.
Hij noemt de dood van de grensrechter vreselijk en wil dat de daders stevig worden aangepakt.
Nee omdat hun aantal steeds groter wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.
Jij snapt 'm. Wordt het toch een beetje wishfull-thinking. De ironie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.
Zeik niet man. Kom net thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja wij hebben het ook allemaal gevolgd, je hoeft niet nog eens 100 samenvattingen neer te gooien
M'n ex was een allochtone jongere, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee omdat hun aantal steeds groter wordt.
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is de bron voor die eerste samenvatting? Over dat Twitter-gedoe?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeik niet man. Kom net thuis.
Open zelf eens een topic zoals ik vandaag heb gedaan.
Ze worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef byah het volgende:
[..]
Qua problematiek met allochtonen misschien wel, maar het feit dat deze problemen blijkbaar verergeren, en zichtbaar worden door dit soort incidenten, doet mij vrezen voor de toekomst.
Ik heb genoeg reacties voorbij zien komen met: ze zouden de vaders van die kerels moeten doodschoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies. Want strenger straffen is gelijk aan een wetgeving die zogenaamd goddelijk is en de doodstraf voor het geven van een kusje aan de buurman geven.
Die shariah in Japan ook!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.
We groeien van elkaar af. Wij zijn "kkrasiesten", en zij zijn "inteelt rifapen", en het zal nooit een "Wij Nederlanders" worden.
Dit zal doorgaan tot het een keer volledig mis gaat, tot het te ver gaat, en mensen de wapens op zullen pakken.
Ik voorspel u allen, Kristallnacht 2.0 zit er aan te komen, het zal niet binnenkort zijn, misschien gaan er nog wat generaties overheen, maar sla allen voor de zekerheid frikandelbroodjes en energydrink in, zodat wij, FOK!kers ons kunnen bergen, en nadat de rook geklaard is, en het bloed is weggesleten, zullen wij opstaan als een nieuw volk.
Alleen de aarde herpopuleren zal moeilijk gaan vanaf onze zolderkamertjes.
Overdrijven is ook een vak, maar je eerste alinea is correct.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.
We groeien van elkaar af. Wij zijn "kkrasiesten", en zij zijn "inteelt rifapen", en het zal nooit een "Wij Nederlanders" worden.
Dit zal doorgaan tot het een keer volledig mis gaat, tot het te ver gaat, en mensen de wapens op zullen pakken.
Ik voorspel u allen, Kristallnacht 2.0 zit er aan te komen, het zal niet binnenkort zijn, misschien gaan er nog wat generaties overheen, maar sla allen voor de zekerheid frikandelbroodjes en energydrink in, zodat wij, FOK!kers ons kunnen bergen, en nadat de rook geklaard is, en het bloed is weggesleten, zullen wij opstaan als een nieuw volk.
Nounou. Walgelijk hoor. Vertel de reden maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook zoveel 'incidentjes' toch? Walgelijk dit soort reacties. Er is een reden voor waarom dit altijd hetzelfde is.
Daar hebben we Kastanova voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
We weten allemaal over welke soort het gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n ex was een allochtone jongere, nooit problemen mee gehad.
Zo zullen er wel meer zijn, gok ik zo.
Waarom dan wel generieke termen gebruiken als we weten om welke subgroep het gaat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
We weten allemaal over welke soort het gaat.
Hm, en dat moet omdat ze God beledigd hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reacties voorbij zien komen met: ze zouden de vaders van die kerels moeten doodschoppen.
Waarom je kop in het zand steken omdat er ook goede zijn ? Er zijn veel meer slechte.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom dan wel generieke termen gebruiken als we weten om welke subgroep het gaat?
Maakt niet uit of je nou wel of niet wat flikt, als tuig word je toch bestempeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarna liet ik me een beetje gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, maar je eerste alinea is correct.
Gebruik daarom gewoon mijn woord: murk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom dan wel generieke termen gebruiken als we weten om welke subgroep het gaat?
Het is in ieder geval bekend wat de namen zijn, de foto's en wat zij van deze actie (die ze stoer vinden) vinden. Het zal mij niet verbazen als er eerdaags eentje bij een ongeluk betrokken is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
word tijd dat we deze acties zonder woute oplossen. helemaal tot pulp slaan die gaste
Mijn ervaring is anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom je kop in het zand steken omdat er ook goede zijn ? Er zijn veel meer slechte.
Nederlanders gaan nooit de straat op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna liet ik me een beetje gaan.
Maar ALS de mensen echt de straten op gaan zal je aan mij denken. En dat is ook wat waard.
word ik dan nog misselijker? Dan laat maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kijk ook nog effe bij deze guy: @HichamAsk
Met welk doel zou je dat willen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mogen we al foto's van daders posten
Ach, erger dan dit wordt het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:51 schreef byah het volgende:
[..]
achja we zullen over 10 jaar zien wie er gelijk had.
Jij wel, in spoiler of DMquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mogen we al foto's van daders posten
Kunnen we Twitter niet vragen in hernieuwde gebruiksvoorwaarden op te nemen dat inwoners/ingezetenen van Nederland, die zich op dergelijke wijze uitlaten, over de agressor die een fucking voetbalvrijwilliger voor de ogen van diens zoontje - mede - de dood in heeft geschopt/geslagen, zich door het plaatsen van dergelijke tweets aanmelden voor een expliciet niet vrijblijvend verblijf in een aantal barakken omringd door zwaar hekwerk met prikkeldraad en wachttorens?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
Nederland reageerde deze week geschokt op het nieuws dat een 41-jarige grensrechter door een aantal 15- en 16-jarige Amsterdamse voetballers is doodgeschopt. Een aantal verdachten is inmiddels aangehouden en dat heeft bij het lokale bontkraagtuig tot flink wat woede geleid. Ze melden op Twitter dat de aanhouding van hun 'mattie' Yassin Dardrak 'racistisch' is.
Een kleine selectie van de geplaatste berichten geeft een beeld van zowel het beschavingsniveau als de intelligentie van de medestanders van een van de jongens die de dood van de grensrechter op zijn geweten heeft. Waar sommigen niet verder komen dan "Free Yassin", gaan anderen nog iets verder in hun poging om aan het stereotype te voldoen door teksten als "Fuck pvv fuck you fuck die gast die dood is" te plaatsen.
Ook de mensen die het niet eens zijn met de heren steunbetuigers moeten het ontgelden. Hen wordt te verstaan gegeven dat ze 'racist' zijn en naar Lelylaan dienen te komen. Voor wie daar geen behoefte toe voelt, heeft het bontkraagtuig ook een duidelijke boodschap: "ik neuk jou moeder kkr hollander".
Jij hebt de gemeentehuizen niet gezien toen ID kaarten tijdelijk gratis waren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nederlanders gaan nooit de straat op.
O ja, er zijn veel meer slechte. Haha. Ik lach echt hardop.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom je kop in het zand steken omdat er ook goede zijn ? Er zijn veel meer slechte.
Eerwraak de gekste.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reacties voorbij zien komen met: ze zouden de vaders van die kerels moeten doodschoppen.
Welke bedoel je ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat is de bron voor die eerste samenvatting? Over dat Twitter-gedoe?
Heel simpel: voetbal volledig verbieden. Voetbal is oorlog, altijd rellen tussen supporters en het kost de belastingbetaler elk jaar weer miljoenen voor beveiliging en schade. Voetbal staat net zoals religie gelijk aan oorlog en haat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef mark211175 het volgende:
Wat voor oplossing moet er straks komen?
Dus ik trek me weinig aan van jouw mening.quote:
Zo, compliment voor het verwoorden!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kunnen we Twitter niet vragen in hernieuwde gebruiksvoorwaarden op te nemen dat inwoners/ingezetenen van Nederland, die zich op dergelijke wijze uitlaten, over de agressor die een fucking voetbalvrijwilliger voor de ogen van diens zoontje - mede - de dood in heeft geschopt/geslagen, zich door het plaatsen van dergelijke tweets aanmelden voor een expliciet niet vrijblijvend verblijf in een aantal barakken omringd door zwaar hekwerk met prikkeldraad en wachttorens?
Ik zeg niet dat ze dood moeten maar het ontwikkelen van het vermogen te overleven puur op fotosynthese is niet voor iedereen weggelegd.
Nederlanders staan erbij en kijken ernaar als iemand in elkaar wordt geramd, Marokkanen rammen met z'n allen terug.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nederlanders gaan nooit de straat op.
En ik van jouw ervaring. Ik kijk verder rond dan mijn eiegn vierkante meter. Erken het probleem eens. Dan kunnen we het eens oplossen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus ik trek me weinig aan van jouw mening.
Dat moet je ze nageven, ze hebben wel een hechte band samen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nederlanders staan erbij en kijken ernaar als iemand in elkaar wordt geramd, Marokkanen rammen met z'n allen terug.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kunnen we Twitter niet vragen in hernieuwde gebruiksvoorwaarden op te nemen dat inwoners/ingezetenen van Nederland, die zich op dergelijke wijze uitlaten, over de agressor die een fucking voetbalvrijwilliger voor de ogen van diens zoontje - mede - de dood in heeft geschopt/geslagen, zich door het plaatsen van dergelijke tweets aanmelden voor een expliciet niet vrijblijvend verblijf in een aantal barakken omringd door zwaar hekwerk met prikkeldraad en wachttorens?
Ik zeg niet dat ze dood moeten maar het ontwikkelen van het vermogen te overleven puur op fotosynthese is niet voor iedereen weggelegd.
Ja, goede. Laten we voetbal verbieden, dan vindt er nooit meer zinloos geweld plaats.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef QBay het volgende:
[..]
Heel simpel: voetbal volledig verbieden. Voetbal is oorlog, altijd rellen tussen supporters en het kost de belastingbetaler elk jaar weer miljoenen voor beveiliging en schade. Voetbal staat net zoals religie gelijk aan oorlog en haat.
Wat jij wil, geen zin in een discussie met je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
En ik van jouw ervaring. Ik kijk verder rond dan mijn eiegn vierkante meter.
Nee voorspelbaar. Probleem ontkennen, want bestaat niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat jij wil, geen zin in een discussie met je.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee voorspelbaar. Probleem ontkennen, want bestaat niet.
Er is geen probleem. Jij hebt een probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
En ik van jouw ervaring. Ik kijk verder rond dan mijn eiegn vierkante meter. Erken het probleem eens. Dan kunnen we het eens oplossen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus ik trek me weinig aan van jouw mening.
Bewijs per voorbeeld en het dan nog een discussie durven te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
En ik van jouw ervaring. Ik kijk verder rond dan mijn eiegn vierkante meter. Erken het probleem eens. Dan kunnen we het eens oplossen.
Ja. Maar zo is het wel. Nederlanders grijpen niet zo snel in maar laten iemand creperen. Allochtonen zijn feller en komen meer voor elkaar op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat moet je ze nageven, ze hebben wel een hechte band samen.
Allochtonen doen het wel samen ja, zolang ze in de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Maar zo is het wel. Nederlanders grijpen niet zo snel in maar laten iemand creperen. Allochtonen zijn feller en komen meer voor elkaar op.
Het is wel zo, kijk maar toen met die Indo's. Die sloegen die Marokkanen gelijk weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Maar zo is het wel. Nederlanders grijpen niet zo snel in maar laten iemand creperen. Allochtonen zijn feller en komen meer voor elkaar op.
Is ook al gepost..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef tong80 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Die vuige grensrechters ook altijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Peter r de vries is het met de daders eens, moet gewoon kunnen een grensrechter doodtrappen want hij zou partijdig geweest kunnen zijn.
Peter R. de Vries is een kneus..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Peter r de vries is het met de daders eens, moet gewoon kunnen een grensrechter doodtrappen want hij zou partijdig geweest kunnen zijn.
Dat zegt hij niet. Dat wordt er weer van gemaakt. Hij zegt enkel dat grensrechters vaak partijdig zijn (is volgens mij ook wel zo) maar keurt 't niet goed. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij het niet goedkeurt trouwens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar hij geeft daarmee wel een aanleiding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wordt er weer van gemaakt. Hij zegt enkel dat grensrechters vaak partijdig zijn (is volgens mij ook wel zo) maar keurt 't niet goed. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij het niet goedkeurt trouwens.
Proberen we in Bommel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop hij het verwoord is nogal raar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wordt er weer van gemaakt. Hij zegt enkel dat grensrechters vaak partijdig zijn (is volgens mij ook wel zo) maar keurt 't niet goed. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij het niet goedkeurt trouwens.
Precies. Zo hoort het. Als de grensrechter een Marokkaan was en Nederlanders sloegen hem dan kwamen de Marokkanen in opstand en ramden die Nederlander tegen de grond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo, kijk maar toen met die Indo's. Die sloegen die Marokkanen gelijk weg.
Nee. Nlers vechten 1 tegen 1. Marocs ALLEEN in groepjes tegen 1.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nederlanders staan erbij en kijken ernaar als iemand in elkaar wordt geramd, Marokkanen rammen met z'n allen terug.
Dat dacht ik toch wel. Een heel groot probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Jij hebt een probleem.
Misschien dat het algemeen bekend is, maar ik zal het hier toch even laten weten. De KNVB weet helemaal niets van spelers, ze zijn afhankelijk van de clubs. Er is een aantal jaar geleden een spelerspassen systeem ingevoerd. Mocht jantje met spelersnummer ***** een rode kaart krijgen door een random scheidsrechter wordt dit gemeld bij de knvb, als het rapport door de club en scheidsrechter wordt ondertekend kan de KNVB een tuchtzaak starten. Echter wordt hier gelijk duidelijk in hoeverre een club alle macht in handen heeft. En als jantje een rode kaart heeft gehad en hiervoor 2 wedstrijden is geschorst maar de week erop gewoon speelt en er een andere naam op het spelersformulier gezet wordt is er helemaal niets aan de hand. De KNVB heeft gewoon geen enkele controle op het geheel omdat er aan alle kanten handjes boven het hoofd gehouden worden ivm boetes etc. Ik ben dan ook van mening dat de clubs aangepakt moeten worden, eventueel met legitimatieplicht voor spelers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef mark211175 het volgende:
Wat voor oplossing moet er straks komen? ikzelf ben wel voor het invoeren van vergunningen voor clubs professioneel/amateur. Bij soort gelijke incident vergunning inleveren voor bepaalde tijd. Hoe zwaarder het incident hoe langer de club niet meer mag uitkomen voor de KNVB. Bij herhaaldelijke overtredingen strafmaat verdubbelen.
Verder pleit ik voor een gewapende beveiliging op elk veld (zeker bij risico clubs) om het arbitrage te verdedigen. Laat ze daar het leger maar voor gebruiken in plaats van Kunduz, die knapen weten wel hoe je een relletje moet stoppen.
Zeer goede timing en zeer goed dat hij zijn mening zo duidelijk geeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, als we dat doen is het discriminatie, dan moeten er stille tochten komen en dergelijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Zo hoort het. Als de grensrechter een Marokkaan was en Nederlanders sloegen hem dan kwamen de Marokkanen in opstand en ramden die Nederlander tegen de grond.
Snapje.
Nee Nederlanders vechten helemaal niet. Marokkanen heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Nlers vechten 1 tegen 1. Marocs ALLEEN in groepjes tegen 1.
Extreem laf volk.
Toen hadden ze net de verkeerde te pakken. Een kleine gemeenschap is hecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo, kijk maar toen met die Indo's. Die sloegen die Marokkanen gelijk weg.
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Extreem laf volk.
Het werkt blijkbaar wel. Nog een jaar of 10 en we bestaan niet meer. Staan we dan met onze principes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Extreem laf volk.
stomme nederlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.
Fucking bullshit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee Nederlanders vechten helemaal niet. Marokkanen heb je gelijk in.
Ach, onzin. Hij geeft enkel aan dat er ook wel eens gekeken mag worden naar grensrechters en partijdigheid, volgens mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop hij het verwoord is nogal raar.
"verkachting is op zich wel fout, maar dat meisje lokte het ook wel uit door een rokje aan te doen" is een beetje de strekking.
Heb je zijn berichten gelezen schat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, onzin. Hij geeft enkel aan dat er ook wel eens gekeken mag worden naar grensrechters en partijdigheid, volgens mij.
Stoere man. Moet je volgens jouw strategie al niet allang de pijp uit zijn geweest? Ik bedoel: een hele groep tegen één Nederlander?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fucking bullshit.
Ik heb ook vaak genoeg met marocs gemat.
Kap eens met je kansloze bullshit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
De KNVB valt niets te verwijten. Misschien na het incident niet goed gereageerd maar ze leiden al jarenlang jonge scheidsrechters op en doen aan curcussen tegen agressie bestrijding.
Je kunt de ANWB niet verwijten dat er veel mensen door rood rijden.
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.
Idd. Je kunt moeilijk de KNVB de schuld geven van het verrotte karakter van dit soort knaapjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
De KNVB valt niets te verwijten. Misschien na het incident niet goed gereageerd maar ze leiden al jarenlang jonge scheidsrechters op en doen aan curcussen tegen agressie bestrijding.
Je kunt de ANWB niet verwijten dat er veel mensen door rood rijden.
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kap eens met je kansloze bullshit.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.
Moet ik hier echt op reageren. Ik ken je niet en begrijp je gestalk ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kap eens met je kansloze bullshit.
Eerlijk vechtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.
Ik heb ze nog nooit 1 tegen 1 zien gaan eigenlijk.quote:
Dit soort mongooltjes uitbannen en niet op de velden laten verschijnen. En dan nog dit was niet het eerste incident, dus ze hadden allang actie kunnen ondernemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Geert.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.
Ik ben ook vaak met een groep. Alleen dat zien ze eerst niet en dan vallen ze je aan, als ze denken dat je alleen bent. En die groep heb je nodig want die moet de rest tegenhouden, Fathma.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stoere man. Moet je volgens jouw strategie al niet allang de pijp uit zijn geweest? Ik bedoel: een hele groep tegen één Nederlander?
twitter:Buitenboys twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 18:37:15Met afschuw hebben wij kennis genomen van 3 tweets van Peter R de Vries, hij zou beter moeten weten #opzoeknaarpubliciteit #Buitenboys #fail reageer retweet
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascistenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Dan heb je wel heel slecht gekeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Jawel. Eerlijk waar. Maar heb ook eens 7 tegen 1 gezien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit 1 tegen 1 zien gaan eigenlijk.Maar goed, dat is enkel wat ik zie. Jij wel?
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Het is ook zo krom als een hoepelquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascisten
Er zaten wel wat Nederlanders in..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.
Je hangt ze op hun kop aan een brug, op een manier dat hun hoofd net onder water zou zijn, maar losjes genoeg dat ze omhoog kunnen komen om boven water te komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.
En jij bent oud. Wat voor Henk ben jij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak met een groep. Alleen dat zien ze eerst niet en dan vallen ze je aan, als ze denken dat je alleen bent. En die groep heb je nodig want die moet de rest tegenhouden, Fathma.
Zo vaak 1 vs 1 gevochten als Marokkaan zijnde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh je wil ze voorzijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit soort mongooltjes uitbannen en niet op de velden laten verschijnen. En dan nog dit was niet het eerste incident, dus ze hadden allang actie kunnen ondernemen.
Ok, voor het eerst dat ik het van een ooggetuigen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Eerlijk waar. Maar heb ook eens 7 tegen 1 gezien.
Namen noemen mag sowieso niet, ja. Niet krom dus, mag gewoon niet, racisme even weggelaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo krom als een hoepel
Link?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.
Pim Fortuijn zat ook in kleine Marokkaantjes. Hij moest er wel voor betalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zaten wel wat Nederlanders in..
Ik zeg dat deze groep al eerder incidenten hebben veroorzaakt, maar geeft nietquote:
Ja hoor. Ik weet het nog best goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, voor het eerst dat ik het van een ooggetuigen hoor.Grappig.
Dwdd gisteren was ook tenenkrommend om te zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo krom als een hoepel
Weet ik niet meer. Zit in verschillende topics op verschillende forums.quote:
Erik , Danny & Wouter ja , zij zullen het wel gedaan hebben om die lieve Marokkaanse jongens in een kwaad daglicht te zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zaten wel wat Nederlanders in..
Ik zie ze nooit alleen anders, altijd in groepen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zo vaak 1 vs 1 gevochten als Marokkaan zijnde.
Reactie slaat kant nog wal en is 100% generaliserend.
Erik is zo'n lieve naam, kan haast niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Erik , Danny & Wouter ja , zij zullen het wel gedaan hebben om die lieve Marokkaanse jongens in een kwaad daglicht te zetten
Dat eerste zei je pas als tweede. Je had eerst iets over mongooltjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zeg dat deze groep al eerder incidenten hebben veroorzaakt, maar geeft nietje was immers net thuis..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pim Fortuijn zat ook in kleine Marokkaantjes. Hij moest er wel voor betalen.
Waar maak jij nou weer uit op dat ik zeg dat het Nederlanders waren? ik zeg alleen dat er een paar Nederlanders in dat team zaten. Ik heb in het deel 6 al antwoord gegeven op iemand die de vraag gaf of het Nederlanders waren of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Erik , Danny & Wouter ja , zij zullen het wel gedaan hebben om die lieve Marokkaanse jongens in een kwaad daglicht te zetten
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar maak jij nou weer uit op dat ik zeg dat het Nederlanders waren? ik zeg alleen dat er een paar Nederlanders in dat team zaten. Ik heb in het deel 6 al antwoord gegeven op iemand die de vraag gaf of het Nederlanders waren of niet.
Daar is-ie weer, de slachtofferkaart!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascisten
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Jellereppe het volgende:
Verschrikkelijk voor die man. Condoleances aan zijn familie. Pak dit tuig op en straf ze met een fikse straf. Daarna naar een TBS-kliniek zodat ze opnieuw opgevoed kunnen worden.
Ik niet. Legt eens uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.
Geloof je jezelf? Taakstrafje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.
Nieuw Sloten kan er inderdaad niks aan doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar is-ie weer, de slachtofferkaart!
Ik gok op 2 jaar jeugddetentie. En dan ben ik erg positief.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.
Nepnederlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.
Voor doodslag met voorbedachte rade?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ben je niet wat je je voelt? hoe je je noemt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik sprak alleen uit wat ik vind dat er zou moeten gebeuren. Uiteraard zal dat niet gebeuren in Nederland. Te softe politie- en strafapparaat. TBS is wel een optie voor jeugddelicten! Zou een optie kunnen zijn om ze een tijd achter slot en grendel te krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige idiote bullshitreactie zeg. 1 van de 3 daders is een Marokkaan. En dat in een team dat vol met Marokkanen zit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee. Dat ben je niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je niet wat je je voelt? hoe je je noemt?
Denk aan de Facebookmoord??quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voor doodslag met voorbedachte rade?
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.
[..]
Geloof je jezelf? Taakstrafje?
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik weet nou nooit of je een ontzettend goede grap maakt, of het meent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar ben je immers voor aangenomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Als dit persoonlijke gezanik nu niet stopt ga ik gewoon alles verwijderen, see if I care.
Dat is de pubertijd: zoeken naar zichzelf enzo. Maar even serieus: jullie begrijpen mijn punt toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Beste Murdera, ik doe de Henkies hier gewoon na. Maar op fok wordt dat nooit zo gesnapt ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of je een ontzettend goede grap maakt, of het meent.
Maar ik moest wel erg hard lachen.
Ja je kan het ook gewoon per persoon aanpakken. Haal die jongens maar uit het elftal en royeer ze van de club en laat de rest die zich wel gedraagt gewoon lekker door voetballen, al zal de sfeer nu niet heel lekker meer zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.
Daar weigert de KNVB tegen op te treden, bang om de goedwillenden onterecht te straffen.
Als je echter bij zo'n tokkieclub gaat voetballen ben je mede-aansprakelijk voor het wangedrag van ploeggenoten. Je had ook ergens kunnen gaan voetballen..
Hm, dat is dan wel weer een goed punt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.
Daar weigert de KNVB tegen op te treden, bang om de goedwillenden onterecht te straffen.
Als je echter bij zo'n tokkieclub gaat voetballen ben je mede-aansprakelijk voor het wangedrag van ploeggenoten. Je had ook ergens kunnen gaan voetballen..
Ik snap je punt maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is de pubertijd: zoeken naar zichzelf enzo. Maar even serieus: jullie begrijpen mijn punt toch?
[..]
Nee.
Precies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar ben je immers voor aangenomen
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.htmlquote:Vermoedelijk is Nieuwenhuizen overleden als gevolg van hersenschade, opgelopen door de trappen op zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van BuitenBoys B3 opliep. „Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
Dan ben je gewoon heel erg grappig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Beste Murdera, ik doe de Henkies hier gewoon na. Maar op fok wordt dat nooit zo gesnapt ofzo.
Oke. Toch is het wel zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ik ben het er niet mee eens.
Dat zouden de clubs moeten doen, maar die laten het achterwege. Dus kom je toch bij de KNVB terecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja je kan het ook gewoon per persoon aanpakken. Haal die jongens maar uit het elftal en royeer ze van de club en laat de rest die zich wel gedraagt gewoon lekker door voetballen, al zal de sfeer nu niet heel lekker meer zijn..
Ja, dat vinden meer mensen wel, die mijn sarcasme begrijpen dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon heel erg grappig.Wat leuk.
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten. Met dat soort onzin maak ik gelijk korte metten mee op dit forum.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is dat de discussie van "als we goed doen zijn we opeens nederlanders, en als we mensen doodschoppen zijn we marrokkanen" ?quote:
De club heeft het hier helemaal niet achterwege gelaten. Ze hebben voor beide gekozen, mede omdat er in het verleden ook al genoeg is voorgevallen met dat team.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat zouden de clubs moeten doen, maar die laten het achterwege. Dus kom je toch bij de KNVB terecht.
Nou blijkbaar wel als je al die tweets voorbij ziet komen he..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten.
Ik praat niks goed. Doen Nederlanders ook altijd, als je iets aankaart, praat je meteen iets goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten.
Ja, en dat klopt dus niet. De 3 daders zijn bekend, de namen zijn hier al langsgekomen. 1 Marokkaan en 2 niet-Marokkanen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.html
Dat de pers niet over de nationaliteit of afkomst mag praten zijn leugens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuw Sloten kan er inderdaad niks aan doen
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tis wel apart dat ie schijnbaar bij een andere wedstrijd pas in elkaar zakte en niet direct na die schoppartij. 's Avonds kon ie nog wel even praten in het ziekenhuis en leek ie redelijk bij en ineens is ie toch dood.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.html
Omdat alleen Marokkanen daarop reageren. Nederlanders zijn meer van het kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verder, het gebeurde blijkbaar onder de neus van heel veel mensen. Waarom heeft er niemand gereageerd
De post was niet aan jou gericht, maar aan onze vriendin Luxuria.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Doen Nederlanders ook altijd, als je iets aankaart, praat je meteen iets goed.
Ik beweer helemaal niksquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten. Met dat soort onzin maak ik gelijk korte metten mee op dit forum.
Och, niemand die dit goedpraat behalve die trieste 13-jarige stumpers die geen normale opvoeding krijgen. Even serieus, wat hier heeft plaatsgevonden is te erg voor woorden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.
Nee, ze waren al te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat alleen Marokkanen daarop reageren. Nederlanders zijn meer van het kijken.
Sinds wanneer is dat leidend?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus hebben ze in het verleden niets gedaan. Nu optreden is een tikkeltje te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De club heeft het hier helemaal niet achterwege gelaten. Ze hebben voor beide gekozen, mede omdat er in het verleden ook al genoeg is voorgevallen met dat team.
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.
Nou daarmee toon je toch aan dat je het normaal vindt dat zoiets is gebeurd en ze zeggen dat de grensrechter als eerst zou hebben geschopt dat ze het daarom maar hebben gedaan. Ik weet niet of je dat geen goedpraten kan noemen?quote:
Ken je ook ouders die dat doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.
Dat zou niet goed zijn inderdaad. Zou een vrijbrief zijn om iedereen maar te slaan of schoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand die dit goed kan keuren. Gelukkig.
En jij mag niet naar buiten van je vader en broers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
En jij bent oud. Wat voor Henk ben jij.
Het gaat niet om etniciteit, dit is puur kansloze straatcultuur gepropageerd door bijv. 101barz, van jawel, gemeenschapsgeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.
Vingertje wijzen. Wat een helden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand die dit goed kan keuren. Gelukkig.
Mijn vader is inderdaad zeer overdreven bezorgd. Gelukkig geen tokkie die vecht. Zou me wel doodschamen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij mag niet naar buiten van je vader en broers.
Ik snap je post niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vingertje wijzen. Wat een helden.
Ingrijpen is net ff een stap te ver.
Tegenwoordig heeft hij nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn vader is inderdaad zeer overdreven bezorgd. Gelukkig geen tokkie die vecht. Zou me wel doodschamen.
Waar was jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vingertje wijzen. Wat een helden.
Ingrijpen is net ff een stap te ver.
Het spijt mij voor die man en ik verstarde toen ik het artikel las. Nederland moet gaan straffen. Jeugdigen komen de laatste tijd vaak in het nieuws voor delicten waar je met je pet niet bij kan, maar ze de straf geven die ze verdienen gebeurt nooit omdat het strafrecht in de meeste gevallen alleen een maximumstraf van 2 jaar mogelijk maakt. Ik denk serieus dat het tijd is dat Den Haag het jeugdstrafrecht en de straffen moet gaan herzien. Jongeren gaat steeds verder met hun daden. Zie Facebookmoord en de dood van deze grensrechter. De man had een gezin. Triest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het gaat niet om etniciteit, dit is puur kansloze straatcultuur gepropageerd door bijv. 101barz, van jawel, gemeenschapsgeld.![]()
Die hele free onzin viel nog wat voor te zeggen toen t bijvoorbeeld over Kevin Mitnick ging die zonder gedegen vorm van proces vast zat in de VS, bij dit soort straattuig daarentegen..![]()
![]()
Er is wel ingegrepen door Nederlanders alleen toen was het al te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie zegt dat er iet ingegrepen is? Waarschijnlijk ging het allemaal heel erg snel he..
Haha nee, was dat maar zo. Dan mollen ze een complete wijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
of een autochtoon door de wout wordt neergeknald wordt of er dan overal gejuich dan wel Free XXX overal verschijnt.
Ik denk eigenlijk niet dat dat zal helpen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het spijt mij voor die man en ik verstarde toen ik het artikel las. Nederland moet gaan straffen. Jeugdigen komen de laatste tijd vaak in het nieuws voor delicten waar je met je pet niet bij kan, maar ze de straf geven die ze verdienen gebeurt nooit omdat het strafrecht in het meeste gevallen alleen een maximumstraf van 2 jaar mogelijk is. Ik denk serieus dat het tijd is dat Den Haag het jeugdstrafrecht en de straffen gaat herzien aangezien jongeren steeds verder gaan in hun handelen.
Vergeet de 1000 staat tot 1 regel niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, volgens de gellys hier gebeurt dit ook aan autochtone zijde,
Ze kregen subsidie om kickbokslessen te volgen, om ze "weerbaarder" te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Luxuria het volgende:
Wat was dat nu eigenlijk met dat kickboksen wat steeds werd gezegd?
Hoe bedoel je te laat? Wat was er dan gebeurd dat het te laat was?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is wel ingegrepen door Nederlanders alleen toen was het al te laat.
Boerenpummels doen dit inderdaad nooit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, volgens de gellys hier gebeurt dit ook aan autochtone zijde, ik vraag me af of dat zo is als een Maroc scheids doodgeschopt wordt of een autochtoon door de wout wordt neergeknald wordt of er dan overal gejuich dan wel Free XXX overal verschijnt.
Ik denk ook niet aan een paar maanden. Tuurlijk moet er goed onderzoek naar gedaan worden, maar het jeugdstrafrecht moet herzien gaan worden. De wetgever had zich waarschijnlijk nooit beseft dat de jeugd tot moord in staat was. Daar zijn de straffen ook naar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat dat zal helpen.
Straffen zijn enkel stoere verhalen en reputatieverschaffend. Niet afschrikwekkend.
Ook niet als ze er een paar maanden bij krijgen.
Toen hadden ze al een aantal schoppen uitgedeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat? Wat was er dan gebeurd dat het te laat was?
Ga jij lekker ergens anders lopen vervelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Boerenpummels doen dit inderdaad nooit.
Hier schrik ik nou van. Vind ik echt, echt respectloos.quote:
Jaja, ik ben weer weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders lopen vervelen.
Vervelend pubertje.
Het team heeft in het verleden een waarschuwing gekregen, daar was ook minder aan de hand dan nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dus hebben ze in het verleden niets gedaan. Nu optreden is een tikkeltje te laat.
Naar hè, die reflex?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef Loop-y het volgende:
Prijsschieten voor de populisten dit:
- De daders waren van een etnische minderheid
- De daders zijn onder de 18
Dus je hebt Marokkanen die waarschijnlijk een jaar + TBS krijgen voor het doodtrappen van een Nederlandse grensrechter
Ik voorzie een tijdelijke piek in de peilingen voor de PVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Je levenswijsheid komt ook niet verder dan het internet he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Boerenpummels doen dit inderdaad nooit.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Naar hè, die reflex?Voortijdige piek is vervelender, liever tijdens de verkiezingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, een waarschuwing, een brief, een standje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het team heeft in het verleden een waarschuwing gekregen, daar was ook minder aan de hand dan nu.
Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je levenswijsheid komt ook niet verder dan het internet he?
God, wat een misser dit weer.
er is wel ingegrepen. De Jeugdtrainer heeft er uitleg over gegeven, hoe snel alles gegaan is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie zegt dat er iet ingegrepen is? Waarschijnlijk ging het allemaal heel erg snel he..
Nog even een keer PVV zou leuk zijn inderdaad, dat is dan de doodssteek voor de partij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Voortijdige piek is vervelender, liever tijdens de verkiezingen.
Maatregelen hoeven niet altijd opgelegd worden. Er is destijds verbaal uitgehaald naar de scheidsrechter, dat is geen reden om mensen te royeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
tja, een waarschuwing, een brief, een standje.
Van dat soort nepacties gaat mijn hart niet sneller kloppen. Ik heb het over maatregelen.
Meid, verlaat de discussie. Je puberteit begint alle kanten op de sputteren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.
Sepp Blater heeft zich zelfs laten horen over deze tragedie.quote:Amateurvoetbal afgelast na dood grensrechter
Vanwege het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen gaan de wedstrijden in het amateurvoetbal komend weekend niet door. Aan het begin van de wedstrijden in het betaald voetbal wordt een minuut stilte in acht genomen.
Dat maakte de KNVB dinsdag bekend. De spelers en arbiters zullen tijdens die wedstrijden rouwbanden dragen.
Doodslag
De 41-jarige Nieuwenhuizen werd zondag in Almere ernstig mishandeld door drie voetballers van 15 en 16 jaar. Dat gebeurde tijdens een jeugdwedstrijd van de amateurclubs Buitenboys en Nieuw Sloten. Maandag overleed hij in het ziekenhuis.
De drie voetballers uit Amsterdam worden verdacht van doodslag, mishandeling en openlijke geweldpleging. Ze moeten donderdag bij de rechter-commissaris verschijnen, maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
Stille tocht
De rechter-commissaris bepaalt onder meer of het voorarrest van de drie voetballers (15, 15 en 16 jaar oud) wordt verlengd. Ze zitten in beperking, wat wil zeggen dat ze behalve met hun advocaat geen contact mogen hebben met de buitenwereld.
Voor de overleden grensrechter Richard Nieuwenhuizen wordt zondagmiddag een stille tocht in Almere gehouden. Dat maakte voorzitter Marcel Oost van Buitenboys dinsdag bekend. De tocht begint om 17.00 uur en eindigt bij de voetbalclub. Waar de start is, is nog niet bekend.
Reactie FIFA
FIFA-voorzitter Sepp Blatter laat dinsdag weten diep geschokt te zijn door het overlijden van de Nederlandse grensrechter. De voorzitter van de wereldvoetbalbond heeft KNVB-voorzitter Michael van Praag geschreven en zijn medeleven overgebracht.
Op de FIFA-website schrijft de preses dat zijn gedachten uitgaan naar de familie van Nieuwenhuizen. 'Een verschrikkelijke tragedie. Voetbal is een spiegel van de samenleving en helaas komen dezelfde kwalen die de maatschappij teisteren ook voor in ons spel, in dit geval geweld,' aldus Blatter. Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)ood-grensrechter.htm
Kan me ook niet schelen eigenlijk, als dit "probleem" maar "opgelost" wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even een keer PVV zou leuk zijn inderdaad, dat is dan de doodssteek voor de partij.
Een volledige herziening? Daar zou wel wat mee gedaan kunnen worden ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk ook niet aan een paar maanden. Tuurlijk moet er goed onderzoek naar gedaan worden, maar het jeugdstrafrecht moet herzien gaan worden. De wetgever had zich waarschijnlijk nooit beseft dat de jeugd tot moord in staat was. Daar zijn de straffen ook naar.
"Problemen oplossen" en de "PVV" in een zin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:50 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Kan me ook niet schelen eigenlijk, als dit "probleem" maar "opgelost" wordt.
Mwah, zo te zien is die angst wel enigszins terecht. Dat bewijst dit laatste 'incident'wel weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
Die ene zin zie ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Problemen oplossen" en de "PVV" in een zin.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Gatverdamme en dan ook nog zo'n reactie erachteraan hetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
Aandachtszieke idioot dat ie ook isquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Gatverdamme en dan ook nog zo'n reactie erachteraan hetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
twitter:Roelkleijngeld twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 13:57:05RT @Hassann_B ik heb vrienden die onschuldige dood en ik trots op ! reageer retweet
Ik weet niet wat er toen geroepen is. Erg fraai zal het niet geweest zijn. Ik weiger echter te geloven dat de matpartij na het laatste fluitsignaal zomaar uit het niets ontstond. Hebben de betrokken spelers de club verrast met hun gedrag? Maak dat maar een ander wijs.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maatregelen hoeven niet altijd opgelegd worden. Er is destijds verbaal uitgehaald naar de scheidsrechter, dat is geen reden om mensen te royeren.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Roelkleijngeld twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 13:57:05RT @Hassann_B ik heb vrienden die onschuldige dood en ik trots op ! reageer retweet
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
dat de klappen al waren gegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat? Wat was er dan gebeurd dat het te laat was?
Kijk hem wanhopig om zich heen grijpen voor een vriendje om hem te steunen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:56 schreef NotYou het volgende:
Peters dochter knuffelt zielige negertjes in Afrika, dát is fatsoen.
Als je de eer hebt te mogen fluiten voor dit soort - door het onrecht in de maatschappij - logischerwijs enigszins gefrustreerde biculturele kansenkanjers dan dien je hen ongeacht omstandigheden gewoon onvoorwaardelijk gelijk te geven en wie dat niet doet is een facist.
Dat Rudolph de Vries er ondertussen een levensstandaard op na houdt die goed mogelijk vele honderden malen hoger ligt dan wat eerlijk is, wat haalbaar zou zijn voor iedereen in een utopische wereld waarin alles wel eerlijk verdeeld is, daar hoor je de man niet over.
Hell, deze ijdele egocentrist heeft zelfs aan één vrouw nog niet genoeg.
Kotsziek word ik van dit soort blinde zelfuitgeroepen 'fatsoenlijken'.
(Alle respect overigens voor wat hij beroepsmatig heeft weten klaar te spelen voor mensen die door het systeem in de steek gelaten waren maar laat de man als het aankomt op politiek/het wereldtoneel alsjeblieft zijn domme mond houden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |