Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.
[..]
Geloof je jezelf? Taakstrafje?
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Ik weet nou nooit of je een ontzettend goede grap maakt, of het meent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Daar ben je immers voor aangenomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Als dit persoonlijke gezanik nu niet stopt ga ik gewoon alles verwijderen, see if I care.
Dat is de pubertijd: zoeken naar zichzelf enzo. Maar even serieus: jullie begrijpen mijn punt toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Beste Murdera, ik doe de Henkies hier gewoon na. Maar op fok wordt dat nooit zo gesnapt ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of je een ontzettend goede grap maakt, of het meent.
Maar ik moest wel erg hard lachen.
Ja je kan het ook gewoon per persoon aanpakken. Haal die jongens maar uit het elftal en royeer ze van de club en laat de rest die zich wel gedraagt gewoon lekker door voetballen, al zal de sfeer nu niet heel lekker meer zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.
Daar weigert de KNVB tegen op te treden, bang om de goedwillenden onterecht te straffen.
Als je echter bij zo'n tokkieclub gaat voetballen ben je mede-aansprakelijk voor het wangedrag van ploeggenoten. Je had ook ergens kunnen gaan voetballen..
Hm, dat is dan wel weer een goed punt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.
Daar weigert de KNVB tegen op te treden, bang om de goedwillenden onterecht te straffen.
Als je echter bij zo'n tokkieclub gaat voetballen ben je mede-aansprakelijk voor het wangedrag van ploeggenoten. Je had ook ergens kunnen gaan voetballen..
Ik snap je punt maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is de pubertijd: zoeken naar zichzelf enzo. Maar even serieus: jullie begrijpen mijn punt toch?
[..]
Nee.
Precies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar ben je immers voor aangenomen
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.htmlquote:Vermoedelijk is Nieuwenhuizen overleden als gevolg van hersenschade, opgelopen door de trappen op zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van BuitenBoys B3 opliep. „Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
Dan ben je gewoon heel erg grappig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Beste Murdera, ik doe de Henkies hier gewoon na. Maar op fok wordt dat nooit zo gesnapt ofzo.
Oke. Toch is het wel zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar ik ben het er niet mee eens.
Dat zouden de clubs moeten doen, maar die laten het achterwege. Dus kom je toch bij de KNVB terecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja je kan het ook gewoon per persoon aanpakken. Haal die jongens maar uit het elftal en royeer ze van de club en laat de rest die zich wel gedraagt gewoon lekker door voetballen, al zal de sfeer nu niet heel lekker meer zijn..
Ja, dat vinden meer mensen wel, die mijn sarcasme begrijpen dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon heel erg grappig.Wat leuk.
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten. Met dat soort onzin maak ik gelijk korte metten mee op dit forum.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is dat de discussie van "als we goed doen zijn we opeens nederlanders, en als we mensen doodschoppen zijn we marrokkanen" ?quote:
De club heeft het hier helemaal niet achterwege gelaten. Ze hebben voor beide gekozen, mede omdat er in het verleden ook al genoeg is voorgevallen met dat team.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat zouden de clubs moeten doen, maar die laten het achterwege. Dus kom je toch bij de KNVB terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |