Mwah, de manier waarop hij het verwoord is nogal raar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wordt er weer van gemaakt. Hij zegt enkel dat grensrechters vaak partijdig zijn (is volgens mij ook wel zo) maar keurt 't niet goed. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij het niet goedkeurt trouwens.
Precies. Zo hoort het. Als de grensrechter een Marokkaan was en Nederlanders sloegen hem dan kwamen de Marokkanen in opstand en ramden die Nederlander tegen de grond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo, kijk maar toen met die Indo's. Die sloegen die Marokkanen gelijk weg.
Nee. Nlers vechten 1 tegen 1. Marocs ALLEEN in groepjes tegen 1.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nederlanders staan erbij en kijken ernaar als iemand in elkaar wordt geramd, Marokkanen rammen met z'n allen terug.
Dat dacht ik toch wel. Een heel groot probleem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Jij hebt een probleem.
Misschien dat het algemeen bekend is, maar ik zal het hier toch even laten weten. De KNVB weet helemaal niets van spelers, ze zijn afhankelijk van de clubs. Er is een aantal jaar geleden een spelerspassen systeem ingevoerd. Mocht jantje met spelersnummer ***** een rode kaart krijgen door een random scheidsrechter wordt dit gemeld bij de knvb, als het rapport door de club en scheidsrechter wordt ondertekend kan de KNVB een tuchtzaak starten. Echter wordt hier gelijk duidelijk in hoeverre een club alle macht in handen heeft. En als jantje een rode kaart heeft gehad en hiervoor 2 wedstrijden is geschorst maar de week erop gewoon speelt en er een andere naam op het spelersformulier gezet wordt is er helemaal niets aan de hand. De KNVB heeft gewoon geen enkele controle op het geheel omdat er aan alle kanten handjes boven het hoofd gehouden worden ivm boetes etc. Ik ben dan ook van mening dat de clubs aangepakt moeten worden, eventueel met legitimatieplicht voor spelers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef mark211175 het volgende:
Wat voor oplossing moet er straks komen? ikzelf ben wel voor het invoeren van vergunningen voor clubs professioneel/amateur. Bij soort gelijke incident vergunning inleveren voor bepaalde tijd. Hoe zwaarder het incident hoe langer de club niet meer mag uitkomen voor de KNVB. Bij herhaaldelijke overtredingen strafmaat verdubbelen.
Verder pleit ik voor een gewapende beveiliging op elk veld (zeker bij risico clubs) om het arbitrage te verdedigen. Laat ze daar het leger maar voor gebruiken in plaats van Kunduz, die knapen weten wel hoe je een relletje moet stoppen.
Zeer goede timing en zeer goed dat hij zijn mening zo duidelijk geeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wordt er weer van gemaakt. Hij zegt enkel dat grensrechters vaak partijdig zijn (is volgens mij ook wel zo) maar keurt 't niet goed. Hij geeft ook duidelijk aan dat hij het niet goedkeurt trouwens.
Nee, als we dat doen is het discriminatie, dan moeten er stille tochten komen en dergelijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Zo hoort het. Als de grensrechter een Marokkaan was en Nederlanders sloegen hem dan kwamen de Marokkanen in opstand en ramden die Nederlander tegen de grond.
Snapje.
Nee Nederlanders vechten helemaal niet. Marokkanen heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Nlers vechten 1 tegen 1. Marocs ALLEEN in groepjes tegen 1.
Extreem laf volk.
Toen hadden ze net de verkeerde te pakken. Een kleine gemeenschap is hecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is wel zo, kijk maar toen met die Indo's. Die sloegen die Marokkanen gelijk weg.
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Extreem laf volk.
Het werkt blijkbaar wel. Nog een jaar of 10 en we bestaan niet meer. Staan we dan met onze principes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Extreem laf volk.
stomme nederlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.
Fucking bullshit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee Nederlanders vechten helemaal niet. Marokkanen heb je gelijk in.
Ach, onzin. Hij geeft enkel aan dat er ook wel eens gekeken mag worden naar grensrechters en partijdigheid, volgens mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop hij het verwoord is nogal raar.
"verkachting is op zich wel fout, maar dat meisje lokte het ook wel uit door een rokje aan te doen" is een beetje de strekking.
Heb je zijn berichten gelezen schat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach, onzin. Hij geeft enkel aan dat er ook wel eens gekeken mag worden naar grensrechters en partijdigheid, volgens mij.
Stoere man. Moet je volgens jouw strategie al niet allang de pijp uit zijn geweest? Ik bedoel: een hele groep tegen één Nederlander?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fucking bullshit.
Ik heb ook vaak genoeg met marocs gemat.
Kap eens met je kansloze bullshit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
De KNVB valt niets te verwijten. Misschien na het incident niet goed gereageerd maar ze leiden al jarenlang jonge scheidsrechters op en doen aan curcussen tegen agressie bestrijding.
Je kunt de ANWB niet verwijten dat er veel mensen door rood rijden.
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat ik zeg is zo. Nederlanders vechten ook wel eens in groepjes. Tokkies he.
Idd. Je kunt moeilijk de KNVB de schuld geven van het verrotte karakter van dit soort knaapjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
De KNVB valt niets te verwijten. Misschien na het incident niet goed gereageerd maar ze leiden al jarenlang jonge scheidsrechters op en doen aan curcussen tegen agressie bestrijding.
Je kunt de ANWB niet verwijten dat er veel mensen door rood rijden.
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kap eens met je kansloze bullshit.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.
Moet ik hier echt op reageren. Ik ken je niet en begrijp je gestalk ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kap eens met je kansloze bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |