quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pim Fortuijn zat ook in kleine Marokkaantjes. Hij moest er wel voor betalen.
Waar maak jij nou weer uit op dat ik zeg dat het Nederlanders waren? ik zeg alleen dat er een paar Nederlanders in dat team zaten. Ik heb in het deel 6 al antwoord gegeven op iemand die de vraag gaf of het Nederlanders waren of niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Erik , Danny & Wouter ja , zij zullen het wel gedaan hebben om die lieve Marokkaanse jongens in een kwaad daglicht te zetten
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar maak jij nou weer uit op dat ik zeg dat het Nederlanders waren? ik zeg alleen dat er een paar Nederlanders in dat team zaten. Ik heb in het deel 6 al antwoord gegeven op iemand die de vraag gaf of het Nederlanders waren of niet.
Daar is-ie weer, de slachtofferkaart!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascisten
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Jellereppe het volgende:
Verschrikkelijk voor die man. Condoleances aan zijn familie. Pak dit tuig op en straf ze met een fikse straf. Daarna naar een TBS-kliniek zodat ze opnieuw opgevoed kunnen worden.
Ik niet. Legt eens uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja gaan we zo bijdehand lopen doen.. je weet wat ik bedoel.
Geloof je jezelf? Taakstrafje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.
Nieuw Sloten kan er inderdaad niks aan doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar is-ie weer, de slachtofferkaart!
Ik gok op 2 jaar jeugddetentie. En dan ben ik erg positief.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Nederland ?? Ze zijn niet volwassen, dus dit gaat mooit gebeuren. Taakstrafje hooguit.
Nepnederlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon Nederlanders die het hebben gedaan.
Voor doodslag met voorbedachte rade?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ben je niet wat je je voelt? hoe je je noemt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik sprak alleen uit wat ik vind dat er zou moeten gebeuren. Uiteraard zal dat niet gebeuren in Nederland. Te softe politie- en strafapparaat. TBS is wel een optie voor jeugddelicten! Zou een optie kunnen zijn om ze een tijd achter slot en grendel te krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige idiote bullshitreactie zeg. 1 van de 3 daders is een Marokkaan. En dat in een team dat vol met Marokkanen zit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Erik , Danny & Wouter ja , zij zullen het wel gedaan hebben om die lieve Marokkaanse jongens in een kwaad daglicht te zetten
Nee. Dat ben je niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je niet wat je je voelt? hoe je je noemt?
Denk aan de Facebookmoord??quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voor doodslag met voorbedachte rade?
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon Nederlanders geweest. Schaam je maar voor onze landgenoten.
[..]
Geloof je jezelf? Taakstrafje?
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben je zelf ook van Marokkaanse afkomst ofzo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Ik weet nou nooit of je een ontzettend goede grap maakt, of het meent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Ik schaam me in ieder geval dood vanwege mijn mede-Nederlanders, dat zij dit hebben gedaan. Waar gaat het heen met de Nederlanders.
Er zijn clubs die al jarenlang de voetbalvelden onveilig maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Daar ben je immers voor aangenomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Als dit persoonlijke gezanik nu niet stopt ga ik gewoon alles verwijderen, see if I care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |