Eerlijk vechtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.
Ik heb ze nog nooit 1 tegen 1 zien gaan eigenlijk.quote:
Dit soort mongooltjes uitbannen en niet op de velden laten verschijnen. En dan nog dit was niet het eerste incident, dus ze hadden allang actie kunnen ondernemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, de KNVB kan er echt totaal niets aan doen. Dit soort uitwassen, daar valt niet tegenop te trainen of onderzoeken.
Geert.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.
Ik ben ook vaak met een groep. Alleen dat zien ze eerst niet en dan vallen ze je aan, als ze denken dat je alleen bent. En die groep heb je nodig want die moet de rest tegenhouden, Fathma.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Stoere man. Moet je volgens jouw strategie al niet allang de pijp uit zijn geweest? Ik bedoel: een hele groep tegen één Nederlander?
twitter:Buitenboys twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 18:37:15Met afschuw hebben wij kennis genomen van 3 tweets van Peter R de Vries, hij zou beter moeten weten #opzoeknaarpubliciteit #Buitenboys #fail reageer retweet
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascistenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Dan heb je wel heel slecht gekeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Ik heb vandaag het woord Marokkanen wel vaker voorbij zien komen maar heb in geen enkele krantenartikel gelezen dat het Marokkanen waren?
Jawel. Eerlijk waar. Maar heb ook eens 7 tegen 1 gezien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit 1 tegen 1 zien gaan eigenlijk.Maar goed, dat is enkel wat ik zie. Jij wel?
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef wickedmen het volgende:
Oke effe een vraagje.
Het is ook zo krom als een hoepelquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de pers mag in dit land de problemen niet bij de naam noemen want anders zijn het rascisten
Er zaten wel wat Nederlanders in..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.
Je hangt ze op hun kop aan een brug, op een manier dat hun hoofd net onder water zou zijn, maar losjes genoeg dat ze omhoog kunnen komen om boven water te komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Idd. Beste is om deze mensen simpelweg te laten verdwijnen ofzo. Scheelt zoveel gezeik. Maar hoe.
En jij bent oud. Wat voor Henk ben jij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak met een groep. Alleen dat zien ze eerst niet en dan vallen ze je aan, als ze denken dat je alleen bent. En die groep heb je nodig want die moet de rest tegenhouden, Fathma.
Zo vaak 1 vs 1 gevochten als Marokkaan zijnde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marocs vechten nooit 1 op 1. Nooit. Altijd met groepjes en of wapens. Eerlijk vechten is ze volledig vreemd, volstrekt eerloos en laf volk.
Oh je wil ze voorzijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit soort mongooltjes uitbannen en niet op de velden laten verschijnen. En dan nog dit was niet het eerste incident, dus ze hadden allang actie kunnen ondernemen.
Ok, voor het eerst dat ik het van een ooggetuigen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Eerlijk waar. Maar heb ook eens 7 tegen 1 gezien.
Namen noemen mag sowieso niet, ja. Niet krom dus, mag gewoon niet, racisme even weggelaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo krom als een hoepel
Link?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is al een spelerslijst gepost. Lijkt me sterk dat een blonde Hollandse jongen X heet.
Pim Fortuijn zat ook in kleine Marokkaantjes. Hij moest er wel voor betalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zaten wel wat Nederlanders in..
Ik zeg dat deze groep al eerder incidenten hebben veroorzaakt, maar geeft nietquote:
Ja hoor. Ik weet het nog best goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, voor het eerst dat ik het van een ooggetuigen hoor.Grappig.
Dwdd gisteren was ook tenenkrommend om te zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo krom als een hoepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |