Die Richard was vader van 5 kinderen, ik zou het wel weten als ik hen was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef sonnyspek het volgende:
Ze zouden met zo'n knokploeg zo'n ventje moeten opzoeken als hij weer thuis is.
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef sonnyspek het volgende:
Geld lappen en iemand inhuren. Zonde van je eigen jaren als je moet zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die Richard was vader van 5 kinderen, ik zou het wel weten als ik hen was.
Dat vraag ik me al vanaf het begin af. Is het tegenwoordig normaal dat je kind zo ontspoort of zo? Als ouder grijp je toch in?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht dat ik niet nog kwaaier kon worden. Nou, wel dus.
Waar zijn de ouders???
Waar waren de ouders???
Of zuur in z'n gezicht gooien !quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geld lappen en iemand inhuren. Zonde van je eigen jaren als je moet zitten.
Ik zou het ook wel weten. Vrienden bijeen roepen en erop af.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom ben je verbaasd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zijn de ouders???
Waar waren de ouders???
Jup. Helaas. En als je dat zegt discrimineer je gelijk. Alleen als het op basis is van seizoenenlange ervaring is het geen discriminatie of generaliseren meer. Dan is het constateren. Alleen andere mensen moeten dat ook nog 'constateren' en zal het langer duren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt zo. Toen ik nog voetbalde zagen we altijd op om tegen allochtonen-clubs te voetballen. Teams waarvan de namen eindigen op '-spor': bedreigingen, keiharde overtredingen, scheldpartijen, intimidatie door publiek.
Die zijn de oorzaak hiervan. Dit is niets nieuws, 25 jaar geleden op mijn lagere school was de haat tegen nl al alom aanwezig bij die gasten. Nu is het massaal aanwezig wegens hun aantallen en ziet iedereen het opeens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zijn de ouders???
Waar waren de ouders???
Idd ik ook. Ik zou niet meer voor mezelf instaan als iemand zoiets zou doen bij mijn vader.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
die ouders hebben geen enkel idee, moeder komt het huis niet uit en spreek geen nederlands, vader strijkt de bijstand op en verdient zwart bij om zijn mercedes te betalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:23 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al vanaf het begin af. Is het tegenwoordig normaal dat je kind zo ontspoort of zo? Als ouder grijp je toch in?
Het komt nu wel allemaal out in the open, de haat tegen de kkHollanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zijn de oorzaak hiervan. Dit is niets nieuws, 25 jaar geleden op mijn lagere school was de haat tegen nl al alom aanwezig bij die gasten. Nu is het massaal aanwezig wegens hun aantallen en ziet iedereen het opeens.
De 5 kinderen van Richard hebben nu geen papa meerquote:
Wat denk je zelf, die ouders zijn net zo ergquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:23 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al vanaf het begin af. Is het tegenwoordig normaal dat je kind zo ontspoort of zo? Als ouder grijp je toch in?
En als je dat zegt wordt je gelijk als:quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt zo. Toen ik nog voetbalde zagen we altijd op om tegen allochtonen-clubs te voetballen. Teams waarvan de namen eindigen op '-spor': bedreigingen, keiharde overtredingen, scheldpartijen, intimidatie door publiek.
Een Henk en Ingrid typetje bestempeld door de mods hier.quote:
Van simpele zielen ja, dat zie je hier toch niet anders richting allochtonen ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het komt nu wel allemaal out in the open, de haat tegen de kkHollanders.
Ben benieuwd hoeveel van die kinderen er binnen nu en 10 jaar een keer losgaan op een allochtoon. Puur uit woede en haat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De 5 kinderen van Richard hebben nu geen papa meer
Marokkaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:30 schreef jakees het volgende:
Is die Yassin D oid nou Marokkaans of Turks? Op die berichten zag ik van de walgelijke berichten Nederland - Turkije 0 - 1.
Schop ze snel dood!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |