Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je levenswijsheid komt ook niet verder dan het internet he?
God, wat een misser dit weer.
er is wel ingegrepen. De Jeugdtrainer heeft er uitleg over gegeven, hoe snel alles gegaan is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie zegt dat er iet ingegrepen is? Waarschijnlijk ging het allemaal heel erg snel he..
Nog even een keer PVV zou leuk zijn inderdaad, dat is dan de doodssteek voor de partij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Voortijdige piek is vervelender, liever tijdens de verkiezingen.
Maatregelen hoeven niet altijd opgelegd worden. Er is destijds verbaal uitgehaald naar de scheidsrechter, dat is geen reden om mensen te royeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
tja, een waarschuwing, een brief, een standje.
Van dat soort nepacties gaat mijn hart niet sneller kloppen. Ik heb het over maatregelen.
Meid, verlaat de discussie. Je puberteit begint alle kanten op de sputteren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.
Sepp Blater heeft zich zelfs laten horen over deze tragedie.quote:Amateurvoetbal afgelast na dood grensrechter
Vanwege het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen gaan de wedstrijden in het amateurvoetbal komend weekend niet door. Aan het begin van de wedstrijden in het betaald voetbal wordt een minuut stilte in acht genomen.
Dat maakte de KNVB dinsdag bekend. De spelers en arbiters zullen tijdens die wedstrijden rouwbanden dragen.
Doodslag
De 41-jarige Nieuwenhuizen werd zondag in Almere ernstig mishandeld door drie voetballers van 15 en 16 jaar. Dat gebeurde tijdens een jeugdwedstrijd van de amateurclubs Buitenboys en Nieuw Sloten. Maandag overleed hij in het ziekenhuis.
De drie voetballers uit Amsterdam worden verdacht van doodslag, mishandeling en openlijke geweldpleging. Ze moeten donderdag bij de rechter-commissaris verschijnen, maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
Stille tocht
De rechter-commissaris bepaalt onder meer of het voorarrest van de drie voetballers (15, 15 en 16 jaar oud) wordt verlengd. Ze zitten in beperking, wat wil zeggen dat ze behalve met hun advocaat geen contact mogen hebben met de buitenwereld.
Voor de overleden grensrechter Richard Nieuwenhuizen wordt zondagmiddag een stille tocht in Almere gehouden. Dat maakte voorzitter Marcel Oost van Buitenboys dinsdag bekend. De tocht begint om 17.00 uur en eindigt bij de voetbalclub. Waar de start is, is nog niet bekend.
Reactie FIFA
FIFA-voorzitter Sepp Blatter laat dinsdag weten diep geschokt te zijn door het overlijden van de Nederlandse grensrechter. De voorzitter van de wereldvoetbalbond heeft KNVB-voorzitter Michael van Praag geschreven en zijn medeleven overgebracht.
Op de FIFA-website schrijft de preses dat zijn gedachten uitgaan naar de familie van Nieuwenhuizen. 'Een verschrikkelijke tragedie. Voetbal is een spiegel van de samenleving en helaas komen dezelfde kwalen die de maatschappij teisteren ook voor in ons spel, in dit geval geweld,' aldus Blatter. Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)ood-grensrechter.htm
Kan me ook niet schelen eigenlijk, als dit "probleem" maar "opgelost" wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even een keer PVV zou leuk zijn inderdaad, dat is dan de doodssteek voor de partij.
Een volledige herziening? Daar zou wel wat mee gedaan kunnen worden ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk ook niet aan een paar maanden. Tuurlijk moet er goed onderzoek naar gedaan worden, maar het jeugdstrafrecht moet herzien gaan worden. De wetgever had zich waarschijnlijk nooit beseft dat de jeugd tot moord in staat was. Daar zijn de straffen ook naar.
"Problemen oplossen" en de "PVV" in een zin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:50 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Kan me ook niet schelen eigenlijk, als dit "probleem" maar "opgelost" wordt.
Mwah, zo te zien is die angst wel enigszins terecht. Dat bewijst dit laatste 'incident'wel weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Je ziet constant te typen vanuit angst. Heb je wel eens met een Marokkaan gepraat of vind je dat al eng? Eerlijk waar hoor, ik ben nu serieus. Vind ik van meer mensen hier. Wat een angst. Maargoed.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
Die ene zin zie ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Problemen oplossen" en de "PVV" in een zin.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Gatverdamme en dan ook nog zo'n reactie erachteraan hetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
Aandachtszieke idioot dat ie ook isquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Gatverdamme en dan ook nog zo'n reactie erachteraan hetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 17:40:24#grensrechter Oud-topscheids Mario van den Ende is het trouwens volledig met mijn observaties eens (Bron: Radio I). reageer retweet
twitter:Roelkleijngeld twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 13:57:05RT @Hassann_B ik heb vrienden die onschuldige dood en ik trots op ! reageer retweet
Ik weet niet wat er toen geroepen is. Erg fraai zal het niet geweest zijn. Ik weiger echter te geloven dat de matpartij na het laatste fluitsignaal zomaar uit het niets ontstond. Hebben de betrokken spelers de club verrast met hun gedrag? Maak dat maar een ander wijs.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maatregelen hoeven niet altijd opgelegd worden. Er is destijds verbaal uitgehaald naar de scheidsrechter, dat is geen reden om mensen te royeren.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Roelkleijngeld twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 13:57:05RT @Hassann_B ik heb vrienden die onschuldige dood en ik trots op ! reageer retweet
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
dat de klappen al waren gegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat? Wat was er dan gebeurd dat het te laat was?
Kijk hem wanhopig om zich heen grijpen voor een vriendje om hem te steunen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:56 schreef NotYou het volgende:
Peters dochter knuffelt zielige negertjes in Afrika, dát is fatsoen.
Als je de eer hebt te mogen fluiten voor dit soort - door het onrecht in de maatschappij - logischerwijs enigszins gefrustreerde biculturele kansenkanjers dan dien je hen ongeacht omstandigheden gewoon onvoorwaardelijk gelijk te geven en wie dat niet doet is een facist.
Dat Rudolph de Vries er ondertussen een levensstandaard op na houdt die goed mogelijk vele honderden malen hoger ligt dan wat eerlijk is, wat haalbaar zou zijn voor iedereen in een utopische wereld waarin alles wel eerlijk verdeeld is, daar hoor je de man niet over.
Hell, deze ijdele egocentrist heeft zelfs aan één vrouw nog niet genoeg.
Kotsziek word ik van dit soort blinde zelfuitgeroepen 'fatsoenlijken'.
(Alle respect overigens voor wat hij beroepsmatig heeft weten klaar te spelen voor mensen die door het systeem in de steek gelaten waren maar laat de man als het aankomt op politiek/het wereldtoneel alsjeblieft zijn domme mond houden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |