Nou blijkbaar wel als je al die tweets voorbij ziet komen he..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten.
Ik praat niks goed. Doen Nederlanders ook altijd, als je iets aankaart, praat je meteen iets goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten.
Ja, en dat klopt dus niet. De 3 daders zijn bekend, de namen zijn hier al langsgekomen. 1 Marokkaan en 2 niet-Marokkanen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.html
Dat de pers niet over de nationaliteit of afkomst mag praten zijn leugens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuw Sloten kan er inderdaad niks aan doen
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tis wel apart dat ie schijnbaar bij een andere wedstrijd pas in elkaar zakte en niet direct na die schoppartij. 's Avonds kon ie nog wel even praten in het ziekenhuis en leek ie redelijk bij en ineens is ie toch dood.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_kutvoetbal__.html
Omdat alleen Marokkanen daarop reageren. Nederlanders zijn meer van het kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verder, het gebeurde blijkbaar onder de neus van heel veel mensen. Waarom heeft er niemand gereageerd
De post was niet aan jou gericht, maar aan onze vriendin Luxuria.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Doen Nederlanders ook altijd, als je iets aankaart, praat je meteen iets goed.
Ik beweer helemaal niksquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk, meid. Marokkanen praten dit goed. Ik ben Marokkaan, maar je hoort het mij niet goed praten. Ga geen onzin lopen beweren op een forum. Er zit een Marokkaanse dader bij, soit, maar mishandeling en geweld moet niemand goed praten. Nederlander of Marokkaan. Laat dat duidelijk zijn voordat je wat roept. Ga niet beweren dat Marokkanen dit goed praten. Met dat soort onzin maak ik gelijk korte metten mee op dit forum.
Och, niemand die dit goedpraat behalve die trieste 13-jarige stumpers die geen normale opvoeding krijgen. Even serieus, wat hier heeft plaatsgevonden is te erg voor woorden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.
Nee, ze waren al te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat alleen Marokkanen daarop reageren. Nederlanders zijn meer van het kijken.
Sinds wanneer is dat leidend?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de tweets te zien zien ze zichzelf niet zo.
Dus hebben ze in het verleden niets gedaan. Nu optreden is een tikkeltje te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De club heeft het hier helemaal niet achterwege gelaten. Ze hebben voor beide gekozen, mede omdat er in het verleden ook al genoeg is voorgevallen met dat team.
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die dat doen ben ik bang. Dat zijn natuurlijk onderontwikkelde kinderen, maar ze doen het wel.
Nou daarmee toon je toch aan dat je het normaal vindt dat zoiets is gebeurd en ze zeggen dat de grensrechter als eerst zou hebben geschopt dat ze het daarom maar hebben gedaan. Ik weet niet of je dat geen goedpraten kan noemen?quote:
Ken je ook ouders die dat doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.
Dat zou niet goed zijn inderdaad. Zou een vrijbrief zijn om iedereen maar te slaan of schoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand die dit goed kan keuren. Gelukkig.
En jij mag niet naar buiten van je vader en broers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
En jij bent oud. Wat voor Henk ben jij.
Het gaat niet om etniciteit, dit is puur kansloze straatcultuur gepropageerd door bijv. 101barz, van jawel, gemeenschapsgeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die dat ontkent. Alleen men moet niet gaan beweren dat Marokkanen die ene dader proberen te beschermen. Wat een paar kutjochies lopen te schreeuwen boeit op dat vlak niet. Pak alle daders op en straf ze.
Vingertje wijzen. Wat een helden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand die dit goed kan keuren. Gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |