Wat probeer je me duidelijk te maken? Waar reageer je op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zo zie je maar onder wat soort mensen je je mag scharen. Dat moet vast een goed gevoel geven. Maar goed, laatste reactie hier. Kunnen jullie het topic volplempen met stoere praat en ander ranzigs. Lijkt het net een topic op maroc.nl
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Waren het allochtonen dan die jochies?
Of hebben we hier weer een zinloze discussie.
Och niks van meegekregen allemaal, maar oke.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Daar lijkt het wel op.
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef byah het volgende:
Overigens is dit nog maar een incident, de problematiek van allochtone jongeren zal alleen maar erger worden. De huidige maatschappij is verrot..
Jup, helaas weer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Re het volgende:
Ahhhh oog om oog omdat zij dat ook doen.... Spiegeltje nodig?
Ja als je de discussie hebt meegelezen zou je dat weten..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie jou ook niet discussiėren hoor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zo zie je maar onder wat soort mensen je je mag scharen. Dat moet vast een goed gevoel geven. Maar goed, laatste reactie hier. Kunnen jullie het topic volplempen met stoere praat en ander ranzigs. Lijkt het net een topic op maroc.nl
achja we zullen over 10 jaar zien wie er gelijk had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.
Sommige mensen werken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja als je de discussie hebt meegelezen zou je dat weten..
Puur emotie, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.
Leuk.quote:
Als ze die uitkeringen nou omhoog zouden gooien...quote:
waarom komisch ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.
Dank voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
Nederland reageerde deze week geschokt op het nieuws dat een 41-jarige grensrechter door een aantal 15- en 16-jarige Amsterdamse voetballers is doodgeschopt. Een aantal verdachten is inmiddels aangehouden en dat heeft bij het lokale bontkraagtuig tot flink wat woede geleid. Ze melden op Twitter dat de aanhouding van hun 'mattie' Yassin Dardrak 'racistisch' is.
Een kleine selectie van de geplaatste berichten geeft een beeld van zowel het beschavingsniveau als de intelligentie van de medestanders van een van de jongens die de dood van de grensrechter op zijn geweten heeft. Waar sommigen niet verder komen dan "Free Yassin", gaan anderen nog iets verder in hun poging om aan het stereotype te voldoen door teksten als "Fuck pvv fuck you fuck die gast die dood is" te plaatsen.
Ook de mensen die het niet eens zijn met de heren steunbetuigers moeten het ontgelden. Hen wordt te verstaan gegeven dat ze 'racist' zijn en naar Lelylaan dienen te komen. Voor wie daar geen behoefte toe voelt, heeft het bontkraagtuig ook een duidelijke boodschap: "ik neuk jou moeder kkr hollander".
Helaas zijn er ook zoveel 'incidentjes' toch? Walgelijk dit soort reacties. Er is een reden voor waarom dit altijd hetzelfde is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh. Houd toch eens op met dat gezever over allochtone jongeren. Is altijd hetzelfde.
Dan zou ik nog meer moeten werken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze die uitkeringen nou omhoog zouden gooien...
Geen gezeik. Iedereen rijk!
Stem: De Tegenpartij
Neuh lijkt me sterk. Minderjarig, geen moord. Die mogen in vrijheid het proces afwachten denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef komrad het volgende:
[..]
kan me niet anders voorstellen dan dat voorarrest verlengd wordt.
en hoe cru het ook klinkt, dat is ook in het belang van de verdachten om te voorkomen dat mensen het recht in eigen hand nemen.
Ik snap het wel hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom komisch ?
Ik ben ook vel tegen de Shariawetgeving maar als dit soort kotters dit soort dingen doen is het niet meer dan te recht dat ze even harder aangepakt worden hoeft niet gelijk dodelijk , maar een paar maanden niet kunnen zitten lijkt me wel meer terecht ( al hoe wel dat gebeurd van zelf wel als die in het gevang komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |