Ja ik hoor jou altijd nogal eenzijdig met die kreten strooien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Niet ? Ik denk het wel hoor. Waarom denk je van niet ?
Maatschappelijk belang gaat meewegen denk ik. Iedereen en alles is redelijk fel nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh lijkt me sterk. Minderjarig, geen moord. Die mogen in vrijheid het proces afwachten denk ik.
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef byah het volgende:
Overigens is dit nog maar een incident, de problematiek van allochtone jongeren zal alleen maar erger worden. De huidige maatschappij is verrot..
Wraak motief zou dat zijn, niet "pure bloedlust".quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.
Pure bloedlust is een van de mooiste emoties van de mens.
Maar ik kan een glimlach toch zelden onderdrukken in dit soort zaken.
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het richeltuig dat was?
[ afbeelding ]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.quote:
Schattig he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zeg
Kijk ook nog effe bij deze guy: @HichamAskquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb eens even gesnuffeld bij die gast op Twitter, Wat een figuur zeg
Ja precies. Want strenger straffen is gelijk aan een wetgeving die zogenaamd goddelijk is en de doodstraf voor het geven van een kusje aan de buurman geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd kankeren op moslims, maar in dit soort gevallen grijpt iedereen toch het liefst naar de shariawetgeving. Wel komisch eigenlijk.
Dat hebben we sowieso, of het nu neefjes van Johannes zijn of dat ze Yassir heten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Waren het allochtonen dan die jochies?
Of hebben we hier weer een zinloze discussie.
Qua problematiek met allochtonen misschien wel, maar het feit dat deze problemen blijkbaar verergeren, en zichtbaar worden door dit soort incidenten, doet mij vrezen voor de toekomst.quote:
Ja nu. Over een maand is iedereen het weer vergeten en wordt de overwinning op de kk pvv tatas gevierd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maatschappelijk belang gaat meewegen denk ik. Iedereen en alles is redelijk fel nu.
Ja wij hebben het ook allemaal gevolgd, je hoeft niet nog eens 100 samenvattingen neer te gooienquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ook een leuke :
Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie spreekt na de dood van de grensrechter in Almere van een serieus signaal. "Als zoiets gebeurt, moet er meer aan de hand zijn. Zoiets gebeurt niet van de ene op de andere dag zomaar ineens. "
Opstelten vindt het in de eerste plaats een zaak van de sportclubs en de KNVB om concrete maatregelen te bedenken. De clubs moeten volgens hem goed toezicht houden en bekijken hoe het met ouders en begeleiding gaat.
Hij noemt de dood van de grensrechter vreselijk en wil dat de daders stevig worden aangepakt.
Nee omdat hun aantal steeds groter wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.
Jij snapt 'm. Wordt het toch een beetje wishfull-thinking. De ironie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem van allochtone jongeren zal wel groter worden, dat staat buiten kijf. Maar niet zozeer omdat ze daadwerkelijk allemaal tuig zijn, maar wel omdat ze steeds meer als zo gezien worden heb ik 't idee.
Zeik niet man. Kom net thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja wij hebben het ook allemaal gevolgd, je hoeft niet nog eens 100 samenvattingen neer te gooien
M'n ex was een allochtone jongere, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee omdat hun aantal steeds groter wordt.
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is de bron voor die eerste samenvatting? Over dat Twitter-gedoe?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeik niet man. Kom net thuis.
Open zelf eens een topic zoals ik vandaag heb gedaan.
Ze worden opgeblazen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef byah het volgende:
[..]
Qua problematiek met allochtonen misschien wel, maar het feit dat deze problemen blijkbaar verergeren, en zichtbaar worden door dit soort incidenten, doet mij vrezen voor de toekomst.
Ik heb genoeg reacties voorbij zien komen met: ze zouden de vaders van die kerels moeten doodschoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies. Want strenger straffen is gelijk aan een wetgeving die zogenaamd goddelijk is en de doodstraf voor het geven van een kusje aan de buurman geven.
Die shariah in Japan ook!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.
We groeien van elkaar af. Wij zijn "kkrasiesten", en zij zijn "inteelt rifapen", en het zal nooit een "Wij Nederlanders" worden.
Dit zal doorgaan tot het een keer volledig mis gaat, tot het te ver gaat, en mensen de wapens op zullen pakken.
Ik voorspel u allen, Kristallnacht 2.0 zit er aan te komen, het zal niet binnenkort zijn, misschien gaan er nog wat generaties overheen, maar sla allen voor de zekerheid frikandelbroodjes en energydrink in, zodat wij, FOK!kers ons kunnen bergen, en nadat de rook geklaard is, en het bloed is weggesleten, zullen wij opstaan als een nieuw volk.
Alleen de aarde herpopuleren zal moeilijk gaan vanaf onze zolderkamertjes.
Overdrijven is ook een vak, maar je eerste alinea is correct.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
We groeien niet naar elkaar toe zoals dat zou moeten.
We groeien van elkaar af. Wij zijn "kkrasiesten", en zij zijn "inteelt rifapen", en het zal nooit een "Wij Nederlanders" worden.
Dit zal doorgaan tot het een keer volledig mis gaat, tot het te ver gaat, en mensen de wapens op zullen pakken.
Ik voorspel u allen, Kristallnacht 2.0 zit er aan te komen, het zal niet binnenkort zijn, misschien gaan er nog wat generaties overheen, maar sla allen voor de zekerheid frikandelbroodjes en energydrink in, zodat wij, FOK!kers ons kunnen bergen, en nadat de rook geklaard is, en het bloed is weggesleten, zullen wij opstaan als een nieuw volk.
Alleen de aarde herpopuleren zal moeilijk gaan vanaf onze zolderkamertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |