Oudste.quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nice pic is Sansa die oudste of jongste dochter van de Starks?
Oneens.quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritante verraarder rol is het wel mee eens ik ben gestopt met kijken omdat het blonde incest mormel maar niet kapot gemaakt werd en maar bleef winnen met die kut grijns van hem.
Is een personage dat in de boeken schijnbaar niet genoemd wordt (net als "Miranda" die ik vergeten ben op te nemen in dit overzicht zie ik nu).quote:
Ik begon al aan mijzelf te twijfelen..quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Littlecreep het volgende:
Ben al twee keer door de boekenreeks heen, en er zit inderdaad geen Mirelle in het boek.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
De poeperd van Missandei:
[ afbeelding ]
En R'hllor zag dat het goed wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
De poeperd van Missandei:
[ afbeelding ]
Nu moet ik mijn overzichtje weer updaten.quote:English actor Mark Killeen has been cast in the role of Mero, the Titan’s Bastard, for season 3 of Game of Thrones.
Ikkequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Nu weet ik niet meer wie de heetste griet is van de Dany verhaallijn...
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Nu weet ik niet meer wie de heetste griet is van de Dany verhaallijn...
Unsulliedquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe plaatjens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Missandei is 8 ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenEn anders Missandei als plaatsvervangster, heb ik ook eigenlijk niets tegen
[..]
Unsullied
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenEn anders Missandei als plaatsvervangster, heb ik ook eigenlijk niets tegen
[..]
Unsullied
Waar?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...
Zijn geen speren maar kreukelfrieten.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn die speren echt gekronkeld of ligt het aan de lucht?
Dat leger heeft genoeg te eten in dat gevalquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zijn geen speren maar kreukelfrieten.
Kan ik me ook niets van herinneren ja. Missandei was in het boek toch 9 jaar oud? Ik bedoel, zélfs GRRM...quote:
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Hmm Mero, hem kan ik me niet meer herinneren in de boeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nu moet ik mijn overzichtje weer updaten.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ikke![]()
Spoiler! Nu weet iedereen dat jij hem niet belangrijk vond.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm Mero, hem kan ik me niet meer herinneren in de boeken eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.Ik zou dan ook errug blij zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Littlefinger zit in The Dark Knight Risesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik zit Batman Begins te kijken en wie flitst daar voorbij? Joffrey!
[ afbeelding ]
Als wie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef Ooku het volgende:
[..]
Littlefinger zit in The Dark Knight Rises
Joh...!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik zit Batman Begins te kijken en wie flitst daar voorbij? Joffrey!
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Kyubey het volgende:
Wah, boek 3 bijna uit. Ge wel dig.
Dit wordt echt het beste seizoen![]()
Dat wist ik toch niet, man?quote:
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet, man?Eerste keer dat ik die film in z'n geheel heb gezien. Vorige keer was af en toe wat minuutjes en heb sindsdien altijd gedacht dat het maar een saaie kutfilm was
Ah zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.![]()
Het was meer een bevestiging van het feit dat Joffrey in Batman Begins iedere zoveel topics weer terugkomt.
Catwoman met d'r strakke ass op de batbike > Scarecrow + Ra's Al Ghulquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef MAHL het volgende:
Sansa Jailbait - echt of niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 03:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van dat kind houden?![]()
![]()
Wat een leuk klein vrouwtjequote:
Het blijft zo'n dropjequote:
Dude...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Wat een slechte rip-off van Lord of the Rings zeg.
Met Boromir in de hoofdrol, kunnen ze niks beters verzinnen ofzo het lijkt wel fanfiction.
Daarom gaat hij ook lekker snel doodquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Met Boromir in de hoofdrol, kunnen ze niks beters verzinnen ofzo het lijkt wel fanfiction.
Emilia Clarke is 10x geiler dan Liv Tyler. Of je bent gay, of je hebt GoT niet gezien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Want alles draait om jouw domme meningquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef DO2 het volgende:
Ik vind die hele LOTR vreselijk saai.
GOT vind ik daarentegen zeer vermakelijk.
Dus die vergelijking gaat niet op.
You know nothingquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want alles draait om jouw domme mening
De enige overlap is dat ze beiden afspelen in een fantasy-setting.quote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef Itisbangin het volgende:
Er is natuurlijk wel een overlap. Maar het zijn beiden gewoon erg goede uitvoeringen an sich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze staan nog steeds in de OPquote:Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
Wordt onderhand wel bijna tijd voor nieuwe![]()
Zoals met de dood van Renly bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik blijf me wel afvragen waarom Martin magie als deus ex machina gebruikt. Vond het in de boeken al vrij tenenkrommend, maar in de serie is het een nog groter probleem.
Onder andere, maar als je de boeken leest dan kun je nog wel meer voorbeelden opnoemen, maar dat gaan we niet spoileren ofc.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals met de dood van Renly bedoel je?
Gore pedo'squote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ik me ook niets van herinneren ja. Missandei was in het boek toch 9 jaar oud? Ik bedoel, zélfs GRRM...
Toch?
Onder andere inderdaad. Totaal geen foreshadowing, het wordt enkel gebruikt om het plot simpel verder te brengen.. GRRM heeft daar best wel wat steken mee laten vallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals met de dood van Renly bedoel je?
Foto's mogen hier geplaatst worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef ThaTim het volgende:
Goede TT. Sansa lijkt erg veel op zusje van vriend van me, ze maakt me altijd gek![]()
for sciencequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Foto's mogen hier geplaatst worden.
Mooi, hoe meer hoe beterquote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef DoomCow het volgende:
'Game Of Thrones' to return with longer episodes
Season three of the HBO fantasy show will apparently be 'super-sized'
http://www.nme.com/filman(...)nger-episodes/293555
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:quote:
Ik zou er maar niet van wakker liggen...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:
http://www.nme.com/filman(...)ummer-in-game/290273
http://www.nme.com/news/snow-patrol/65105
Weet niet wat ik er van moet verwachten.Straks gaan ze nog een musical nummer doen ofzo (as if
)
...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:
http://www.nme.com/filman(...)ummer-in-game/290273
http://www.nme.com/news/snow-patrol/65105
Weet niet wat ik er van moet verwachten.Straks gaan ze nog een musical nummer doen ofzo (as if
)
ja zoiets als de musicanten op een bruiloftquote:Op donderdag 20 december 2012 08:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
...
Boeiend. Het zijn maar cameo's.
Voor wie het niet opkrijgt, het is misschien tijd voor een leuk bordspelletje Game of Thrones met je vrienden?quote:
Dat Daenerysvakjequote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wie het niet opkrijgt, het is misschien tijd voor een leuk bordspelletje Game of Thrones met je vrienden?
[ afbeelding ]
Sansa Stark: Do Nothing
(weet niet of deze al eens gepost was)
Bol.com. Maar hij verschijnt pas in maart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Weet iemand waar je zo'n hele mooie GoT dvd box kan halen?
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:18 schreef MAHL het volgende:
Niet dat ik hem dan ga kopen, ik wacht wel tot de hele serie in één verzamelbox te vinden is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.
Kom op, moeten wel de serie steunen hequote:
Ja ja... ik weet het.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Kom op, moeten wel de serie steunen he
Ik zal wat meer reclame maken voor GoT zodat anderen misschien wel de box gaan kopen straks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Kom op, moeten wel de serie steunen he
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef VeX- het volgende:
Over een paar weken begint de voorpret al.
Dat is voor iedereen denk ik nog afwachten. Seizoen 3, dat is zo ongeveer wel "boek 3" en die bestaat eigenlijk uit twee boeken. Maar hoeveel ze dan gaan mee pakken voor 10 afleveringen...? Ik denk eerder dat ze vooral zaken uit boek 3.1 zullen coveren. En wat ik denk dat ze gaan coveren, daar mag ik hier niet over praten!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:25 schreef Cardozo het volgende:
Wat gaan ze nou allemaal coveren in seizoen drie? Het halve boek?
Precies hetzelfde gevoel!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat ik weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe ze alles gaan verfilmen dus ik ben ook wel in een aftelbui.
Hey! De jaren 90 roept je.quote:
Op de helft van deel 4quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
Wel blij dat ze gewoon hun gang kunnen gaan met filmen nu, en niet de druk hebben om dingen weg te laten of heel snel te vertellen om de 'één boek, één seizoen' deadline te halen.
Speaking of which, hoever ben je met lezen Kyubey?
Boek 5 verscheen vorig jaar zomer, anderhalf jaar dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef Kyubey het volgende:
Hoe lang is hij al met boek 6 bezig eigenlijk?
Aan de andere kant, toen er vroeger nog Harry Potter boeken kwamen kon het ook niet snel genoeg en duurde het allemaal zo lang, nu is het eigenlijk best wel jammer dat er niets meer komtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Bienelientjee het volgende:
En op Wiki stond dat hij iets van 3 jaar verwacht nodig zou hebben......?
Ik had het voor mezelf al uitgerekend. Tegen de tijd dat boek 7 uit zal/zou komen (met de huidige verwachting qua tijd!), ben ik al 30!![]()
![]()
![]()
Verschil is alleen dat J.K. Rowling een iets langere levensverwachting heeft van G.R.R. Martinquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Aan de andere kant, toen er vroeger nog Harry Potter boeken kwamen kon het ook niet snel genoeg en duurde het allemaal zo lang, nu is het eigenlijk best wel jammer dat er niets meer komt
Dat had/heb ik dus ook met de boekenserie Het Rad Des Tijds! De originele schrijver is overleden in 2007. Nu maakt iemand anders het verhaal wel af met zijn aantekeningen, maar dat maakt het toch anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat J.K. Rowling een iets langere levensverwachting heeft van G.R.R. Martin
Gelukkig ook dat de makers van de serie ook weten hoe het allemaal afloopt, dus eventueel kunnen ze de boeken nog inhalenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat had/heb ik dus ook met de boekenserie Het Rad Des Tijds! De originele schrijver is overleden in 2007. Nu maakt iemand anders het verhaal wel af met zijn aantekeningen, maar dat maakt het toch anders.
Boek 3 bestaat niet uit 2 delen, is Alleen in Amerika uitgekomen als 2 boeken. Als je De box koopt, heb je gewoon 5 boeken, agot tot en met adod.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen denk ik nog afwachten. Seizoen 3, dat is zo ongeveer wel "boek 3" en die bestaat eigenlijk uit twee boeken. Maar hoeveel ze dan gaan mee pakken voor 10 afleveringen...? Ik denk eerder dat ze vooral zaken uit boek 3.1 zullen coveren. En wat ik denk dat ze gaan coveren, daar mag ik hier niet over praten!
[..]
Precies hetzelfde gevoel!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gelukkig ook dat de makers van de serie ook weten hoe het allemaal afloopt, dus eventueel kunnen ze de boeken nog inhalen
De Amerikaanse versie is 1 boek, in veel andere landen is het gesplitst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boek 3 bestaat niet uit 2 delen, is Alleen in Amerika uitgekomen als 2 boeken. Als je De box koopt, heb je gewoon 5 boeken, agot tot en met adod.
Ik verwacht overigens niet dat ze dezelfde splitsing aanhouden en gewoon hun eigen weg gaan, zoals ze in seizoen 2 ook gedaan hebben.quote:At the time of its publication, A Storm of Swords was the longest novel in the series. It was so long that in the UK, Australia and Israel its paperback edition was split in half, Part 1 being published as Steel and Snow in June 2001 (with the one-volume cover) and Part 2 as Blood and Gold in August 2001 (with a specially-commissioned new cover). The same division was used in the Polish edition. In France, the decision was made to cut the novel into four separate editions.
oh ik dacht de US, niet de UK.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is 1 boek, in veel andere landen is het gesplitst.
[..]
Ik verwacht overigens niet dat ze dezelfde splitsing aanhouden en gewoon hun eigen weg gaan, zoals ze in seizoen 2 ook gedaan hebben.
2 jaar want hij had al wat geschreven voordat ADWD uit kwam, en het einde is nog lang niet in zicht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef Kyubey het volgende:
Hoe lang is hij al met boek 6 bezig eigenlijk?
Wel opvallend dat hij zelfs A Storm of Swords, het langste deel, binnen twee jaar geschreven had.quote:Martin believes the two last volumes of the series will be big books of 1500+ manuscript pages each.[18] By October 2012, 400 pages of the sixth novel had been written, although Martin considers only the first 200 as "really finished", the rest still needing some revisions
Dat niet echt, aangezien hij het verhaal van deel 1 tot 3a oorspronkelijk zag als het eerste boek van een trilogie, waar hij begin jaren '90 aan begon. Met boek 1 af wist hij dus al precies hoe en wat hij wilde doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:50 schreef Nic1 het volgende:
Wel opvallend dat hij zelfs A Storm of Swords, het langste deel, binnen twee jaar geschreven had.
Oja, dit het boekentopic niet.quote:
Hij weet geloof ik wel hoe hij alles wil laten eindigen, maar het lot van sommige personages en de reis opweg naar de finale nog niet helemaal. Dus half idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Nic1 het volgende:
Dat weet ik, blijkbaar heeft hij nog steeds geen idee waar hij heen wil met het verhaal.
Maar we moeten stil zijn over het boek hier iddquote:Oja, dit het boekentopic niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Mss het volgende:
OMG. Ik heb deze serie pas ontdekt, en hoe fucking episch is dit
.
Pulp Fiction en nu ook nog eens Game of Thrones. Misschien ga je het toch nog leren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Mss het volgende:
OMG. Ik heb deze serie pas ontdekt, en hoe fucking episch is dit
.
Watquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:18 schreef Quotidien het volgende:
http://www.gamesmeter.nl/game/10884
Iemand die dit al gespeeld heeft?
Het eerst wat ik deed toen ik in de zomervakantie een pc kocht was Game of Thrones kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pulp Fiction en nu ook nog eens Game of Thrones. Misschien ga je het toch nog leren.
Donker, rustig, koud, GoT-loosquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:58 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is dat nou, leven onder een steen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Donker, rustig, koud, GoT-loos
EN OMG WAT EEN TOF EINDE! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat! En nu wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop het niet zeg. Nee, doe mijn maar zóo tof.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Seizoen 3 gaat hopelijk zó tof worden.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]GEEN BOEKSPOILERS!!!!111!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Hij wist dat hij zou sterven en heeft volgens mij zelf de auteur uitgekozen en dermate veel aantekeningen achter gelaten dat het in principe nog steeds zijn verhaal is, overigens ben ik zo rond deel zes afgehaakt, ik wacht op de films.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat had/heb ik dus ook met de boekenserie Het Rad Des Tijds! De originele schrijver is overleden in 2007. Nu maakt iemand anders het verhaal wel af met zijn aantekeningen, maar dat maakt het toch anders.
Dat wel, maar je merkt het toch wel aan de schrijfwijze. En welke films?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij wist dat hij zou sterven en heeft volgens mij zelf de auteur uitgekozen en dermate veel aantekeningen achter gelaten dat het in principe nog steeds zijn verhaal is, overigens ben ik zo rond deel zes afgehaakt, ik wacht op de films.
Of zóooo tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Nee, doe mijn maar zóo tof.
Ja weet niet, ik wierp er even een vluchtige blik in.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Franknfurter het volgende:
Hahahaha serieus? Dat haalt werkelijk al het golddiggerige uit haarmijn god wie heeft dat vertaald
Nog steeds kan ik er niet bij dat namen vertaald worden. Namen van gebieden/kastelen etc vooruit, maar mensenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef Kyubey het volgende:
Haha, Margaery is in de Nederlandse vertaling Marjolij![]()
Smoesjes. Stiekem lees je gewoon de Nederlandse versie. En maar interessant doen dat het zo knap is dat je al op je 16e dikke Engelse boeken leestquote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik wierp er even een vluchtige blik in.
Harry Potter vertalingenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog steeds kan ik er niet bij dat namen vertaald worden. Namen van gebieden/kastelen etc vooruit, maar mensen
Maargoed, daarom zorg je er ook voor dat ondertiteling uitstaat of engels is. Nederlandse vertaling is toch vrijwel uitsluitend knudde
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Smoesjes. Stiekem lees je gewoon de Nederlandse versie. En maar interessant doen dat het zo knap is dat je al op je 16e dikke Engelse boeken leest![]()
Ik vond de vertalingen juist wel goed gedaan in HPquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Harry Potter vertalingen![]()
Hermelien Griffel![]()
[ afbeelding ]
In de boeken is het inderdaad Stormgeboren, maar is de voornaam wel hetzelfde als in de engelse boeken. Voor Jon is alleen de achternaam vertaald naar het NL. En Littlefinger wordt Pinkje genoemdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik vond de vertalingen juist wel goed gedaan in HP![]()
Behalve Hermelien dan.
Maar die namen worden in GoT ook serieus zo vertaald?
Kleine Vinger
Jan Sneeuw
Danielle Stormgeboorte
Edwin Stroef
En Catelyn Stark dan? Cathelijne Stroef?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
In de boeken is het inderdaad Stormgeboren, maar is de voornaam wel hetzelfde als in de engelse boeken. Voor Jon is alleen de achternaam vertaald naar het NL. En Littlefinger wordt Pinkje genoemd
Die blijven gewoon Starkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Catelyn Stark dan? Cathelijne Stroef?
En zijn lieftallige oma, de koningin der doornen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De prins der bloemen
[ afbeelding ]
Prikkelbaar figuur. *gniffel gniffel*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En zijn lieftallige oma, de koningin der doornen.
De Vallei, Winterval, Drakensteen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De muur, de wildelingen, de anderen/witte lopers
Hij is toch ook gay?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De prins der bloemen
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef Fairfax het volgende:
Ik lees de boeken in t Nederlands. Namen waren op t begin even wennen, maar daarna merk je t niet eens. Sommige vertalingen die hier genoemd werden vond ik zelfs wel aardig, zoals Marjolij. Al had ik zelf voor Margarine gekozen.![]()
Kun je trouwens nagaan hoe kut het moet zijn voor native engelssprekenden, die hebben dit altijd..
John Snow
Pike
The Hound
Stormborn
The Reach
...
Kun je nagaan hoe kut de Beatles eigenlijk wel niet zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:16 schreef Kyubey het volgende:Als Nederlander kan de betekenis van de tekst wel eens langs je heengaan, maar bij Engelsen horen ze de meest belachelijke dingen
Met een beetje hulp van mn vriendenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe kut de Beatles eigenlijk wel niet zijn...
Hmm, van Arya en Bran had ik het wel verwacht, maar van Sansa... Nee, dat was niet erg ladylikequote:
Ah, kijk naar alle eenzame mensen. Een merel zingt in het holst van de nacht. Hey Jude, maak het niet slecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:35 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van mn vrienden
Woorden van wijsheid sprekend, laat het zijn, laat het zijn
We wonen allemaal in een gele onderzeeër, gele onderzeeër, gele onderzeeër
nananaanananaa hoi Judequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ah, kijk naar alle eenzame mensen. Een merel zingt in het holst van de nacht. Hey Jude, maak het niet slecht.
Zal we instrumental zijn danquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws, wist overigens niet dat hij ook muziek maakten:
Ze zullen wel een andere acteur casten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Funzel het volgende:
Betekent dit het einde van Ilyn Payne? :![]()
Erg triest nieuws overigens.
Wowquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws, wist overigens niet dat hij ook muziek maakten:
Ik stem Gordon. En om zijn rol realistischer te maken mogen ze zijn tong eruit rukken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze zullen wel een andere acteur casten.
A man needs a name, and a man will take care of the rest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Vieuw het volgende:
Ah das wel triest nieuws! krijg je straks weer zon actor swap.
OMG GoT is nergens voor genomineerd bij de oscars.. Tss. They know nothing!
Klopt, maar ze hebben ook geen Golden Globe nominaties dit jaar. Daar waar Dinklage vorig jaar nog won.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat tv-series worden genomineerd voor een filmprijs?
idd, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben ook geen Golden Globe nominaties dit jaar. Daar waar Dinklage vorig jaar nog won.
Hehequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
A man needs a name, and a man will take care of the rest.
Ja die zijn inderdaad gewoon genomineerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, onvoorstelbaar
Best TV Series (Drama)
Breaking Bad
Boardwalk Empire
Downton Abbey
Homeland
The Newsroom
Downton Abbey nooit gezien, Breaking Bad, Boardwalk Empire en Game of Thrones zijn wat mij betreft alle 3 geweldig. The Newsroom kwam in zijn eerste seizoen daar in de verste verte niet in de buurt.
Wel, Carice van Houten is genomineerd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef Vieuw het volgende:
[..]
@ Tweek: Zijn wel meer onderwerpen waar series voor genomineerd zijn zoals, Best Television Series - Musical or Comedy. Ook zijn er wel meer best actor nominees van series, waar niemand uit GoT voor is genomineerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel, Carice van Houten is genomineerd!A girl has given a man a name, a man shall do the rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
A girl has given a man a name, a man shall do the rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes.Bonusrondje van de zaak zal een man maar zeggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bonusrondje van de zaak zal een man maar zeggen dan
Misschien tijd om te realiseren dat seizoen 2 lang niet zo sterk was als seizoen 1.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, onvoorstelbaar
Best TV Series (Drama)
Breaking Bad
Boardwalk Empire
Downton Abbey
Homeland
The Newsroom
Downton Abbey nooit gezien, Breaking Bad, Boardwalk Empire en Game of Thrones zijn wat mij betreft alle 3 geweldig. The Newsroom kwam in zijn eerste seizoen daar in de verste verte niet in de buurt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes.Geer & Goor zijn best grappig hoor. En Jeroen van Koningsbrugge heeft ook af en toe zijn momenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de rest ben ik het eens though, zou daar graag Giel Beelen en Glennis Grace aan toe willen voegen.
Dat weet ik niet, boek 2 heeft heel veel opbouw en politiek spel erin, dat doet het niet goed in een serie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef ems. het volgende:
Als ze seizoen 2 ook netjes in 2 delen hadden gedaan was het inderdaad wat 'sterker' geweest denk ik.
Probleem was dat de gebeurtenissen uit het eerste boek/seizoen een stuk compacter zijn. Bij seizoen/boek 2 komen er opeens zoveel nieuwe karakters bij. Voor mensen die het boek niet kennen was het allemaal best lastig om te volgen, voor mensen die het wel kennen was het 2e seizoen erg rommelig.
Waarom niet? Ik vind dat prima in een seriequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, boek 2 heeft heel veel opbouw en politiek spel erin, dat doet het niet goed in een serie.
Omdat het wel ergens naartoe moet leiden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind dat prima in een serieInteressanter dan actie, veelal.
nee hoor, dat was al lang bekend, en welke kritiek? Over het algemeen werd ook op S2 positief gereageerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef ems. het volgende:
Ik denk ook eigenlijk dat de beslissing om s3 in twee delen op te splitsen kwam na de kritiek die s2 had gekregen.
omdat ze niet voor een golden globe genomineerd zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien tijd om te realiseren dat seizoen 2 lang niet zo sterk was als seizoen 1.
Ook door mij hoor. Alleen 'over het algemeen' hoor ik wel over een achteruitgang ten opzichte van s1 waarvan ik de mening wel deel. Betekent niet dat ik s2 slecht vond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee hoor, dat was al lang bekend, en welke kritiek? Over het algemeen werd ook op S2 positief gereageerd.
Downton schijnt erg goed te zijn, volgens een collegaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, onvoorstelbaar
Best TV Series (Drama)
Breaking Bad
Boardwalk Empire
Downton Abbey
Homeland
The Newsroom
Dat geloof ik niet, boek 3 is nou eenmaal veel te lang om in 10 afleveringen te vertellen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef ems. het volgende:
Ik denk ook eigenlijk dat de beslissing om s3 in twee delen op te splitsen kwam na de kritiek die s2 had gekregen.
Daar heb ik totaal geen bezwaar tegen. Tywin die met Arya chilltquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:16 schreef Nic1 het volgende:
Volgens mij zijn de bezwaren meer over alle wijzigingen die ze aangebracht hebben aan de verhaallijnen, die nergens op slaan.
Die hele gewijzigde Khaleesi-verhaallijn was wel erg vaag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen bezwaar tegen. Tywin die met Arya chillt
True maar wat ik wel een misser vind van het wijzigen van de verhaallijnen is dat er m.i. niet goed over nagedacht is hoe dingen, die in eerste instantie niet al te belangrijk zijn later toch een grote rol kunnen gaan spelen. Door dit maar te wijzigen of compleet weg te laten maak je het alleen maar moeilijker om in de latere seizoenen gebeurtenissen nog enigzins logisch uit te leggen. Ik ben bang dat ze met het wijzigen in S2 de basis hebben gelegd om straks S3/S4 niet goed meer uit te kunnen leggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die hele gewijzigde Khaleesi-verhaallijn was wel erg vaag.
Overigens vond ik seizoen 2 wel een stuk minder; het ging allemaal te snel en het was wat te onsamenhangend. Eigenlijk was alleen de slag bij Blackwater Bay een hoogtepunt, waar seizoen 1 stukken meer memorabele momenten had.
Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik boek 1 ook een stuk toffer vond dan boek 2. En het bronmateriaal van 3 belooft veel goeds.
De hele reden dat seizoen 2 beter was dan 1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif blijft de beste.
Niet eens een gifje van een lekker wijf ofzo...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De hele reden dat seizoen 2 beter was dan 1
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif blijft de beste.
Bedoel je het gedoe met Shae?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:59 schreef kirsten. het volgende:
[..]
True maar wat ik wel een misser vind van het wijzigen van de verhaallijnen is dat er m.i. niet goed over nagedacht is hoe dingen, die in eerste instantie niet al te belangrijk zijn later toch een grote rol kunnen gaan spelen. Door dit maar te wijzigen of compleet weg te laten maak je het alleen maar moeilijker om in de latere seizoenen gebeurtenissen nog enigzins logisch uit te leggen. Ik ben bang dat ze met het wijzigen in S2 de basis hebben gelegd om straks S3/S4 niet goed meer uit te kunnen leggen.
Waar doel je op? Voor zover ik weet zijn er geen dingen die weggelaten of veranderd zijn die de schrijvers later in moeilijkheden kunnen brengen... De Tully's en Reeds worden gewoon dit seizoen geïntroduceerd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:59 schreef kirsten. het volgende:
[..]
True maar wat ik wel een misser vind van het wijzigen van de verhaallijnen is dat er m.i. niet goed over nagedacht is hoe dingen, die in eerste instantie niet al te belangrijk zijn later toch een grote rol kunnen gaan spelen. Door dit maar te wijzigen of compleet weg te laten maak je het alleen maar moeilijker om in de latere seizoenen gebeurtenissen nog enigzins logisch uit te leggen. Ik ben bang dat ze met het wijzigen in S2 de basis hebben gelegd om straks S3/S4 niet goed meer uit te kunnen leggen.
Ook, en veel omtrent Arya in Harrenhal wat gewoon heel anders is dan in de boeken, .Ik vraag me af hoe ze dingen logisch willen gaan maken omtrend wat er daar gebeurd met de personages en het vervolg ervan in boek 3.quote:
Ja, dat is waar. Dany's verhaal werd flink verkracht. Mijn enige echt zware kritiekpunt van s2.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die hele gewijzigde Khaleesi-verhaallijn was wel erg vaag.
Arya eindigt in de serie op precies dezelfde plek als in het boek, daar kunnen ze het verhaal gewoon oppakken. Dat ze in het boek Tywin niet ziet is niet echt belangrijk, en droeg veel bij in de serie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:04 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ook, en veel omtrent Arya in Harrenhal wat gewoon heel anders is dan in de boeken, .Ik vraag me af hoe ze dingen logisch willen gaan maken omtrend wat er daar gebeurd met de personages en het vervolg ervan in boek 3.
Die man moord vrijwel heel Harrenhall in zijn eentje uit, en hoe!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Niet eens een gifje van een lekker wijf ofzo...![]()
Voor mij is dat wel een bevestiging ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee hoor, dat was al lang bekend, en welke kritiek? Over het algemeen werd ook op S2 positief gereageerd.
[..]
omdat ze niet voor een golden globe genomineerd zijn?
Ik heb de boeken niet gelezen maar uitermate genoten van seizoen 2, 10x meer dan van bijv the newsroom
Mooie teaser!quote:
Wtf is dit dan...? Geen seconde nieuw materiaal... En dat noemen ze dan een teaser.....quote:
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Arya eindigt in de serie op precies dezelfde plek als in het boek, daar kunnen ze het verhaal gewoon oppakken. Dat ze in het boek Tywin niet ziet is niet echt belangrijk, en droeg veel bij in de serie.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Kyubey het volgende:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/A_Feast_of_Ice_and_Fire
Wat is deze?
Geen spoilers, dus wees niet bang.
Tywin in Harrenhal laten was de enige manier om hem in de serie te hebben, aangezien er geen Tully's zijn. Zijn scenes met Arya waren erg goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?
De muziek, luister het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wtf is dit dan...? Geen seconde nieuw materiaal... En dat noemen ze dan een teaser.....
Hoat kwam toch niet op Harrenhall toen Arya er was? Hij was toen aan het jagen dacht ik, je hoorde wel verhalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?
deze reactie is 4 uur oud en je bent nog niet geslacht door de spoiler-politiequote:Op zondag 13 januari 2013 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoat kwam toch niet op Harrenhall toen Arya er was? Hij was toen aan het jagen dacht ik, je hoorde wel verhalen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Quotidien het volgende:
Heb van een kennis die werkt op technische afdeling van GoT vernomen dat Arya de eerste ep dood gaat.
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktHij houdt wel van The Hound denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
DAENERYS HAAR DRAKEN WORDEN OPGEGETEN DOOR TYRIONquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Worden er veel spoilers over het boek in dit topic gepost?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DAENERYS HAAR DRAKEN WORDEN OPGEGETEN DOOR TYRION
GR GRhumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Let wel: dikke spoilers in de beschrijving en comments.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Season 3 promotional photos:
http://www.tv.com/photos/(...)es-1709/image-22/#22
Er zijn er nu 5 uit, er komen er in totaal zeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef maurisioo het volgende:
ah hoeveel boeken zijn er nou? ben nu bij het boek een feestmaal voor de kraaien dacht ik. Hoeveel delen kan ik nog verwachten?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Boek 3 bijnaaaaa uit![]()
![]()
![]()
Straks maar even langs de boekenwinkel voor deel 4.
SPOILER: niet inhoudelijk, wel waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILER: niet inhoudelijk, wel waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds? Lees eens door hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef maurisioo het volgende:
ah hoeveel boeken zijn er nou? ben nu bij het boek een feestmaal voor de kraaien dacht ik. Hoeveel delen kan ik nog verwachten?
Arya Jailbait?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heeft er iemand al een goeie nieuwe TT paraat want de laatste paar edities was het om te huilen.
Ik ook, kom er niet doorheenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog steeds? Lees eens door haha
Matig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Waar Hans Kazan er niks bij is?
Waar de winter wel heel dichtbij komt?
Waar Jon Sneeuw bijna pussy krijgt?
Onthoofding hier, intrige daar..
The Hound hondsdol
Dus jij had een favoriet personage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |