En Catelyn Stark dan? Cathelijne Stroef?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
In de boeken is het inderdaad Stormgeboren, maar is de voornaam wel hetzelfde als in de engelse boeken. Voor Jon is alleen de achternaam vertaald naar het NL. En Littlefinger wordt Pinkje genoemd
Die blijven gewoon Starkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Catelyn Stark dan? Cathelijne Stroef?
En zijn lieftallige oma, de koningin der doornen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De prins der bloemen
[ afbeelding ]
Prikkelbaar figuur. *gniffel gniffel*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En zijn lieftallige oma, de koningin der doornen.
De Vallei, Winterval, Drakensteen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De muur, de wildelingen, de anderen/witte lopers
Hij is toch ook gay?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De prins der bloemen
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef Fairfax het volgende:
Ik lees de boeken in t Nederlands. Namen waren op t begin even wennen, maar daarna merk je t niet eens. Sommige vertalingen die hier genoemd werden vond ik zelfs wel aardig, zoals Marjolij. Al had ik zelf voor Margarine gekozen.![]()
Kun je trouwens nagaan hoe kut het moet zijn voor native engelssprekenden, die hebben dit altijd..
John Snow
Pike
The Hound
Stormborn
The Reach
...
Kun je nagaan hoe kut de Beatles eigenlijk wel niet zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:16 schreef Kyubey het volgende:Als Nederlander kan de betekenis van de tekst wel eens langs je heengaan, maar bij Engelsen horen ze de meest belachelijke dingen
Met een beetje hulp van mn vriendenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe kut de Beatles eigenlijk wel niet zijn...
Hmm, van Arya en Bran had ik het wel verwacht, maar van Sansa... Nee, dat was niet erg ladylikequote:
Ah, kijk naar alle eenzame mensen. Een merel zingt in het holst van de nacht. Hey Jude, maak het niet slecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:35 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van mn vrienden
Woorden van wijsheid sprekend, laat het zijn, laat het zijn
We wonen allemaal in een gele onderzeeër, gele onderzeeër, gele onderzeeër
nananaanananaa hoi Judequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ah, kijk naar alle eenzame mensen. Een merel zingt in het holst van de nacht. Hey Jude, maak het niet slecht.
Zal we instrumental zijn danquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws, wist overigens niet dat hij ook muziek maakten:
Ze zullen wel een andere acteur casten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Funzel het volgende:
Betekent dit het einde van Ilyn Payne? :![]()
Erg triest nieuws overigens.
Wowquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Triest nieuws, wist overigens niet dat hij ook muziek maakten:
Ik stem Gordon. En om zijn rol realistischer te maken mogen ze zijn tong eruit rukken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze zullen wel een andere acteur casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |