ja zoiets als de musicanten op een bruiloftquote:Op donderdag 20 december 2012 08:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
...
Boeiend. Het zijn maar cameo's.
Voor wie het niet opkrijgt, het is misschien tijd voor een leuk bordspelletje Game of Thrones met je vrienden?quote:
Dat Daenerysvakjequote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wie het niet opkrijgt, het is misschien tijd voor een leuk bordspelletje Game of Thrones met je vrienden?
[ afbeelding ]
Sansa Stark: Do Nothing
(weet niet of deze al eens gepost was)
Bol.com. Maar hij verschijnt pas in maart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Weet iemand waar je zo'n hele mooie GoT dvd box kan halen?
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:18 schreef MAHL het volgende:
Niet dat ik hem dan ga kopen, ik wacht wel tot de hele serie in één verzamelbox te vinden is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot gameofthrones_verzamelbox.zip er is.
Kom op, moeten wel de serie steunen hequote:
Ja ja... ik weet het.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Kom op, moeten wel de serie steunen he
Ik zal wat meer reclame maken voor GoT zodat anderen misschien wel de box gaan kopen straks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Kom op, moeten wel de serie steunen he
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef VeX- het volgende:
Over een paar weken begint de voorpret al.
Dat is voor iedereen denk ik nog afwachten. Seizoen 3, dat is zo ongeveer wel "boek 3" en die bestaat eigenlijk uit twee boeken. Maar hoeveel ze dan gaan mee pakken voor 10 afleveringen...? Ik denk eerder dat ze vooral zaken uit boek 3.1 zullen coveren. En wat ik denk dat ze gaan coveren, daar mag ik hier niet over praten!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:25 schreef Cardozo het volgende:
Wat gaan ze nou allemaal coveren in seizoen drie? Het halve boek?
Precies hetzelfde gevoel!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat ik weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe ze alles gaan verfilmen dus ik ben ook wel in een aftelbui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |