Ja, dat is waar. Dany's verhaal werd flink verkracht. Mijn enige echt zware kritiekpunt van s2.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die hele gewijzigde Khaleesi-verhaallijn was wel erg vaag.
Arya eindigt in de serie op precies dezelfde plek als in het boek, daar kunnen ze het verhaal gewoon oppakken. Dat ze in het boek Tywin niet ziet is niet echt belangrijk, en droeg veel bij in de serie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:04 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ook, en veel omtrent Arya in Harrenhal wat gewoon heel anders is dan in de boeken, .Ik vraag me af hoe ze dingen logisch willen gaan maken omtrend wat er daar gebeurd met de personages en het vervolg ervan in boek 3.
Die man moord vrijwel heel Harrenhall in zijn eentje uit, en hoe!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Niet eens een gifje van een lekker wijf ofzo...![]()
Voor mij is dat wel een bevestiging ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee hoor, dat was al lang bekend, en welke kritiek? Over het algemeen werd ook op S2 positief gereageerd.
[..]
omdat ze niet voor een golden globe genomineerd zijn?
Ik heb de boeken niet gelezen maar uitermate genoten van seizoen 2, 10x meer dan van bijv the newsroom
Mooie teaser!quote:
Wtf is dit dan...? Geen seconde nieuw materiaal... En dat noemen ze dan een teaser.....quote:
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Arya eindigt in de serie op precies dezelfde plek als in het boek, daar kunnen ze het verhaal gewoon oppakken. Dat ze in het boek Tywin niet ziet is niet echt belangrijk, en droeg veel bij in de serie.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Kyubey het volgende:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/A_Feast_of_Ice_and_Fire
Wat is deze?
Geen spoilers, dus wees niet bang.
Tywin in Harrenhal laten was de enige manier om hem in de serie te hebben, aangezien er geen Tully's zijn. Zijn scenes met Arya waren erg goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?
De muziek, luister het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wtf is dit dan...? Geen seconde nieuw materiaal... En dat noemen ze dan een teaser.....
Hoat kwam toch niet op Harrenhall toen Arya er was? Hij was toen aan het jagen dacht ik, je hoorde wel verhalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Waarom droeg het bij aan de serie? Ik denk zelf dat Vargo Hoat veel belangrijker is voor de verhaallijn met Jaime later. Hoe gaan ze dat dan uitleggen in S3?
deze reactie is 4 uur oud en je bent nog niet geslacht door de spoiler-politiequote:Op zondag 13 januari 2013 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoat kwam toch niet op Harrenhall toen Arya er was? Hij was toen aan het jagen dacht ik, je hoorde wel verhalen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Quotidien het volgende:
Heb van een kennis die werkt op technische afdeling van GoT vernomen dat Arya de eerste ep dood gaat.
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktHij houdt wel van The Hound denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |