quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Donker, rustig, koud, GoT-loos
EN OMG WAT EEN TOF EINDE! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat! En nu wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop het niet zeg. Nee, doe mijn maar zóo tof.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Snowbells het volgende:
Seizoen 3 gaat hopelijk zó tof worden.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]GEEN BOEKSPOILERS!!!!111!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Hij wist dat hij zou sterven en heeft volgens mij zelf de auteur uitgekozen en dermate veel aantekeningen achter gelaten dat het in principe nog steeds zijn verhaal is, overigens ben ik zo rond deel zes afgehaakt, ik wacht op de films.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:25 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat had/heb ik dus ook met de boekenserie Het Rad Des Tijds! De originele schrijver is overleden in 2007. Nu maakt iemand anders het verhaal wel af met zijn aantekeningen, maar dat maakt het toch anders.
Dat wel, maar je merkt het toch wel aan de schrijfwijze. En welke films?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij wist dat hij zou sterven en heeft volgens mij zelf de auteur uitgekozen en dermate veel aantekeningen achter gelaten dat het in principe nog steeds zijn verhaal is, overigens ben ik zo rond deel zes afgehaakt, ik wacht op de films.
Of zóooo tofquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Nee, doe mijn maar zóo tof.
Ja weet niet, ik wierp er even een vluchtige blik in.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Franknfurter het volgende:
Hahahaha serieus? Dat haalt werkelijk al het golddiggerige uit haarmijn god wie heeft dat vertaald
Nog steeds kan ik er niet bij dat namen vertaald worden. Namen van gebieden/kastelen etc vooruit, maar mensenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef Kyubey het volgende:
Haha, Margaery is in de Nederlandse vertaling Marjolij![]()
Smoesjes. Stiekem lees je gewoon de Nederlandse versie. En maar interessant doen dat het zo knap is dat je al op je 16e dikke Engelse boeken leestquote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik wierp er even een vluchtige blik in.
Harry Potter vertalingenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Nog steeds kan ik er niet bij dat namen vertaald worden. Namen van gebieden/kastelen etc vooruit, maar mensen
Maargoed, daarom zorg je er ook voor dat ondertiteling uitstaat of engels is. Nederlandse vertaling is toch vrijwel uitsluitend knudde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |