Oudste.quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nice pic is Sansa die oudste of jongste dochter van de Starks?
Oneens.quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritante verraarder rol is het wel mee eens ik ben gestopt met kijken omdat het blonde incest mormel maar niet kapot gemaakt werd en maar bleef winnen met die kut grijns van hem.
Is een personage dat in de boeken schijnbaar niet genoemd wordt (net als "Miranda" die ik vergeten ben op te nemen in dit overzicht zie ik nu).quote:
Ik begon al aan mijzelf te twijfelen..quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Littlecreep het volgende:
Ben al twee keer door de boekenreeks heen, en er zit inderdaad geen Mirelle in het boek.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
De poeperd van Missandei:
[ afbeelding ]
En R'hllor zag dat het goed wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef JosefDettelbacher het volgende:
De poeperd van Missandei:
[ afbeelding ]
Nu moet ik mijn overzichtje weer updaten.quote:English actor Mark Killeen has been cast in the role of Mero, the Titan’s Bastard, for season 3 of Game of Thrones.
Ikkequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Nu weet ik niet meer wie de heetste griet is van de Dany verhaallijn...
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Nu weet ik niet meer wie de heetste griet is van de Dany verhaallijn...
Unsulliedquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Khaleesi het volgende:
Nieuwe plaatjens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Missandei is 8 ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenEn anders Missandei als plaatsvervangster, heb ik ook eigenlijk niets tegen
[..]
Unsullied
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hopen dat we nog een paar flashbacks naar Doreah krijgenEn anders Missandei als plaatsvervangster, heb ik ook eigenlijk niets tegen
[..]
Unsullied
Waar?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...
Zijn geen speren maar kreukelfrieten.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn die speren echt gekronkeld of ligt het aan de lucht?
Dat leger heeft genoeg te eten in dat gevalquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zijn geen speren maar kreukelfrieten.
Kan ik me ook niets van herinneren ja. Missandei was in het boek toch 9 jaar oud? Ik bedoel, zélfs GRRM...quote:
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
In het boek zit zon geil stuk. Hopelijk verfilmen ze dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Hmm Mero, hem kan ik me niet meer herinneren in de boeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nu moet ik mijn overzichtje weer updaten.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ikke![]()
Spoiler! Nu weet iedereen dat jij hem niet belangrijk vond.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm Mero, hem kan ik me niet meer herinneren in de boeken eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet welk stuk je bedoelt denk ik, maar dat is niet met Missandei. Tevens is het een spoiler en noem je het woord 'boek', dat is hier een doodzonde.Ik zou dan ook errug blij zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Littlefinger zit in The Dark Knight Risesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik zit Batman Begins te kijken en wie flitst daar voorbij? Joffrey!
[ afbeelding ]
Als wie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef Ooku het volgende:
[..]
Littlefinger zit in The Dark Knight Rises
Joh...!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik zit Batman Begins te kijken en wie flitst daar voorbij? Joffrey!
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Kyubey het volgende:
Wah, boek 3 bijna uit. Ge wel dig.
Dit wordt echt het beste seizoen![]()
Dat wist ik toch niet, man?quote:
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet, man?Eerste keer dat ik die film in z'n geheel heb gezien. Vorige keer was af en toe wat minuutjes en heb sindsdien altijd gedacht dat het maar een saaie kutfilm was
Ah zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.![]()
Het was meer een bevestiging van het feit dat Joffrey in Batman Begins iedere zoveel topics weer terugkomt.
Catwoman met d'r strakke ass op de batbike > Scarecrow + Ra's Al Ghulquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beste van de trilogie, maar dat terzijde.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef MAHL het volgende:
Sansa Jailbait - echt of niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 03:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van dat kind houden?![]()
![]()
Wat een leuk klein vrouwtjequote:
Het blijft zo'n dropjequote:
Dude...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Wat een slechte rip-off van Lord of the Rings zeg.
Met Boromir in de hoofdrol, kunnen ze niks beters verzinnen ofzo het lijkt wel fanfiction.
Daarom gaat hij ook lekker snel doodquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Met Boromir in de hoofdrol, kunnen ze niks beters verzinnen ofzo het lijkt wel fanfiction.
Emilia Clarke is 10x geiler dan Liv Tyler. Of je bent gay, of je hebt GoT niet gezien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Want alles draait om jouw domme meningquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef DO2 het volgende:
Ik vind die hele LOTR vreselijk saai.
GOT vind ik daarentegen zeer vermakelijk.
Dus die vergelijking gaat niet op.
You know nothingquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Game of Thrones
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want alles draait om jouw domme mening
De enige overlap is dat ze beiden afspelen in een fantasy-setting.quote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef Itisbangin het volgende:
Er is natuurlijk wel een overlap. Maar het zijn beiden gewoon erg goede uitvoeringen an sich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze staan nog steeds in de OPquote:Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
Wordt onderhand wel bijna tijd voor nieuwe![]()
Zoals met de dood van Renly bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik blijf me wel afvragen waarom Martin magie als deus ex machina gebruikt. Vond het in de boeken al vrij tenenkrommend, maar in de serie is het een nog groter probleem.
Onder andere, maar als je de boeken leest dan kun je nog wel meer voorbeelden opnoemen, maar dat gaan we niet spoileren ofc.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals met de dood van Renly bedoel je?
Gore pedo'squote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ik me ook niets van herinneren ja. Missandei was in het boek toch 9 jaar oud? Ik bedoel, zélfs GRRM...
Toch?
Onder andere inderdaad. Totaal geen foreshadowing, het wordt enkel gebruikt om het plot simpel verder te brengen.. GRRM heeft daar best wel wat steken mee laten vallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals met de dood van Renly bedoel je?
Foto's mogen hier geplaatst worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef ThaTim het volgende:
Goede TT. Sansa lijkt erg veel op zusje van vriend van me, ze maakt me altijd gek![]()
for sciencequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Foto's mogen hier geplaatst worden.
Mooi, hoe meer hoe beterquote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef DoomCow het volgende:
'Game Of Thrones' to return with longer episodes
Season three of the HBO fantasy show will apparently be 'super-sized'
http://www.nme.com/filman(...)nger-episodes/293555
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:quote:
Ik zou er maar niet van wakker liggen...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:
http://www.nme.com/filman(...)ummer-in-game/290273
http://www.nme.com/news/snow-patrol/65105
Weet niet wat ik er van moet verwachten.Straks gaan ze nog een musical nummer doen ofzo (as if
)
...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uit dezelfde link vind ik dit nieuws dan weer minder:
http://www.nme.com/filman(...)ummer-in-game/290273
http://www.nme.com/news/snow-patrol/65105
Weet niet wat ik er van moet verwachten.Straks gaan ze nog een musical nummer doen ofzo (as if
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |